Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden ja, ik ben er ook! Heb veel te lang getwijfeld over welke schoenen ik aan zou doen. Ik ben voor de goede wandelschoenen gegaan, ik heb paar jaar terug mijn enkel gebroken en wil dat nooit meer meemaken. Slim van je om het koude buffet te regelen!
JamesM Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Spirit: Welkom in onze arrenslee @JamesM We zagen je staan, dus hebben we je even opgepikt Daar gaan we weer!!!! Woehoeeeee Gezellig hoor!
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag mag ik er niet bij (want gedronken), maar is er morgen nog een plaatsje vrij? Ik heb een stevige hond die mee kan trekken en ik denk dat zij het ook wel fijn vindt. Ze heet Sky trouwens, een oude dame, maar onderschat haar niet want ze is van een ras dat altijd doorzet. 😢😖😭😭 Komt heel die gedachte van de arrenslee even heftig aan.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb ook niet gekozen voor sjiek hoor. Mijn adidas regenboogkleurschoenen zitten voor mij het lekkerst. Ook gewoon een jeans aan gedaan met een kleurrijke hoodie erop. Ze keken even raar naar mijn outfit toen ik binnen kwam, maar daar heb ik maling aan. Heerlijk trouwens dat koude buffet. Nu heb ik per ongeluk geknoeid. Een hele klodder rundersalade op de grond. Ging er net zo'n heel sjiek mens middenin staan, met haar naaldhakken.en glee onderuit. Heb haar maar opgeraapt. Kon bijna mijn lachen niet houden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden