Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Appeltje ook op. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ga ik ook doen, een appel eten. Moet toch wat eten hè?
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden We gaan Artrax zijn appel befaamd maken! Maar serieus, ik ga iedere week iets kleins toevoegen aan mijn eten. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat vind ik een goed idee @Reacher overzichtelijk en behapbaar. Hey kijk, dat was een grap. Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1
Artax Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Elstar voor beginners, Goudrenette voor gevorderden (eerst even schillen) 3 uur geleden bewerkt door Artax
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Welk level is Pink lady Artax? Is Q aan het valsspelen of is hij een gevorderde? En wanneer ben ik toe aan die groene zure appels? Want dan maak ik een u bocht.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher renaldo61 Quinn reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher renaldo61 Maja Spirit en Quinn reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei Francoise: @Spirit https://share.google/GUwpoCofhKiEVA6R8 Dank voor de link. Hoe oud is je zoon?
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Pink Lady hier. Duhuh. Doe maar duur
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Spirit: Doe maar duur Zijn ze dat? Gewoon appels toch?
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei Quinn: Zijn ze dat? Gewoon appels toch? Zijn de duurste appels, maar ik vind ze heel erg lekker!
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn🍎 Reacher 🍏 renaldo61🍧 Maja 🐝 Artax🍏 Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 14 uur geleden zei Yana: @Lika, dag 4 vandaag? Zonder snoepen en snaaien is het leven uiteindelijk fijner en zachter denk ik ❤️ Helaas:-) Twee idioot lange werkdagen achter de rug met snoepende collega’s. Zelf ook wat genomen. Maar ik ga er weer voor vanaf nu.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Maar @Lika een beetje snoepen is toch niet erg?
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Quinn: Maar @Lika een beetje snoepen is toch niet erg? Nee hoor. Maar ik ben niet zo van ‘ een beetje ‘…. Dat is mijn probleem met alles!! Ik merk alleen dat ik me beter voel als ik het snoepen ( dat dus snel uit de hand loopt) laat. De moeite van het stoppen waard dus. Maar geen ramp als ik eens afwijk natuurlijk!
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Okay, als het een beter gevoel geeft, is het goed natuurlijk. Zolang het niet te rigide wordt.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 16 minuten geleden zei Artax: Nachtpact: Quinn🍎 Reacher 🍏 renaldo61🍧 Maja 🐝 Artax🍏 Jane🍊 Artax reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 17 minuten geleden zei Artax: Nachtpact: Quinn🍎 Reacher 🍏 renaldo61🍧 Maja 🐝 Artax🍏 Rosee
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn🍎 Reacher 🍏 renaldo61🍧 Maja 🐝 Artax🍏 Rosee🎁
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn🍎 Reacher 🍏 renaldo61🍧 Maja 🐝 Artax🍏 Rosee🎁 Spirit
Bob Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Nachtpact: Quinn🍎 Reacher 🍏 renaldo61🍧 Maja 🐝 Artax🍏 Jane🍊 Rosee🎁 Spirit Bob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden