Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei Quinn:

Morgen. Meds binnen, uitgekotst. Straks nieuwe poging. c slaapt eindelijk. Dus. Jullie ❤️

Dagpact:
renaldo61
stroumfke
Fonny 🌞

MaryArt
Yvonne

Quinn

Goed zo! Ik lees niet alles en onthoud zeker slecht, wie is c? 

Geplaatst

Hier is geen apart gedeelte of topic voor een koopverslaving? Ik ondervind de laatste tijd een probleem met het aankopen van strips. Niet dat ik het geld er niet voor heb, maar ik lees ze niet en ik heb eigenlijk de ruimte niet in mijn studio om hele verzamelingen aan te leggen. Ik koop ze omdat ik de omslag leuk vind en ze wil bezitten. 

Geplaatst

Dagpact:
renaldo61
stroumfke
Fonny 🌞

MaryArt
Yvonne

Quinn
hub
Lika

Jane
Rosee. 
Reacher.

Zooooo. Even iedereen ongemakkelijk dicht tegen elkaar aangeschoven op het dagpact. Zodat Q en Hub flink klem tussen ons staan.

You are welcome! 

Geplaatst
2 uur geleden zei renaldo61:

Hier is geen apart gedeelte of topic voor een koopverslaving? Ik ondervind de laatste tijd een probleem met het aankopen van strips. Niet dat ik het geld er niet voor heb, maar ik lees ze niet en ik heb eigenlijk de ruimte niet in mijn studio om hele verzamelingen aan te leggen. Ik koop ze omdat ik de omslag leuk vind en ze wil bezitten. 

Zie dat nou even niet als een verslaving. Dat is toch juist leuk om dat te verzamelen? Als ik zo moet denken, ben ik overal aan verslaafd. Forumverslaving, muziekverslaving en ik heb er een nieuwe verslaving bij. Een schoonmaakverslaving..Er is mee te leven. Ik kwam vanochtend een fles port tegen op de aanrecht. Nog vergeten weg te zetten gisteren. Is voor mijn zus bestemd. Ze is minder gaan drinken, maar 1 glaasje port vind ze lekker. Ieder zijn ding. Heb de port wel even uit het zicht gezet. Ik werd er onpasselijk van :huh:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...