renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 21 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Goedemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mogge! Ik krijg straks een bestelling geleverd, een ding van 20 kilo. Hij komt tussen 8:00 en 18:00 las ik net. Mooi dat ik een atv'tje heb, ik begin alvast met zitten wachten 😁 Spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, 20 kilo... Een nieuwe wasmachine?
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Een agility slalom als je t wilt weten 😁 Fonny, Etty en Prana reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooie (nou ja mooi, nat dus)morgen frummers Kun je mooi samen met je hond konditie mee opbouwen @bumperjim
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Haha het is meer denkwerk dan hardlopen 😁 hoe kriig ik mn hond zover dat ie volledig autonoom de slalom neemt, das echt een project dat je in stapjes moet verdelen. Er zijn meerdere methodes voor. Prana reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Leuk @bumperjim. Voor je club of je eigen hond? Ik denk dat mijn kleinkind het ook enig zou vinden, ik probeer van alles te bedenken om haar ook fysiek bezig te laten zijn. Iets waarbij ze kan slalommen is ook leuk, je brengt me op een idee. Maar dan met stoelen of zo.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Voor de club. Zo ziet het eruit. (Pardon my French). We hadden al zo'n ding maar de nieuwe is demontabel en kan je dus beginnen met 1 poortje, dan 2 enz. Anders is het te lastig voor de meeste mensen. Deze mevrouw heeft bij ons een dag stage verzorgd. Sorry dit is echt een praatvideo zie ik nu maar je ziet vast wel andere op yt 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wat leuk @bumperjim. Heb jij nou je eigen hondenschool? Goedenmorgen trouwens
Emmy Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen, Leuk @bumperjim Wij doen met onze hond al een paar jaar jachttraining. Ook ivm het denkwerk. Leuk om te zien wat ze, ook als ze al wat ouder zijn, nog kunnen leren. Al kan die van ons ook heel selectief doof zijn….Maar dat is ook het ras. Zijn gefokt om zelfstandig beslissingen te nemen. En is het dus niet altijd met ons eens 😆 Hier lekker een vrije dag. Gisteravond laat geworden, dus doe het vandaag rustig aan. Beetje opruimen en wat boodschappen doen…
Prana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Een vraag voor @bumperjim Misschien kun je helpen. Wij hebben 2 straathonden van de straat moeten halen, want de inwoners van het dorp wilden ze vergiftigen. Het zijn hartstikke lieve honden, maar uiteraard niet gedisciplineerd. We zijn ze nu langzaam bijvoorbeeld aan een riem laten wennen, maar ze zijn vreselijk bang ervoor. Nu is dat op zich geen probleem, want ze zouden eigenlijk gewoon vrij kunnen op on land. We hebben 2 andere honden en dat gaat nu goed samen. Het probleem zijn de katten. En dat zijn er 13. Vooral het vrouwtje jaagt erop. En we hebben het over 2 grote honden, dus ik kan het risico niet nemen om ze los te laten, op dit moment. Is dat iets wat "getraind" kan worden? Of zit dat er nu eenmaal in? Er zijn hier geen experts (of hulp) in de buurt, dus ik weet niet zo goed hoe we dit moeten oplossen 💔 Ik ben ook niet echt een hondenexpert, omdat ik altijd katten heb gehad.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 57 minuten geleden zei bumperjim: Het is gewoon een vereniging Maar dat is jou vereniging?
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Haha @bumperjimje bent meteen omgetoverd als helpdesk voor honden. Ik hen ook nog wel wat vragen over mijn Labrador
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 28 minuten geleden zei Spirit: Haha @bumperjimje bent meteen omgetoverd als helpdesk voor honden. Ik hen ook nog wel wat vragen over mijn Labrador Eigen schuld dikke bult🤣 Spirit reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen dierenliefhebbers. Honden levende wezens, de mooiste, trouwste, vergevingsgezinde, liefste, wezens die er zijn. Samen met alle andere huisdieren. Ik heb vannacht weer bout geslapen. Gisteren weer veel te veel prikkels. Ik moet daar eens meer op gaan letten, dit is %^&*%$%$^. Fonny reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden He Bollewops, let je een beetje op jezelf bolletje reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vriendje heeft een vrije dag. Ook wel eens fijn. Het is een harde werker en er schijnen veel distributieriemen kapot te zijn. Hij neemt zijn werk ook mee naar huis, dus meestal moet ik een uur aanhoren wat hij zoals heeft gerepareerd. Meestal ga ik dan even naar het forum . Maar, hij krijgt alle auto's aan de praat. Vooral de "echte" auto's is voor hem eem complete uitdaging. Maar het werk is zwaar. Dus op z'n werk is hij niet lui en laks. Afijn..ik ga zo zwemmen. Daarna gaan we winkelen. Ja maar je kan toch niet met nat haar over straat, zegt hij...pfff. Er hangt daar een föhn
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 26 minuten geleden zei Spirit: Ja maar je kan toch niet met nat haar over straat Tuurlijk wel. Doe ik zo vaak! Dat is de vrijheid van de oudere vrouw.🤣 bolletje reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ga me klaarmaken voor onder water. Ik kom wel weer als mijn vriend het over auto's en distributieriemen gaat hebben
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei karin123: Tuurlijk wel. Doe ik zo vaak! Dat is de vrijheid van de oudere vrouw.🤣 Boeit mij ook niet meer. Mijn oude bril gaat op en die zal vast wel weer beslaan daar. Gelukkig is het daar nooit zo druk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden