Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik had trouwens wel zin en hoop dat ik dit jaar opnieuw naar Japan zou kunnen. Dan was het niet zo erg om op te drinken. Maar ik heb bepaalde voorwaarden en grenzen gesteld (trots op!) en daarom zit het er zeker/ wss niet in dit jaar. Op zich niet erg want ik ben blij met de keuze die ik voor mezelf gemaakt heb, maar nu is het in mijn hoofd ook een risico dat ik er heel mn leven nooit meer zal komen dus wordt het des te waardevoller. 

Geplaatst

Sorry van de overload hier weer maar ik ben ook ah denken waarom ik dan gisteren mezelf de beloning niet heb gegund maar dat is eigenlijk ook wel simpel. Als anti-craving vind ik groene thee niet echt helpend (want combineert wel goed met rode wijn). Wat wel helpt is citroenthee (twee verse citroenen uitgeperst) met gember, kurkuma en suiker. Het zuurzoete gaat echt niet met de smaak van rode wijn dus dat helpt wel beter. 

Geplaatst
2 uur geleden zei bumperjim:

Ik weet het, het was een grapje. Als het echt saai was liep ik daar niet. Het leuke met sneeuw is dat je de sporen ziet van alle dieren die daar rondsjouwen en het maakt dus zichtbaar wat de hond voortdurend aan het speuren is. 

Uiteraard snap ik dat het een grapje was. Ik kon het echter niet laten om daarop als reactie een kleine lofzang op het buiten-zijn te doen opstijgen :D:musicnote:

Geplaatst
14 minuten geleden zei Adri03:

Uiteraard snap ik dat het een grapje was. Ik kon het echter niet laten om daarop als reactie een kleine lofzang op het buiten-zijn te doen opstijgen :D:musicnote:

Helemaal eens dan 👌🏼

Buiten zijn is het enige ware. 

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei Etty:

Bij pleasen hoort ook vaak op een passief agressieve manier je zin krijgen.  Tussen de regels door. 

Oh ja dat is echt onuitstaanbaar 😩 die pleasers die vinden dat ze bonuspunten verdienen elke keer als ze je pleasen, om dan op een gegeven moment alles te kunnen claimen wat ze maar willen, want ze hebben immers altijd...

Mn moeder is een schoolvoorbeeld 🫤 getver.

Dan heb je idd zoiets van "nee kies zelf maar eerst" want dan krijg je het niet later op je brood terug.

Goddank is het met de Stier heel simpel. Als ze geen voorkeur heeft zegt ze "kies maar". Als ze wel een voorkeur heeft zegt ze "ik wil graag die". En dan kan je desnoods onderhandelen. Easy.

bewerkt door bumperjim

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...