Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mijn keuze is oppervlakkiger dan het lijkt. Ik zou ook echt met Hellen en Idris kunnen zoenen (niet tegelijkertijd!) en het daar behoorlijk warm van krijgen. Ieks! Ik wil graag net zo open zijn als Q en het lukt. Maar het is wel wennen hoor. Misschien haal ik het zo wel weg 😶🌫️
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Niet weghalen! Ik wel tegelijkertijd trouwens. Mormel reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Toch lukt het je na jaren nog steeds om me te shockeren. 😳 Quinn reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei Quinn: Hé @hub02 hoeveel had jij de jury betaald? 3 uur geleden zei Quinn: Hé @hub02 hoeveel had jij de jury betaald? 898 euri, dat was een vriendenprijs, zei ze. Gelukkig weet ze dat ik ook van D66 ben, en voor sjoemelen rekenen wij van de partij altijd een standaardtarief. Quinn en Mariposa reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Jullie ziel! Daarmee hadden jullie me omgekocht. Dat die zo goedkoop waren, daar kan ik niets aan doen 🤷
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Tuurlijk wel. Hij is immers van D66. Quinn reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Even voor de duidelijkheid. Natuurlijk ben ik niet van D66. Ik heb nog nooit gestemd, omdat dat toch niks uitmaakt. Op gedichten.nl heb ik een shit gedicht geplaatst dat een beetje mijn visie verwoordt. soms denk ik de wereld zou mooier zijn als ik het voor het zeggen had Ik zou geen bommen kopen voor dat geld zou ik water kunnen geven aan de mensen die verdorsten ik denk de mensen laten het denken aan iemand anders over aan politici, generaals en denk dat ik slimmer ben, alles anders zou doen en ik, ik denk dat ik het wel allemaal weet en ik maak ruzie met mijn eigen vriendin Ben geen haar beter -einde gedicht- We klooien maar wat, en anderen maken de dienst uit over mij. Ik hou mezelf soms een spiegel voor, maar dat verandert niets. De ene zuipt, de andere moordt. We klooien allemaal maar wat. Ook degenen die mij goede raad geven over wat ik beter kan doen. We worden geboren, en wachten af totdat wij de pijp uitgaan.
Lonster1 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Is dat jouw excuus om te drinken? De wereld vergaat, laten we drinken. Je kwam hier binnen met een 'laatste poging' omdat je weet dat je je beter voelt als je het niet doet. Heb je dat nu opgegeven? Heel herkenbaar hoor, dat nihilistische. Maar je wordt er niet vrolijker van. hub02 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Het is wel lekker veilig en makkelijk om te zeggen dat we vanaf onze geboorte alleen maar zitten te wachten tot we dood gaan, dan hoef je verder niks. Je kunt er ook voor kiezen om in de tussentijd lief te hebben, te helpen, je te verwonderen, je te laten raken, te leven, het goede na te streven, schoonheid te ervaren en moedig te zijn. Oskar, hub02 en Quinn reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ja precies. Gewoon het goede voorbeeld geven op je eigen vierkante meter. hub02 reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ook ben maar al te bekend geweest met dat holle nihilisme. Het zuipen maakt dat trouwens een fors stuk erger. Maar dat blijven hangen en klagen schiet niet op. Of je schiet jezelf een kogel door de kop, bij wijze van spreken, of je besluit om dat niet te doen en probeert er nog wat van te maken. hub02 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 10 minuten geleden zei Oskar: Het zuipen maakt dat trouwens een fors stuk erger. Dit 👆🏻👌🏼
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hierbij een reminder van jullie friendly neighbour Reacher, dat @hub02ook tijdens zijn lange nuchtere periode zo een kijk op de wereld had. En als vier personen achter elkaar hetzelfde zeggen dan komt het misschien wat massaal over. Tikje. 😊 Een beetje waar jij laatst iets van zei op Stroumfkes’ draadje BJ.
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja maar @Reacher, jij bedoelt het goed, en neemt het op voor allen. Maar ik word soms ook al een beetje zenuwachtig de laatste dagen voor ik iets verzend omdat ik me dan afvraag of de bewoordingen voor jou wel opbouwend genoeg zijn. Ik schreef net al iets soortgelijks richting de moderator op jouw eigen draadje. Hallo @hub02 trouwens. Wil je nog koffie?
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 12 minuten geleden zei Reacher: Hierbij een reminder van jullie friendly neighbour Reacher, dat @hub02ook tijdens zijn lange nuchtere periode zo een kijk op de wereld had. En als vier personen achter elkaar hetzelfde zeggen dan komt het misschien wat massaal over. Tikje. 😊 Een beetje waar jij laatst iets van zei op Stroumfkes’ draadje BJ. Is misschien wat ik nodig heb. Er zat wel wat in wat ze zeiden. Misschien ben ik zo'n ei en wil mezelf vanalles wijsmaken en zoek ik mijn eigen excuses voor hoe ik ben, hoe het gaat. En ik zal me nu toch eens moeten samenrapen. En jij bent echt lief!
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Jij bent ook echt lief @hub02 Die 'grumpy old man' is volgens mij maar een dun laagje. hub02 reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Oskar: Ja maar @Reacher, jij bedoelt het goed, en neemt het op voor allen. Maar ik word soms ook al een beetje zenuwachtig de laatste dagen voor ik iets verzend omdat ik me dan afvraag of de bewoordingen voor jou wel opbouwend genoeg zijn. Ik schreef net al iets soortgelijks richting de moderator op jouw eigen draadje. Hallo @hub02 trouwens. Wil je nog koffie? Koffie? Vandaag niet. De reden weet je/weten jullie helaas. Jullie reacties doen me goed. Het ergste is, jullie hebben ook nog gelijk! Ik ga jullie reacties uitprinten voor morgen. Die van jullie met uitroeptekens en die van Reacher met twee !! hartjes. Ik heb natuurlijk weer drank in huis, en zelfs ik krijg dat vandaag niet op. Misschien kan ik het morgen gewoon eens laten staan. Soms komen dingen op een forum anders over dan hoe degene die in een gesprek zou zeggen. Ik denk dat, als we elkaar echt zouden kennen, met elkaar gewoon zouden kunnen praten, kunnen uitleggen, zou het allemaal wat makkelijker zijn. 1 uur geleden bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei Yana: Jij bent ook echt lief @hub02 Die 'grumpy old man' is volgens mij maar een dun laagje. Nee hoor, ik ben keihard, net als Humphrey Bogart. 🤎 Yana reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 44 minuten geleden zei Oskar: Ja maar @Reacher, jij bedoelt het goed, en neemt het op voor allen. Maar ik word soms ook al een beetje zenuwachtig de laatste dagen voor ik iets verzend omdat ik me dan afvraag of de bewoordingen voor jou wel opbouwend genoeg zijn. Ik schreef net al iets soortgelijks richting de moderator op jouw eigen draadje. Ah. En bedankt. Ik zal er voortaan op letten. Oskar reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 16 minuten geleden zei Reacher: Ah. En bedankt. Ik zal er voortaan op letten. Is wel aan Oskar gericht, maar je doet het prima, voor mij wel tenminste.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik kan me niet voorstellen dat iemand wat aan dit lange shit verhaal heeft. Heb dit nooit zo aan iemand verteld. Ik had een kutjeugd, had op mijn 18de twee zelfmoordpogingen achter de rug. Geen zgn. pogingen, meteen echte. Bij de tweede wist ik hoe ik het beter moest doen, maar toen wist mijn huisarts het beter. Ik weet niet of hij daar goed aan deed. Ik heb geen kinderen. Ik wou deze hel niemand aandoen. Ja, ik werd een zuiplap, vanaf mijn 16de of zo, en dat helpt niet om je leven in het gareel te krijgen. Toen ik zoop, ging ik ervan uit dat ik wel een keer dronken de trap af zou kegelen en mijn nek breken, en dat zou me geen biet hebben uitgemaakt. Ik weet niet wat me bezielde, maar ik kwam op internet dit forum tegen, ik was toen over de 50. Ik zei hier destijds dat ik maar een poging zou doen. Het scheen te lukken, nuchter blijven, maar na meer dan 10 jaar later kreeg ik weer nieuwe shit. Het waren mooie jaren, toen ik niet dronk. Ik was net als een normaal mens. Maar het lukt me nu niet wat ik toen wel kon. Misschien vanaf morgen. bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden