Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
15 uur geleden zei Reacher:

Heej Hubseltje. Gaat het nog jongen? 

Ik heb weer eens zo'n periode dat ik me lekker zielig wil voelen. Niemand houdt van mij.

bewerkt door hub02
Geplaatst
4 uur geleden zei Quinn:

Niets mis met mijn smaak vriend.

1a7e08344d3e52a58b9a29c7396489e6.jpg

Ziet er inderdaad wel mooi uit. Maar het is geen Rita Hayworth. Maar ja, ik ben natuurlijk wel een echte kenner😀

Geplaatst
Op 5-3-2026 om 11:47 zei hub02:
Op 4-3-2026 om 09:35 zei karin123:

Karin, ik herken je verhaal helemaal. Ik moest er wat langer over nadenken, en ik heb het vaker met aandacht doorgelezen. Voor wat betreft de UWV; Ik heb op de afdeling Bezwaar en Beroep van UWV gewerkt, maar ik heb ook voor mezelf die procedure moeten voeren. Mijn bezwaar werd (natuurlijk) door UWV afgewezen, en ik ben tot de rechtbank moeten gaan. Ik had geen advocaat, en ik heb die procedure zelf moeten voeren. De griffiekosten zijn beperkt. Ga ervoor, je hebt in ieder geval financieel, niets te verliezen! Sowieso, een bezwaarprocedure is zonder risico en kosten te voeren. Je kunt alleen maar winnen. Je moet het mentaal natuurlijk wel kunnen opbrengen. Zet je dingen nauwkeurig op papier, mogelijk stapt de UWV er lichtvoetig overheen. Die beslissing moet je dan even afwachten. Als die negatief zou zijn, en je zou naar de rechter willen, dan draagt de rechtbank een UWV-onafhankelijke keuring op. Wat je nu, in de bezwaarprocedure schrijft, wordt dan met meer aandacht gelezen. Ik weet niet of je nu al een advocaat hebt. Zo niet, blijf zakelijk, ondanks de emoties die bij je opkomen. Met de termijnen ingevolge de AWB neemt de UWV trouwens wel eens een loopje. Ik ken natuurlijk jouw situatie niet, maar heb je het over een afschatting met terugwerkende kracht?

Ga je nog antwoorden hoor vandaag of morgen. Nu weer weg. Schoonouders hebben lekkage.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...