renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 21 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Goedemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mogge! Ik krijg straks een bestelling geleverd, een ding van 20 kilo. Hij komt tussen 8:00 en 18:00 las ik net. Mooi dat ik een atv'tje heb, ik begin alvast met zitten wachten 😁 Spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Goedemorgen, 20 kilo... Een nieuwe wasmachine?
bumperjim Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Een agility slalom als je t wilt weten 😁 Etty reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden goeiemooie (nou ja mooi, nat dus)morgen frummers Kun je mooi samen met je hond konditie mee opbouwen @bumperjim
bumperjim Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden Haha het is meer denkwerk dan hardlopen 😁 hoe kriig ik mn hond zover dat ie volledig autonoom de slalom neemt, das echt een project dat je in stapjes moet verdelen. Er zijn meerdere methodes voor.
Etty Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Leuk @bumperjim. Voor je club of je eigen hond? Ik denk dat mijn kleinkind het ook enig zou vinden, ik probeer van alles te bedenken om haar ook fysiek bezig te laten zijn. Iets waarbij ze kan slalommen is ook leuk, je brengt me op een idee. Maar dan met stoelen of zo.
bumperjim Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden (bewerkt) Voor de club. Zo ziet het eruit. (Pardon my French). We hadden al zo'n ding maar de nieuwe is demontabel en kan je dus beginnen met 1 poortje, dan 2 enz. Anders is het te lastig voor de meeste mensen. Deze mevrouw heeft bij ons een dag stage verzorgd. Sorry dit is echt een praatvideo zie ik nu maar je ziet vast wel andere op yt 5 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Spirit Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Wat leuk @bumperjim. Heb jij nou je eigen hondenschool? Goedenmorgen trouwens
bumperjim Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Het is gewoon een vereniging
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden