stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden vandaag 4 dagen nuchter nu dag 5 ben benieuwd wat deze dag brengen gaat nu komt het moeilijke deel nuchter blijven woensdag heb ik terug een meeting van de verslaafden en donderdag start ik met een vorming over verslaving verder heb ik de AA vandaag ga ik niet drinken dag per dag Rosee en Rudo reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik zou een pb naar een moderator sturen met de vraag waar je andere topic naartoe is. Veel succes
Adri03 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mooi dat je vandaag met een schone lei op het forum begonnen bent. Een extra stimulans om niet meer terug te vallen! Rudo en Kohtje reageerden hierop 2
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Ik zou een pb naar een moderator sturen met de vraag waar je andere topic naartoe is. Veel succes ok
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei Adri03: Mooi dat je vandaag met een schone lei op het forum begonnen bent. Een extra stimulans om niet meer terug te vallen! mijn vorig draadje is verdwenen daarom heb ik een nieuw moeten aanmaken ja het doet goed om met een schone lei te beginnen en nee het ligt nu aan mij om nuchter te blijven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden