Sanity Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april @stroumfke je wordt hier niet weg gejaagd hoor. Je wordt met dingen geconfronteerd en dat is iets heel anders! Ik zal je ook uitleggen waarom het voor 99,99999999999999999999999999999999999% zeker weten jouw account is. 1. jij begint zinnen altijd zonder hoofdletter 2. jij eindigt zinnen altijd zonder een punt 3. je kort niet af als "ni' 4. idem met 'da' als dat Dat doe je met beide accounts. Voor de rest: zowel jij als lsalander zijn zo gezegd nuchter vanaf dinsdag. Zijn wij hier allen op het forum nou zo stom of ben jij zo slim? En weet je het maakt niet eens zoveel uit en er is ook niemand gewond of zo. Maar je hebt hier nu geloof ik onder 5 accounts gepost dus al te serieus kom je nu niet meer over. Maar zoals ik al eerder zei, doe ermee wat je wilt. PS @Bob wil je mij op het jaarpact zetten. Stopdatum was 31 februari 3017
stroumfke Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april 5 minuten geleden zei Sanity: @stroumfke je wordt hier niet weg gejaagd hoor. Je wordt met dingen geconfronteerd en dat is iets heel anders! Ik zal je ook uitleggen waarom het voor 99,99999999999999999999999999999999999% zeker weten jouw account is. 1. jij begint zinnen altijd zonder hoofdletter 2. jij eindigt zinnen altijd zonder een punt 3. je kort niet af als "ni' 4. idem met 'da' als dat Dat doe je met beide accounts. Voor de rest: zowel jij als lsalander zijn zo gezegd nuchter vanaf dinsdag. Zijn wij hier allen op het forum nou zo stom of ben jij zo slim? En weet je het maakt niet eens zoveel uit en er is ook niemand gewond of zo. Maar je hebt hier nu geloof ik onder 5 accounts gepost dus al te serieus kom je nu niet meer over. Maar zoals ik al eerder zei, doe ermee wat je wilt. PS @Bob wil je mij op het jaarpact zetten. Stopdatum was 31 februari 3017 ik geef het op het is geen avans
Sanity Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april 7 minuten geleden zei stroumfke: ik geef het op het is geen avans Dat hoef je voor mij niet te doen hoor. Je bent geen slecht mens (denk ik) maar wees eerlijk. Vooral naar jezelf toe. Van iedereen mag jij hier plaatsen onder hoeveel accounts je ook maar wilt. Sterker nog, wees blij dat mensen (ik ben echt niet de enige hoor) jouw taalgebruik en spelling herkennen. Dat geeft alleen maar aan dat je echt wel serieus gelezen en gehoord wordt. Precies daar zou je blij om moeten zijn!
Yana Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Voor hetzelfde geld doet iemand anders net alsof hij/zij Stroumfke is door te schrijven zoals zij, weten wij veel.
herman0167 Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april (bewerkt) 2 uur geleden zei stroumfke: ik ben jouw negatief gedoe kotsbeu kan je mij niet uitstaan scroll dan verder 5 april bewerkt door herman0167
Rosee Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april 9 minuten geleden zei Yana: Voor hetzelfde geld doet iemand anders net alsof hij/zij Stroumfke is door te schrijven zoals zij, weten wij veel. Dit zat ik ook al te denken. Hopelijk is dat niet zo want dat zou ik bijzonder laag vinden. Maar ik snap ook niet waarom @stroumfkeerover zou liegen. Stroumfke hopelijk durf je er echt eerlijk over te zijn en kun je gewoon met een account verder!
Rosee Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Het gaat erom dat je wil stoppen met drinken, daarvoor ben je hier toch?
Sanity Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april 1 uur geleden zei Yana: Voor hetzelfde geld doet iemand anders net alsof hij/zij Stroumfke is door te schrijven zoals zij, weten wij veel. Jazeker ICT-er en altjd analyserend als ik ben dacht ik dat ook. Nog vreemder toen ze nog Warreboel was, begon ze haar zinnen wel met een hoofdletter. Kan wat ver gezocht zijn, Ik geloof niet in complotten etc. Ach ja Stroumpfe is nog leuker dan een cryptogram (voor mij dan). Gezien mijn beroep ben ik zeker scherp op punten en andere leestekens. Het is nu éénmaal de aard van het beestje. Heb als systeemanalyst nogal wat zaken af moeten handelen. Hield soms bewust mijn bek dicht
stroumfke Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april 15 uur geleden zei renaldo61: Dat je veel advies vraagt om er later niets mee te doen. En als je het advies niet aanstaat nogal raar reageert. Zo ben je al bij AA groepen weggebleven. Dit is voor de mensen die advies geven ook zeer frustrerend. En een alcohol probleem is wel degelijk een groot probleem dat behandeld moet worden voor er aan andere problemen kan gewerkt worden. om iedereen gerust te stellen het andere account is van mij ik hoop dat de heisa nu stopt
Quinn Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Gewoon niet meer doen. Simpel. lady jane reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april @stroumfke dat is niet erg. Maar is hetzelfde als dat ik mij op jaarpact aanmeld op 31 februari. Weet je ik hoop echt dat je nu de echte waarde van alle domme mensen op het forum doorhebt. Het geeft niet wat je zegt of doet. Het gaat erom wat jij doet en vooral eerlijk naar jezelf bent. Dikke knuffel van mij!!!
Sanity Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Voelt beter toch, niemand die jou nu veroordeelt. Ik zeker niet!!!!
stroumfke Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april we kunnen nooit ne kwaliek ik kan het nooit ni aan een mooi worden maar we wilden altijd nog altijd uit
stroumfke Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april 1 uur geleden zei Sanity: @stroumfke dat is niet erg. Maar is hetzelfde als dat ik mij op jaarpact aanmeld op 31 februari. Weet je ik hoop echt dat je nu de echte waarde van alle domme mensen op het forum doorhebt. Het geeft niet wat je zegt of doet. Het gaat erom wat jij doet en vooral eerlijk naar jezelf bent. Dikke knuffel van mij!!! ik blijf bij mijn count tis title coumfke
Sanity Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Stroumfke of hoe je dan ook mag heten. Blijf zeker niet weg. Weet je we hebben je meerdere accounts wel door. Maar dat maakt zelfs niks uit. Ach ja of je nu lsander of wat dan ook bent . Weet je bent en wordt echt gehoord hier. Hoop oprecht dat je ergens iets van jezelf vind ooit
stroumfke Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april 1 uur geleden zei Sanity: @stroumfke dat is niet erg. Maar is hetzelfde als dat ik mij op jaarpact aanmeld op 31 februari. Weet je ik hoop echt dat je nu de echte waarde van alle domme mensen op het forum doorhebt. Het geeft niet wat je zegt of doet. Het gaat erom wat jij doet en vooral eerlijk naar jezelf bent. Dikke knuffel van mij!!! ik blijf bij mijn account coumfke dat ik geen slechte bedoelingen had maar dat ik niet kan helpen en dat ik blijf bijstroumke gebruikenj sorry maar ik heb mijn slaapwel al in mij
stroumfke Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april 39 minuten geleden zei Marjolijn: Eerlijk gezegd snap ik niks van je laatste berichtje. Wat bedoel je? dat ik nooit iemand wou kweten dat ik het erg vind dat ik niet binnen ken gaan het gaat min binnen een maand eer ik kan binnen eer ze de crisiskamers die ze aan het renoveren af zijn
stroumfke Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april Zojuist zei stroumfke: dat ik nooit iemand wou kweten dat ik het erg vind dat ik niet binnen ken gaan het gaat min binnen een maand eer ik kan binnen eer ze de crisiskamers die ze aan het renoveren af zijn ja sorry dat ik verwrd klink ik heb mijn medicatie genomen heb
renaldo61 Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april 22 uur geleden zei stroumfke: allee vooruit is iedereen weer daar met hun negatieve feedback laat maar komen dan ben ik er ineens van af Dat is nu een typich voorbeeld van hoe jij omgaat met U problemen. Door het niet U probleem te maken maar het probleem van diegene die advies geeft. Je blijft jezelf wentelen in dezelfde problemen en het is alsof je nooit problemen genoeg hebt maar er steeds maar bij wilt in de plaats van ze aan te pakken.
stroumfke Geplaatst 6 april Auteur Rapport Geplaatst 6 april 16 minuten geleden zei renaldo61: Dat is nu een typich voorbeeld van hoe jij omgaat met U problemen. Door het niet U probleem te maken maar het probleem van diegene die advies geeft. Je blijft jezelf wentelen in dezelfde problemen en het is alsof je nooit problemen genoeg hebt maar er steeds maar bij wilt in de plaats van ze aan te pakken. 16 minuten geleden zei renaldo61: Dat is nu een typich voorbeeld van hoe jij omgaat met U problemen. Door het niet U probleem te maken maar het probleem van diegene die advies geeft. Je blijft jezelf wentelen in dezelfde problemen en het is alsof je nooit problemen genoeg hebt maar er steeds maar bij wilt in de plaats van ze aan te pakken. renaldo ik wil ni da jij nog op mijn draadje komt jij kan niks positief zeggen en daar heb ik geen boodschap aan
stroumfke Geplaatst 6 april Auteur Rapport Geplaatst 6 april mijn excuses voor gisteren ik had mijn medicatie al ingenomen ik wou zeggen dat ik niemand wou kwetsen dat ik het erg vind dat ik niet in opname kan gaan en dat ze de kamers van de crisisbedjes aan het renoveren zijn
stroumfke Geplaatst 6 april Auteur Rapport Geplaatst 6 april 18 uur geleden zei stroumfke: ik blijf het moeilijk hebben met negatieve mensen ik denk dan da zou ik nooit ni sturen maar ja blijkbaar heb je toch zon mensen
Pinkman Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april Buiten is het hier hartstikke lekker weer . Bij jou dan ?
stroumfke Geplaatst 6 april Auteur Rapport Geplaatst 6 april 8 uur geleden zei stroumfke: renaldo ik wil ni da jij nog op mijn draadje komt jij kan niks positief zeggen en daar heb ik geen boodschap aan van mij mag hij terug op mijn draadje tis alleen hoe hij de dingen brengt maakt mij overstuur ik weet dat ik het moeilijk heb met feedback das een werkpunt voor mij
stroumfke Geplaatst 6 april Auteur Rapport Geplaatst 6 april 1 minuut geleden zei Pinkman: Buiten is het hier hartstikke lekker weer . Bij jou dan ? hier zonnig ik ga strak nog een wndelingetje maken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden