stroumfke Geplaatst 4 mei Auteur Rapport Geplaatst 4 mei vandaag 1 week thuis wat een verschil met voor mijn opname vandaag 26 dagen nuchter morgen mijn 1ste NA meeting mijn mama ligt op intensieve zorgen maar ze is stabiel woensdag ga ik haar bezoeken
spirit Geplaatst 5 mei Rapport Geplaatst 5 mei Je gaat goed @stroumfke. Fijn dat je naar meetings gaat. Sterkte met je moeder 🤎
stroumfke Geplaatst 7 mei Auteur Rapport Geplaatst 7 mei vandaag ben ik 1 maand nuchter mijn ontstekingen zijn beter mijn mama is ni goed het einde nadert ben zo blij dat ik ni meer drink is een heel ander leven lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 7 mei Rapport Geplaatst 7 mei Dat begrijp ik, zo kun je oprecht en 100% er zijn voor en bij je moeder. Veel sterkte voor jou en haar,
Mormel Geplaatst 8 mei Rapport Geplaatst 8 mei Je komt ook minder verward over. Hoop dat je een goed weekend hebt.
Mormel Geplaatst 11 mei Rapport Geplaatst 11 mei Het weekend zit erop en ik denk niet dat je op het forum geweest bent. Alles in orde met jou? Heb je zin om over je moeder te ventileren? lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden