renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke goedemorgen allemaal
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden ik ben een beetje gerecupereerd van mijn gesprek met mijn psychiater ik heb het er nog wel moeilijk mee maar het gaat al beter groeipijnen noem ik dat deze namiddag bel ik haar even da had ze me gevraagd
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morning! @lady janeapparaatje weg? De vrijheid tegemoet weer? Ik hoop het voor je. Ik ga opschieten. De schoonmaakster komt en dan ben ik weg:-)
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hello: jij geen snoep vandaag @Likaen ik later op de dag een appeltje. Dan klopt het weer. 😘
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, Hoef niet veel te werken vandaag, zit goed op schema. Tijd voor andere dingen, klussen. Heb voor het nieuwe seioen een oogstaandeel gekocht op een heerlijk plekje in de buurt. Elke week heen om biologische geteelde groenten van het land te halen, helpen met tuinieren, samen met mensen die dat ook fijn vinden. Het gaat de wereld niet redden, maar het kan ook geen kwaad en ik word er blij van. Kleindochter mee met een schepje, enig. Reacher, Rosee en rapilos reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Meds binnen. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Bedankt voor jullie steun al die jaren. Ook al kom ik geen zak vooruit en verdwijn ik tijdens van de radar. lady jane en Etty reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Jij ook bedankt voor de steun in al die jaren @Quinn. Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Toch geen aankondiging van weer een lange pauze hier @Quinn
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Lika kastje weg en ik straks weer naar het zwembad. Rosee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 38 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers Toch geen aankondiging van weer een lange pauze hier @Quinn Nee, dat niet. Ik wilde het gewoon een keer uitspreken. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden nee zonder gekheid, ik ben geraakt door hoe jij juist nu het forum gebruikt zoals het bedoeld is. Je kwetsbaarheid raakt me. Soms dacht ik niet meer zo geraakt te kunnen worden. Maar ik ben ook best jaloers op hoe jij dit kunt en doet. Dus dat moet betekenen dat dit een veilige plek is voor je. En precies dat is wat mij ooit hielp hier.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja shit Jane, zit ik weer te janken. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden tranen reinigen je ziel Quinn. ik ga zwemmen nu, zo fijn dat dat weer kan.
Quinn Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Veel plezier met zwemmen. Ik ga nog maar een keer douchen en dan naar.de psych. Samen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden