Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: Mormel Hoop dat de meesten rustig aan het slapen zijn. De voorbije dagen waren de vogels al driftig aan het kwetteren in de ochtend en merk dat het positief is voor mijn gemoed. Spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: Mormel stroumfke Spirit reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: Dagpact: Mormel stroumfke Fonny🌞 Spirit reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Mogguhhh, de enige die hier kwettert, zijn idd, de vogels.. Ik weet nog midden in mijn burnout sliep ik met geluid oordoppen in, om maar niet om 4 uur wakker te worden van de vogels.. Of van de verwarming snachts die als het wat kouder was, midden in de nacht aansprong Gelukkig slaap ik er nu weer gewoon doorheen Dagpact: Mormel stroumfke Fonny🌞 Freekie Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: Mormel stroumfke Fonny🌞 Freekie renaldo61 Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen allemaal ☀️! ik word inderdaad ook een uurtje eerder wakker nu door de vogeltjes. Dat is helemaal oké! Ik houd van vogels 💜 De lente is in aantocht, jeeej!!!!
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: Mormel stroumfke Fonny🌞 Freekie renaldo61 Mariposa
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: Mormel stroumfke Fonny🌞 Freekie renaldo61 Mariposa MaryArt
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden goedemorgen allemaal 😊 Dagpact: Mormel stroumfke Fonny🌞 Freekie renaldo61 Mariposa MaryArt Kaatje
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden De vogels worden wakker van mij 😈 Binnenkort is het weer migratietijd en staat de hele rivier vol slapende witte reigers. Of althans, die gasten slapen maar half en met de andere helft houden ze de wereld nog steeds in de gaten, want als ik de balkondeur opendoe dan stijgen ze meteen allemaal op. Humeurig natuurlijk want uitslapen is er niet bij. Mormel en Spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Zit nu op dag 51 men op dit moment schaam ik me diep. heb nu wel last van het achterstallig onderhoud van me huis. weet wel dat het deels door de drank komt en dat maakt me verdrietig en boos op me zelf het is een oud huis en het is veel weet niet zo goed waar te beginnen. morgen ga ik beginnen heb ik besloten mag ik vandaag een plan maken in me hoofd
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Kijk maar uit, als je er een dag over doet om een plan te maken geef je jezelf straks voor 100 jaar werk 😁 IJsvogel reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 7 minuten geleden zei bumperjim: Kijk maar uit, als je er een dag over doet om een plan te maken geef je jezelf straks voor 100 jaar werk 😁 Haha zeker waar
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 44 minuten geleden zei Kaatjemama: Zit nu op dag 51 men op dit moment schaam ik me diep. heb nu wel last van het achterstallig onderhoud van me huis. weet wel dat het deels door de drank komt en dat maakt me verdrietig en boos op me zelf het is een oud huis en het is veel weet niet zo goed waar te beginnen. morgen ga ik beginnen heb ik besloten mag ik vandaag een plan maken in me hoofd Het kan altijd erger. Het huis van mijn vriend is ook vreselijk achterstallig. Ook door het overlijden van zijn vrouw in een burnout belandt en drank speelde toen ook een grote rol. Ik ben als een bezetende bezig geweest. Onmatig, zonder plan. Nu maar weer een toodoolijst maken. Mijn flatje moet ook nog leeg en we komen er nu achter dat we 3 optredens hebben precies in de weekenden. Die optredens staan al vast. Afzeggen kan niet. 14 maart een heel belangrijk optreden. Drukke maand waar plannen nu heel belangrijk is. Mijn vriend kan ook moeilijk vrijnemen. Is ZZP er. Geen werk, geen geld.
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: Zit nu op dag 51 men op dit moment schaam ik me diep. heb nu wel last van het achterstallig onderhoud van me huis. weet wel dat het deels door de drank komt en dat maakt me verdrietig en boos op me zelf het is een oud huis en het is veel weet niet zo goed waar te beginnen. morgen ga ik beginnen heb ik besloten mag ik vandaag een plan maken in me hoofd Op dat vlak ben ik toch tevreden dat ik me tot een maand of vier geleden de laatste jaren nog goed heb gehouden, waardoor het nu eigenlijk vooral de tuin is die er wat verwaarloosd bij ligt (maar ja, wintermaanden, dan moet daar automatisch niet te veel in gebeuren, dus het is niet echt opvallend). Had wel het voordeel dat ik pas twee jaar rond was met de complete renovatie toen ik uitviel, dus buiten wat decoratieve elementen is er nog niet zoveel onderhoud. Misschien moet je starten met de essentiële zaken op te schrijven, dingen die echt schade en kosten kunnen veroorzaken en van daaruit verder werken.
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Een goede planning maken @Kaatjemama. Stuk voor stuk wat aanpakken. Niet alles tegelijk (hoor wie het zegt)
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vandaag voel ik me wat rustiger, ondanks de hectiek. Ik probeer het hier ook wat ordelijker overzichtelijker te maken. Mijn pannen staan in ieder geval georderd. Scheelt een hoop herrie in de keuken . Geen gehoor, die vallende deksels op een plavuizen vloer. Nu netjes opgestapeld met passende deksels. Straks stofzuigen maar ook van het heerlijke weer genieten. Een rondje dorp met de hond lijkt me wel gezellig voor vanmiddag. Gelukkig luistert ze goed, dus misschien even op een terrasje. Rundvlees opzetten voor vanavond. Hutspot!!!
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Bedankt voor de reacties ga morgen met de badkamer beginnen 🫤 vandaag spullen gekocht morgen na de koffie gelijk beginnen 3 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wasmachine draait, rundvlees staat op. Vloer gedweild. Stofzuigen is een optie . Lekker terrasje toch maar met hond. Appeltaart eten nu met slagroom. Honger .Die appeltaart eet ik hier, niet op een terrasje. Ik ga ook niet op het terrasje zitten. Ik loop er langs. Ik ga helemaal niet naar het dorp. De natuur in met de hond!!!
Marij Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden (bewerkt) Ik ben vandaag om 13u van werk naar huis gegaan, om hier zittend in de tuin verder te werken. Van de week weer een stap verder gekomen in mijn droom verwezenlijken; ik wil heel graag een deel van de winter vanuit een meer zonnige plek werken. Die winter heeft qua donkerte groot effect op me, en ik heb de luxe om daar wat van op te vangen door elders te werken. Van de week weer een stapje verder; ik ga met mijn man vanaf half dec. tot 2jan. naar een Canarisch eiland, we gaan huisje voor 4 pers. zoeken zodat dochters ook vakantie kunnen komen vieren als ze dat dan willen. Dan gaat hij weer naar huis, maar blijf ik op het eiland. Daarvoor ga ik nog op zoek naar een andere plek, wat meer bij een stadje, waar ik vier of vijf weken zal blijven en op afstand mijn werk zal doen. Dan komt er een vriendin, voor een gezamenlijke week vakantie .. en dan kom ik in febr. weer thuis. Overall voelt dit echt heel fijn, ik ben er trots op om deze wens/droom nu ook gewoon concreet te maken. En soms ineens bekruipt me het gevoel; kan ik dat wel alleen? Wat als de auto kapot gaat? Of er een tegenligger in de bocht komt? Idioot!!! 10 minuten geleden bewerkt door Marij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden