Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Op 24-7-2026 om 08:01 zei Yana:

Goeiemorgen Hub, mijn nacht was verschrikkelijk moeilijk, ik hoop dat die van jou beter was.

Lieve Yana. Ik vind het zo erg voor jou. Ik kan me dat zo goed voorstellen wat je meemaakt nu. Ik wil iets opbeurends zeggen, en dat lukt me niet. Ik heb nooit geleerd er voor iemand te zijn, om lief en aardig te zijn, zoals jij. Ja, die standaard zinnen, die krijg op wel op papier. Maar dan heb je het wel gehad wat mijn "sociale vaardigheden" betreft. En meer krijg ik weer eens niet de strot uit. Ik leef met je mee, maar ja, heb je wat aan. 

Geplaatst
Op 23-7-2026 om 20:57 zei Reacher:

Mimie, wat een mooie naam. Twintig is een hele leeftijd. Is haar vacht nog een beetje in orde? Hoe oud is de andere? 
En kunnen ze goed met elkaar?

Wij houden hier van je @hub02 ik hoop dat je dat kunt voelen. 

Ik heb er 4. Een kater van 3, en nog 2 poezen, eentje van 14 en eentje van 16. Die van 14 is een blauwe Rus, een lievere kat kun je je niet voorstellen. Ze meent altijd dat ze op of tegen me aan moet liggen. Mimie was pikzwart, echt een zwarte panter. Waren allemaal zwerf/opvangkatten trouwens. Maar ook aan haar vacht zie je nu dat ze oud wordt. De kater is wel een ondeugd, heeft gisteren nog mijn koffiezetter van de kast gegooid. Was echt een ravage in de keuken. Hij wil echt de baas spelen. Het leuke van katten is dat ze zich nooit schuldig voelen over iets. Even later zat hij te bedelen om snoepjes, dus hij kegelde de katten-snoeppot ook nog over over het tapijt. Nou ja, ik was toch aan het zuigen.

Geplaatst
14 minuten geleden zei lady jane:

en jouw eerlijkheid raakt mij Hub. ook in mijn machteloosheid,
maar ook puur in mijn hart. ik zou je iets van lichtheid willen sturen.

Dank zij jou (en Gerrit) ben ik 10 jaar nuchter gebleven. Ik vond het leven toen echt mooi, drank miste ik totaal niet meer. Ik kan dat nooit goedmaken. "ik zou je iets van lichtheid willen sturen". Dat deed je door dit berichtje. Ik hoop dat je er tegen kunt door een ouwe zak te worden geknuffeld. Bij deze!! 🤎🤎

Geplaatst
1 uur geleden zei hub02:

Lieve Yana. Ik vind het zo erg voor jou. Ik kan me dat zo goed voorstellen wat je meemaakt nu. Ik wil iets opbeurends zeggen, en dat lukt me niet. Ik heb nooit geleerd er voor iemand te zijn, om lief en aardig te zijn, zoals jij. Ja, die standaard zinnen, die krijg op wel op papier. Maar dan heb je het wel gehad wat mijn "sociale vaardigheden" betreft. En meer krijg ik weer eens niet de strot uit. Ik leef met je mee, maar ja, heb je wat aan. 

Die zin: "lieve Yana, ik vind het zo erg voor jou" maakt me aan het huilen. Je doet het precies helemaal goed voor mij. Dankjewel lieve Hub, ik denk aan je.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...