Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
11 uur geleden zei spirit:

Gecondoleerd @stroumfke. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Nog steeds droog hoop ik?

nee ik ben terug aan het drinken

maar als alles achter de rug is ga ik een weekje naar het ziekenhuis en dan wordt het drinken gecoupeerd

Geplaatst
Op 2-6-2026 om 06:46 zei bumperjim:

Sterkte @stroumfkeΒ en begin alvast met afbouwen hΓ¨ πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻

vanaf vandaag ga ik niet meer drinken

ik wil een beter leven en als ik blijf drinken ga ik geen beter leven hebben

deze avond gaan groeten

mijn familie van engeland komt ook

morgen uitstrooing van de asse

nog 2 zware dagen en dan is het voorbij

ik val smiddags een beetje in een gat

ik ben gewoon van in de namiddag naar ons mama te gaan in het ziekenhuis

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...