renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 Spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 55 minuten geleden zei renaldo61: Dagpact stroumfke goedemorgen allemaal vandaag dag 6 nuchter Spirit reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 Stroumfke Fonny🌞 Spirit reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Fonny 🌞 MaryArt Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen frummers. Even een bakje en dan erop uit met de hond. Spirit en lady jane reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Fonny 🌞 MaryArt Yvonne Spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Morgen. Meds binnen, uitgekotst. Straks nieuwe poging. c slaapt eindelijk. Dus. Jullie ❤️ Dagpact: renaldo61 stroumfke Fonny 🌞 MaryArt Yvonne Quinn Reacher en Spirit reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Fonny 🌞 MaryArt Yvonne Quinn hub Spirit reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Fonny 🌞 MaryArt Yvonne Quinn hub Lika
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden goeiemooiemorgen frummers 11 minuten geleden zei Lika: Dagpact: renaldo61 stroumfke Fonny 🌞 MaryArt Yvonne Quinn hub Lika Jane
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 14 minuten geleden zei Lika: Dagpact: renaldo61 stroumfke Fonny 🌞 MaryArt Yvonne Quinn hub Lika Jane Rosee
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Morgen. Meds binnen, uitgekotst. Straks nieuwe poging. c slaapt eindelijk. Dus. Jullie ❤️ Dagpact: renaldo61 stroumfke Fonny 🌞 MaryArt Yvonne Quinn Goed zo! Ik lees niet alles en onthoud zeker slecht, wie is c?
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Hier is geen apart gedeelte of topic voor een koopverslaving? Ik ondervind de laatste tijd een probleem met het aankopen van strips. Niet dat ik het geld er niet voor heb, maar ik lees ze niet en ik heb eigenlijk de ruimte niet in mijn studio om hele verzamelingen aan te leggen. Ik koop ze omdat ik de omslag leuk vind en ze wil bezitten.
Reacher Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Fonny 🌞 MaryArt Yvonne Quinn hub Lika Jane Rosee. Reacher. Zooooo. Even iedereen ongemakkelijk dicht tegen elkaar aangeschoven op het dagpact. Zodat Q en Hub flink klem tussen ons staan. You are welcome! Rosee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @renaldo61 c is mijn partner, die heeft een paar slechte dagen en nachten achter de rug. En die is nou boodschappen halen, omdat eten blijkbaar een levensbehoefte is. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Hier is geen apart gedeelte of topic voor een koopverslaving? Ik ondervind de laatste tijd een probleem met het aankopen van strips. Niet dat ik het geld er niet voor heb, maar ik lees ze niet en ik heb eigenlijk de ruimte niet in mijn studio om hele verzamelingen aan te leggen. Ik koop ze omdat ik de omslag leuk vind en ze wil bezitten. Zie dat nou even niet als een verslaving. Dat is toch juist leuk om dat te verzamelen? Als ik zo moet denken, ben ik overal aan verslaafd. Forumverslaving, muziekverslaving en ik heb er een nieuwe verslaving bij. Een schoonmaakverslaving..Er is mee te leven. Ik kwam vanochtend een fles port tegen op de aanrecht. Nog vergeten weg te zetten gisteren. Is voor mijn zus bestemd. Ze is minder gaan drinken, maar 1 glaasje port vind ze lekker. Ieder zijn ding. Heb de port wel even uit het zicht gezet. Ik werd er onpasselijk van
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden dag 6 nuchter heb zin om een fles te gaan halen ga dit ni doen maar het gevoel zit er Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Zware ruzie met een "vriend" van wie ik jarenlang te veel shit heb geaccepteerd. Note to self, niet meer doen. Ook mannen hebben soms last van de toxische masculiniteit van andere mannen. Ik had m haast op zn bek geslagen maar dat geeft het verkeerde voorbeeld op de hondenclub. Misschien doe ik het nog wel eens. Is vaak een goede wakeup call. 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 10 minuten geleden zei bumperjim: Zware ruzie met een "vriend" van wie ik jarenlang te veel shit heb geaccepteerd. Note to self, niet meer doen. Ook mannen hebben soms last van de toxische masculiniteit van andere mannen. Ik had m haast op zn bek geslagen maar dat geeft het verkeerde voorbeeld op de hondenclub. Misschien doe ik het nog wel eens. Is vaak een goede wakeup call. Wat deed hij specifiek Bumperjim? Niet voor de drama maar voor het begrip. Ik vraag me af wat toxische masculiniteit voor mannen onderling is.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 26 minuten geleden zei stroumfke: dag 6 nuchter heb zin om een fles te gaan halen ga dit ni doen maar het gevoel zit er Niet doen Stroumfke! Moet ik jou ook klem zetten op het dagpact?
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Reacher: Wat deed hij specifiek Bumperjim? Niet voor de drama maar voor het begrip. Ik vraag me af wat toxische masculiniteit voor mannen onderling is. Mansplaining. Het is op de hondenclub, we doen daar training in groepen onder leiding van welwillende vrijwillige amateurs die daar elke zaterdag staan, weer of geen weer. Die lui zijn goud waard. En dan gaat hij erbij staan met zn handjes op de rug (de Italianen hebben daar een term voor, er is een prachtige meme van), hij heeft die rol niet maar hij gaat ze een uur lang op de vingers kijken en ook "adviezen" geven. 1 van de trainers (een vrouw, yep) zei me een paar weken geleden dat ze er een beetje niet goed van werd. Dus heb ik hem onder vier ogen gevraagd of hij graag buiten het hek vh terrein wil blijven net als de andere toeschouwers. Dat viel al helemaal verkeerd. Nu doet hij vanochtend weer hetzelfde. Ik pak m bij de arm, loop ff mee en ik zeg laat ze ff rustig werken joh. Nee zegt ie ik vertik het om aan de rand vh terrein te blijven. Ik zeg je blijft buiten het terrein want je bent geen trainer dat is gvd toch noet teveel gevraagd? Enfin toen heb ik de regel nog eens gemeld op de whaysapp van de club en nu begint hij daar stennis te maken. Dus heb ik hem van de groep geknikkerd. Kan iemand zich gvd voorstellen dat ie niet alle wijsheid in pacht heeft? Zelf laat hij nooit de hond uit, dar mag zn liefje allemaal doen. Heel klassiek masculien daar hebben we meerdere van op de club. Ik ben te modern voor mn leeftijd, help me 🙃 1 uur geleden bewerkt door bumperjim Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Oude mannen daar heb ik vrijwel zonder enige uitzondering een pesthekel aan. Oud begint bij ietsje ouder dan ik 😇 Entitled assholes, bijna allemaal 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden