stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Sanity: @stroumfke dat is niet erg. Maar is hetzelfde als dat ik mij op jaarpact aanmeld op 31 februari. Weet je ik hoop echt dat je nu de echte waarde van alle domme mensen op het forum doorhebt. Het geeft niet wat je zegt of doet. Het gaat erom wat jij doet en vooral eerlijk naar jezelf bent. Dikke knuffel van mij!!! ik blijf bij mijn count tis title coumfke
Sanity Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Stroumfke of hoe je dan ook mag heten. Blijf zeker niet weg. Weet je we hebben je meerdere accounts wel door. Maar dat maakt zelfs niks uit. Ach ja of je nu lsander of wat dan ook bent . Weet je bent en wordt echt gehoord hier. Hoop oprecht dat je ergens iets van jezelf vind ooit
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Sanity: @stroumfke dat is niet erg. Maar is hetzelfde als dat ik mij op jaarpact aanmeld op 31 februari. Weet je ik hoop echt dat je nu de echte waarde van alle domme mensen op het forum doorhebt. Het geeft niet wat je zegt of doet. Het gaat erom wat jij doet en vooral eerlijk naar jezelf bent. Dikke knuffel van mij!!! ik blijf bij mijn account coumfke dat ik geen slechte bedoelingen had maar dat ik niet kan helpen en dat ik blijf bijstroumke gebruikenj sorry maar ik heb mijn slaapwel al in mij
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Oke. Nu snap ik je beter. Nu dan lekker slapen en morgen weer fris en fruitig verder op het alcoholvrije pad. . Trusten!
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 39 minuten geleden zei Marjolijn: Eerlijk gezegd snap ik niks van je laatste berichtje. Wat bedoel je? dat ik nooit iemand wou kweten dat ik het erg vind dat ik niet binnen ken gaan het gaat min binnen een maand eer ik kan binnen eer ze de crisiskamers die ze aan het renoveren af zijn
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Zojuist zei stroumfke: dat ik nooit iemand wou kweten dat ik het erg vind dat ik niet binnen ken gaan het gaat min binnen een maand eer ik kan binnen eer ze de crisiskamers die ze aan het renoveren af zijn ja sorry dat ik verwrd klink ik heb mijn medicatie genomen heb
renaldo61 Geplaatst gisteren om 05:45 Rapport Geplaatst gisteren om 05:45 22 uur geleden zei stroumfke: allee vooruit is iedereen weer daar met hun negatieve feedback laat maar komen dan ben ik er ineens van af Dat is nu een typich voorbeeld van hoe jij omgaat met U problemen. Door het niet U probleem te maken maar het probleem van diegene die advies geeft. Je blijft jezelf wentelen in dezelfde problemen en het is alsof je nooit problemen genoeg hebt maar er steeds maar bij wilt in de plaats van ze aan te pakken.
stroumfke Geplaatst gisteren om 06:03 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 06:03 16 minuten geleden zei renaldo61: Dat is nu een typich voorbeeld van hoe jij omgaat met U problemen. Door het niet U probleem te maken maar het probleem van diegene die advies geeft. Je blijft jezelf wentelen in dezelfde problemen en het is alsof je nooit problemen genoeg hebt maar er steeds maar bij wilt in de plaats van ze aan te pakken. 16 minuten geleden zei renaldo61: Dat is nu een typich voorbeeld van hoe jij omgaat met U problemen. Door het niet U probleem te maken maar het probleem van diegene die advies geeft. Je blijft jezelf wentelen in dezelfde problemen en het is alsof je nooit problemen genoeg hebt maar er steeds maar bij wilt in de plaats van ze aan te pakken. renaldo ik wil ni da jij nog op mijn draadje komt jij kan niks positief zeggen en daar heb ik geen boodschap aan
stroumfke Geplaatst gisteren om 06:06 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 06:06 mijn excuses voor gisteren ik had mijn medicatie al ingenomen ik wou zeggen dat ik niemand wou kwetsen dat ik het erg vind dat ik niet in opname kan gaan en dat ze de kamers van de crisisbedjes aan het renoveren zijn
stroumfke Geplaatst gisteren om 14:46 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 14:46 18 uur geleden zei stroumfke: ik blijf het moeilijk hebben met negatieve mensen ik denk dan da zou ik nooit ni sturen maar ja blijkbaar heb je toch zon mensen
Pinkman Geplaatst gisteren om 14:48 Rapport Geplaatst gisteren om 14:48 Buiten is het hier hartstikke lekker weer . Bij jou dan ?
stroumfke Geplaatst gisteren om 14:49 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 14:49 8 uur geleden zei stroumfke: renaldo ik wil ni da jij nog op mijn draadje komt jij kan niks positief zeggen en daar heb ik geen boodschap aan van mij mag hij terug op mijn draadje tis alleen hoe hij de dingen brengt maakt mij overstuur ik weet dat ik het moeilijk heb met feedback das een werkpunt voor mij
stroumfke Geplaatst gisteren om 14:50 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 14:50 1 minuut geleden zei Pinkman: Buiten is het hier hartstikke lekker weer . Bij jou dan ? hier zonnig ik ga strak nog een wndelingetje maken
Pinkman Geplaatst gisteren om 14:56 Rapport Geplaatst gisteren om 14:56 Lekker. In ben vanmiddag even over de voorjaarsmarkt geweest en ‘s middags een uurtje in de tuin geluierd met een goede zon. Daar haal ik zelf echt veel (positieve) energie uit. Energie die nu weer terug gaat in de apparatuur van de sportschool. Je moet wat op zo’n tweede paasdag haha.
stroumfke Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden ik ben nog een wandelingetje gaan doen en het was een zalig maar daarna ging het niet meer ik heb mijn medicatie ingenomen van 17 u en ik heb geslapen tot nu
Pinkman Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Fijn dat je van de wandeling genoten hebt en even hebt kunnen rusten. Hier nog even een serie en dan slapen want morgen staat de wekker weer vroeg .
stroumfke Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 4 uur geleden zei Pinkman: Fijn dat je van de wandeling genoten hebt en even hebt kunnen rusten. Hier nog even een serie en dan slapen want morgen staat de wekker weer vroeg . even wakker slaap ni zo goed snachts tis wel al beter ben nog maar 1 x per nacht wakker een paar dagen geleden was ik verschillende keer per nacht wakker tis echt vervelend da ik ni in opname kan ik moet minimum 1 maand wachten ze zijn de kamers van de crisisopnames aan het renoveren en dus moeten wij wachten en ook ik sta op de 7de plaats da wordt dus lang wachten ondertussen moeten we ambulant verder
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Je hebt gistermiddag uren liggen slapen, geen wonder toch dat je dan 's nachts slecht slaapt? Het is voor iedereen het beste om een gezond ritme aan te houden. Om tien uur naar bed, om zes uur eruit. Overdag regelmatig en gezond eten, water drinken en lichaamsbeweging in de buitenlucht. Als dat ritme in orde is geef je jezelf de beste kans om gezond te worden. Mooie dag gewenst Stroumfke, geniet van de zon!
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 51 minuten geleden zei Yana: Je hebt gistermiddag uren liggen slapen, geen wonder toch dat je dan 's nachts slecht slaapt? Het is voor iedereen het beste om een gezond ritme aan te houden. Om tien uur naar bed, om zes uur eruit. Overdag regelmatig en gezond eten, water drinken en lichaamsbeweging in de buitenlucht. Als dat ritme in orde is geef je jezelf de beste kans om gezond te worden. Mooie dag gewenst Stroumfke, geniet van de zon! ik neem sochtends om 12 u en om 17 u zware psychofarmaca hierdoor kan ik beter tot rust komen maar soms val ik er van in slaap ik heb vanacht beter geslapen dan vorige week we gaan bepaalde medicatie pas afbouwen of verminder tijdens de zomer ik sta op invaliditeit voor een reden 8 uur geleden bewerkt door stroumfke
Pinkman Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Fijn dat je toch iets beter hebt geslapen afgelopen nacht. Heb je handvatten gekregen die je nu helpen tot de opname? Op adb geleerd; ‘vandaag neem ik de eerste niet’. Simpel maar doeltreffend. Hoe ziet je dag er verder uit? Ik heb verschillende werk afspraken, daarna naar huis om wat te eten en vanavond weer een training geven.
Maja Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @stroumfke: waar ik nieuwsgierig naar ben. Wil jij eigenlijk wel vooruit in het leven? Iedere suggestie wordt afgewezen met een ‘kan niet want’. Zo jammer. Je kan ook een tip proberen en dan vaststellen of het iets voor je is. Wat betreft het slapen: mijn neuroloog/somnoloog benadrukt ook altijd het aanhouden van een strak dag en nachtritme. Slecht geslapen? Dit niet overdag compenseren. Probeer mindfull wandelen een keer en succes!
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Maja: @stroumfke: waar ik nieuwsgierig naar ben. Wil jij eigenlijk wel vooruit in het leven? Iedere suggestie wordt afgewezen met een ‘kan niet want’. Zo jammer. Je kan ook een tip proberen en dan vaststellen of het iets voor je is. Wat betreft het slapen: mijn neuroloog/somnoloog benadrukt ook altijd het aanhouden van een strak dag en nachtritme. Slecht geslapen? Dit niet overdag compenseren. Probeer mindfull wandelen een keer en succes! ja ik wil vooruit in het leven mijn leven is wel passief door de medicatie dat ik neem mijn doel is om thuis dingen te doen lezen haken breien ik deed dat in mijn ontmoetingscentrum maar ik kan zo ver niet meer wandelen wegens ontstekingen in de benen maandag start ik wel met vrijwilligerswerk in een rusthuis vlakbij ik ga daar mensen bezoeken die geen bezoek krijgen maar wel bezoek willen ok ik zal de tips proberen en hier zeggen hoe het verloopt da mindfull wandelen ga ik eens opzoeken 5 uur geleden bewerkt door stroumfke
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Ik vind het treurig hoe iemand met overduidelijk immense problemen hier voortdurend behandeld wordt. "wil je eigenlijk wel vooruit", ik vind het nogal een insinuatie. Als je hier kanker hebt dan word je respectvol behandeld maar als er op psychisch gebied problemen zijn dan is er nul komma nul empathie. Deze problemen zijn te groot om op te lossen met een paar regeltjes geschreven op de plee. Mindful wandelen helpt niet tegen borderline. Een Hello Kitty pleister helpt niet tegen slokdarmkanker. Een trap onder je gat kan iemand als Sanity misschien helpen (en dan nog 😜) maar niet stroumfke. Mensen met borderline zijn hardstikke kwetsbaar, je hebt er geen idee van. Een groot deel ervan stapt voortijdig uit het leven. 6 uur geleden bewerkt door bumperjim Pinkman, lady jane, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 23 minuten geleden zei bumperjim: Ik vind het treurig hoe iemand met overduidelijk immense problemen hier voortdurend behandeld wordt. "wil je eigenlijk wel vooruit", ik vind het nogal een insinuatie. Als je hier kanker hebt dan word je respectvol behandeld maar als er op psychisch gebied problemen zijn dan is er nul komma nul empathie. Deze problemen zijn te groot om op te lossen met een paar regeltjes geschreven op de plee. Mindful wandelen helpt niet tegen borderline. Een Hello Kitty pleister helpt niet tegen slokdarmkanker. Een trap onder je gat kan iemand als Sanity misschien helpen (en dan nog 😜) maar niet stroumfke. bedankt BJ ik denk dat vele mensen niet weten wat een borderline persoonlijkheidsstoornis is ik wil hun wel uitleg geven als ze dit willen
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Pinkman: Fijn dat je toch iets beter hebt geslapen afgelopen nacht. Heb je handvatten gekregen die je nu helpen tot de opname? Op adb geleerd; ‘vandaag neem ik de eerste niet’. Simpel maar doeltreffend. Hoe ziet je dag er verder uit? Ik heb verschillende werk afspraken, daarna naar huis om wat te eten en vanavond weer een training geven. ik heb in het weekend terug gedronken ik ben vertrouwd met de slogan vandaag drink ik niet ik ben momenteel thuis ik heb een ontsteking aan beide benen door het drinken waardoor ik minder mobiel ben ik ga wel naar de fysio en doe mijn oefeningen thuis maar zolang ik regelmatig drink kan da ni genezen vorige week was ik 5 dagen nuchter en in het weekend ben ik hervallen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden