bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Nog niemand wakker? 😳 De morgenstond heeft peper in de kont! 8 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane en MaryArt reageerden hierop 1 1
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ja joh allang al! Ik zat om 5 uur alweer met een pond bevroren doperwten in een ouwe sok op mijn ogen 🤣 Goeiemorgen allemaal! bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen frummers. Tijd voor een bakje voor we aan de slag gaan...
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen. Ik ga een 2e bak koffie zetten met een bruine boterham!!! Fijne dag allemaal
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61 Ik heb er gisteren in de namiddag zeer lang over nagedacht om alchohol te gaan kopen. En me bewusteloos te drinken. Een van de belangrijkste redenen dat ik het niet gedaan heb is de nagedachtenis van mijn hondje Femke. Het zou zijn als alsof ik haar voor een tweede maal helemaal zou verraden. De eerste maal was toen ik haar liet inslapen. In mensen heb ik absoluut geen vertrouwen meer, maar mijn hondje heeft me nooit verraden. lady jane en Mariposa reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Fijn dat je op het dagpact staat @renaldo61. En heel ellendig dat die persoon jou zo teleurstelt. Maar het zegt meer over die persoon dan over jou hoor. Probeer er boven te staan, laat jouw gevoel van eigenwaarde niet afpakken. Maar ik begrijp dat dat heel moeilijk is. Heel knap dat je tóch geen drank bent gaan kopen, dat je trouw bent gebleven aan Femke én aan jouzelf. Ik heb het je al wel eens eerder verteld: jij hebt Femke niet verraden door haar in te laten slapen. Je hebt haar de rust gegund die ze nodig had, waar ze aan toe was. Maar ik begrijp jouw gevoel daarover wel hoor, het blijft moeilijk. En ja, honden zijn trouwer, veel trouwer dan mensen. rapilos reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen, Ik begrijp het denk ik niet goed @renaldo61. Een afspraak twee keer moeten verzetten, daar kan van alles achter zitten. Als je graag met deze hulpverlener contact hebt, kan ik het me heel erg goed voorstellen dat je je teleurgesteld voelt en baalt, en tegelijkertijd kan deze persoon een hele goede reden hebben, misschien iets naars zelfs in zijn of haar leven? lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Atv'tje vandaag. Even lekker hardgelopen onder een motregentje, helemaal top. Nog andere mensen die met hun hond renden of liepen.
karin123 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik heb gisteren al gezegd hoe ik erover dacht @renaldo61. Het gaat niet om jou. Deze persoon heeft misschien griep of iets anders in de familie. Je weet het niet. Ook bij hulpverleners kan er iets gebeuren. Maar wat je zegt over honden, dat vind ik helemaal kloppen.😁 Ik ben verliefd op alle honden.😊 Ook als ze agressief/vals/bijterig zijn, is het de schuld van de mens.
karin123 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Tuurlijk! Elke dag. Vanmiddag weer het grote park in. Dan hebben Piet en ik weer veel plezier.😂
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Mensen met honden vergelijken vind ik altijd wat onzinnig. Dat ze veel vreugde en liefde geven is wel een feit. Als het hondje van een vriendin mij helemaal door het dolle heen enthousiast begroet, vergeet ik ook vaak om die vriendin te groeten en loop ik zo langs haar heen. Jezelf bewusteloos willen drinken omdat je je verlaten voelt, dat is op zich natuurlijk wel begrijpelijk. Hopelijk heb je vandaag weer andere ontmoetingen en kun je er over praten met iemand Renaldo. Vanmorgen op de sportschool had ik een leuke ontmoeting na de les. Zo'n praatje bij de koffie kan weer nieuwe inspiratie geven, het heeft mij aan het denken gezet. Hoe ouder ik word, hoe makkelijker ik een gesprek aanga met vreemden. Het helpt ook dat ik dat kan doen zonder verwachtingen. Als mijn gesprekspartner geen sjoege zou hebben gegeven, was het ook prima geweest.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik had de verantwoordelijke van Hestia die zich over het vrijwilligerswerk bekommert laten weten hoe ik mij voelde en ja ik kreeg een huisbezoek van iemand van Hestia omdat ze vrezen dat ik weer alchohol gebruik.
Adri03 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Lonster1: Mensen met honden vergelijken vind ik altijd wat onzinnig. Precies! Honden zijn roedeldieren die zich graag in een sociaal verband aanpassen en schikken. Mensen zijn primaten die zich al manipulerend bewegen in een dominantiepiramide. Het misschien wel gekste resultaat van deze uiteenlopende insteek is dat het ene zoogdier (de manipulerende primaat homo sapiens) het andere zoogdier (het zich schikkende roedeldier hond) aan een touwtje achter zich aantrekt en beweert dat dat z'n beste vriend is .
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei karin123: Ik heb gisteren al gezegd hoe ik erover dacht @renaldo61. Het gaat niet om jou. Deze persoon heeft misschien griep of iets anders in de familie. Je weet het niet. Ook bij hulpverleners kan er iets gebeuren. Ze werkte gisteren normaal, maar volgens haar telefoon naar mij had ze het te druk met andere "klanten" kwetsbaren. Maar zoals ik reeds gemeld heb dit is twee dagen op een rij dat ze beslist mij niet te helpen. Iedereen maakt keuzes in zijn leven. Maar mijn keuze is nu om te proberen me in het vervolg niet meer zo kwetsbaar op te stellen.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) @Adri03 Dat is gewoon het Stockholm syndroom 😁 De hond heeft weinig keuze. Ik heb altijd medelijden met honden die over de rooie gaan van enthousiasme als ze mij zien. Alsof ik het leukste ben dat hun ooit gebeurt 😁 Als ik thuis kom zegt mn hond hoi. Als ik een week weg ben geweest dan is het wel heel enthousiast idd en dat is dan eigenlijk een beetje zielig. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 23 minuten geleden zei bumperjim: @Adri03 Dat is gewoon het Stockholm syndroom 😁 De hond heeft weinig keuze. Ik heb altijd medelijden met honden die over de rooie gaan van enthousiasme als ze mij zien. Alsof ik het leukste ben dat hun ooit gebeurt 😁 Als ik thuis kom zegt mn hond hoi. Als ik een week weg ben geweest dan is het wel heel enthousiast idd en dat is dan eigenlijk een beetje zielig. Ik heb dat ook al vaak geprobeerd: thuiskomen en mijn hond hoi zeggen. Maar zonder resultaat. 😭😭 Die oude teef is ondertussen potdoof dus zij merkt niet dat er iemand binnenkomt en vervolgens probeer ik haar zo rustig mogelijk wakker te maken in de zetel. Daarna is het natuurlijk kwispelen en likjes geven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden