bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Nog niemand wakker? 😳 De morgenstond heeft peper in de kont! 1 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane en MaryArt reageerden hierop 1 1
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja joh allang al! Ik zat om 5 uur alweer met een pond bevroren doperwten in een ouwe sok op mijn ogen 🤣 Goeiemorgen allemaal! Â
lady jane Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Yvonne Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Goedemorgen frummers. Tijd voor een bakje voor we aan de slag gaan...Â
Spirit Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Goedemorgen. Ik ga een 2e bak koffie zetten met een bruine boterham!!! Fijne dag allemaalÂ
renaldo61 Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61 Ik heb er gisteren in de namiddag zeer lang over nagedacht om alchohol te gaan kopen. En me bewusteloos te drinken. Een van de belangrijkste redenen dat ik het niet gedaan heb is de nagedachtenis van mijn hondje Femke. Het zou zijn als alsof ik haar voor een tweede maal helemaal zou verraden. De eerste maal was toen ik haar liet inslapen. In mensen heb ik absoluut geen vertrouwen meer, maar mijn hondje heeft me nooit verraden.Â
Yvonne Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Fijn dat je op het dagpact staat @renaldo61. En heel ellendig dat die persoon jou zo teleurstelt. Maar het zegt meer over die persoon dan over jou hoor. Probeer er boven te staan, laat jouw gevoel van eigenwaarde niet afpakken. Maar ik begrijp dat dat heel moeilijk is. Heel knap dat je tóch geen drank bent gaan kopen, dat je trouw bent gebleven aan Femke én aan jouzelf. Ik heb het je al wel eens eerder verteld: jij hebt Femke niet verraden door haar in te laten slapen. Je hebt haar de rust gegund die ze nodig had, waar ze aan toe was. Maar ik begrijp jouw gevoel daarover wel hoor, het blijft moeilijk. En ja, honden zijn trouwer, veel trouwer dan mensen. Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden