lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden 4 uur geleden zei Kaatjemama: Heerlijk Helder Maart 2026 MaryArt Bumperjim Fonny🌞 renaldo61 Mariposa Marij Rosee Pytje Karin IJsvogel Bob Bol Maja Spirit Prana Gekko Etty Lika Kaatje Jane
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Hmmbrrpoef De dagen lijken weer vreselijk op elkaar, heb ik het gevoel. Niet dat dat echt waar is, want ik heb een leuk weekend gehad, maar op maandagavond begint vaak dat gevoel al. Met alcohol erbij was dat natuurlijk precies hetzelfde maar had ik het niet in de gaten. Is het een probleem? Het is eerder onvermijdelijk dat de meeste dagen op elkaar lijken. Doe maar eens wat leuks vandaag dan, bumperjim.
Etty Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Herken ik wel iets in denk ik. Ik had zondag een aanval van saaiheid, wat ik ook altijd had op zondag toen ik kind was. Heel lang niet meer gehad. Ik werd er boos van, wilde iemand er de schuld van geven. Ik zag mijn man en twijfelde even, maar zag het gelukkig:) Geen alcohol maakt dat ik meer leegte voel. En ik voel weerstand bij nadenken over hoe ik die zou willen opvullen. Allerlei jamaren. Kan ik niet, mag ik niet, durf ik niet, te laat. 'Iets leuks' doen maakt het alleen maar erger, want de leegte laat zich niet wegspelen. Het zijn de onvervulde verlangens waar ik mee aan de bak moet. Dat vergt moed en ik voel me nog niet erg moedig.
Moeps Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @Etty jij beschrijft precies hoe ik het ook voel. En omdat ik er (nog) niets mee doe, voelt het steeds leger en soms zelfs zinloos. Ik blijf er maar in hangen, en voel me daar dan weer schuldig en stom door. De lente in het verschiet, ik hoop dat ik er wat energie van krijg! ☀️
Mariposa Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Grappig, dat herken ik ook wel. Genoeg te doen, maar ja...
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Het unieke van de diersoort homo sapiens is dat hij zichzelf verschrikkelijk in de weg kan zitten 🤣 Anomalie van de evolutie. Als ik me zo voel tegenwoordig, zo van ik wil wat leuks doen maar het kan niet of ik weet niet wat, dan ga ik maar wat nuttigs doen. Daar heb ik dan na 10 minuten alweer de balen van en dan weet ik vaak wel wat leuks. Leven 1.0.1 lastig hè 😁 10 uur geleden bewerkt door bumperjim
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Mijn laatste tijd dat ik alchohol gebruikte was er buiten alchohol zeker absolute leegte.
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heerlijk Helder Maart 2026 MaryArt Bumperjim Fonny🌞 renaldo61 Mariposa Marij Rosee Pytje Karin IJsvogel Bob Bol Maja Spirit Prana Gekko Etty Lika Kaatje Senna34 Mooie lange lijst, wie komt er nog meer bij
Oskar Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden 2 uur geleden zei Senna34: Mooie lange lijst, wie komt er nog meer bij Nou, ik MaryArt Bumperjim Fonny🌞 renaldo61 Mariposa Marij Rosee Pytje Karin IJsvogel Bob Bol Maja Spirit Prana Gekko Etty Lika Kaatje Senna34 Oskar Denken jullie ook aan bier bij de topictitel? Senna34 en MaryArt reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 36 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Ja ik..toen het er stond pas...maar ik vond het toch te mooi om weg te halen...jij bent de eerste die het opnoemt. Waar het hart vol van is... Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden Nu je het zegt. Het kan ook een heldere kippesoep zijn MaryArt reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden