Marij Geplaatst gisteren om 16:27 Rapport Geplaatst gisteren om 16:27 ja, ik ben er ook! Heb veel te lang getwijfeld over welke schoenen ik aan zou doen. Ik ben voor de goede wandelschoenen gegaan, ik heb paar jaar terug mijn enkel gebroken en wil dat nooit meer meemaken. Slim van je om het koude buffet te regelen!
JamesM Geplaatst gisteren om 16:40 Rapport Geplaatst gisteren om 16:40 2 uur geleden zei Spirit: Welkom in onze arrenslee @JamesM We zagen je staan, dus hebben we je even opgepikt Daar gaan we weer!!!! Woehoeeeee Gezellig hoor!
Mormel Geplaatst gisteren om 16:42 Rapport Geplaatst gisteren om 16:42 Vandaag mag ik er niet bij (want gedronken), maar is er morgen nog een plaatsje vrij? Ik heb een stevige hond die mee kan trekken en ik denk dat zij het ook wel fijn vindt. Ze heet Sky trouwens, een oude dame, maar onderschat haar niet want ze is van een ras dat altijd doorzet. 😢😖😭😭 Komt heel die gedachte van de arrenslee even heftig aan.
Spirit Geplaatst gisteren om 16:43 Rapport Geplaatst gisteren om 16:43 Ik heb ook niet gekozen voor sjiek hoor. Mijn adidas regenboogkleurschoenen zitten voor mij het lekkerst. Ook gewoon een jeans aan gedaan met een kleurrijke hoodie erop. Ze keken even raar naar mijn outfit toen ik binnen kwam, maar daar heb ik maling aan. Heerlijk trouwens dat koude buffet. Nu heb ik per ongeluk geknoeid. Een hele klodder rundersalade op de grond. Ging er net zo'n heel sjiek mens middenin staan, met haar naaldhakken.en glee onderuit. Heb haar maar opgeraapt. Kon bijna mijn lachen niet houden MaryArt en Marij reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Ik ben alweer een tijdje wakker en heb de honden alweer gevoerd. Om 8 uur is er een ontbijtbuffet in ons hotel dus ik hoeft niets te doen. Het slot was prachtig gisteren. Waar zal de reis vandaag naar toe gaan? En @Mormel reis je met ons mee vandaag? 12 uur geleden bewerkt door MaryArt
Marij Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen vroege vogel, ik ruik het verse brood tot hier maar zal me eerst even douchen en sluit dan aan! Vandaag gaan we door naar Tirol! We boffen, de zon schijnt en tegen de kou kunnen we ons wel kleden. Wie zou het leuk vinden om naar Swarovski kristallwelten te gaan? We kunnen ook kiezien voor een stukje lopen over de langste Tibetaanse hangbrug in Reutte, of we bezoeken de mooie stad Innsbruck? Ik wil graag zaterdag weer weg uit Tirol, dan is het tijd om naar het hoge noorden te gaan! MaryArt reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Wat een heerlijk ontbijt. Sta hier al te trappelen, maar ze zijn streng. Om 8 uur mag ik pas naar binnen. Gelukkig vond ik nog een rose koek. De waterkoker is trouwens kapot bij mij op de hotelkamer. Kon zo ook geen thee zetten. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Spirit en lady jane reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ik denk dat @Marij deze brug bedoeld. Ik zou daar heel graag over willen wandelen! Lijkt me prachtig en heel spannend ook. Maar de rest moet ook willen natuurlijk.
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ik kies ook voor de hangbrug prachtige omgeving daar ook. MaryArt reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Zo zeg, om 4 uur al wakker. Dadelijk een lekker ontbijt. Wie lust z'n ei niet? Dan houd ik me aanbevolen. Ze zijn ook heel gezond voor dieren. Wordt de vacht mooi en glimmend van.
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Je mag mijn eitje wel Bollewops. Bij het ontbijt vind ik dat nooit zo lekker. Voor de rest ben ik nu wat bij elkaar aan het scharrelen. Wat een keuze zeg! Ziet er lekker uit allemaal!
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Die mooie hangbrug zie ik ook wel zitten voor vandaag. MaryArt reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Die hangbrug ga ik niet over hoor, met mijn ene kruk lopend wordt dat niks. Ik blijf wel in de arrenslee zitten of ik kijk intussen zelf wat rond. Iemand had het een eindje terug trouwens ook over een bezoek aan Salzburg, als ik het me goed herinner. Gaan we daar ook naar toe? Je kunt daar onder meer het huis bezoeken waar Wolfgang Amadeus Mozart geboren is en zijn jonge jaren doorgebracht heeft. Er staat zelfs nog het toetsinstrument waarop zijn grote zus Nannerl en hij hebben leren pianospelen, of in elk geval net zo eentje. Ik denk alleen niet dat we daar zelf op mogen pingelen. 9 uur geleden bewerkt door Bob Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Op die brug kom ik ook niet
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei Bob: Die hangbrug ga ik niet over hoor, met mijn ene kruk lopend wordt dat niks. Ik blijf wel in de arrenslee zitten of ik kijk intussen zelf wat rond. Iemand had het een eindje terug trouwens ook over een bezoek aan Salzburg, als ik het me goed herinner. Gaan we daar ook naar toe? Je kunt daar onder meer het huis bezoeken waar Wolfgang Amadeus Mozart geboren is en zijn jonge jaren doorgebracht heeft. Er staat zelfs nog het toetsinstrument waarop zijn grote zus Nannerl en hij hebben leren pianospelen, of in elk geval net zo eentje. Ik denk alleen niet dat we daar zelf op mogen pingelen. Daar ben ik, als muzikant, zeker in geïnteresseerd. Ik zeg doen!!
Marij Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik zal even een nieuwe route uitzetten dan .. Salzburg is prachtig, maar geen Tirol meer
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 26 minuten geleden zei Marij: Ik zal even een nieuwe route uitzetten dan .. Salzburg is prachtig, maar geen Tirol meer Kunnen we dan niet via via gaan? Sorry, maar vandaag even geen muziek. De balg is lek, ik trek me rot. Ach, hij moet nodig naar de accordeondokter. Heb wel als nood mijn melodica meegenomen. Is er echt niemand die gitaar speelt in ons gezelschap?
Spud Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wanneer en waar kan ik opstappen? Lijkt me namelijk leuk om hier ook eens aan mee te doen. En wat zijn de spelregels exact? Lijkt me namelijk wel leuk om virtueel meegenomen te worden op een wereldreis in een slee die getrokken wordt door rendieren en ook nog eens door de lucht. (in het echt op land dan wel, staat nog op mijn bucketlist maar voor nu is het leuk om hier ervaring op te doen) Ik heb me wat betreft de kerst betreft al flink voorbereidt om weerstand te bieden tegen alcohol en nicotine uitdagingen, lekker klussen in huis met lekkere hapjes die makkelijk en snel klaar te maken zijn zodat ik snel weer door kan met mijn klusje. Maar voor het eerst van mijn leven kijk ik met een opgetrokken wenkbrauw naar de lijst van alternatieve drankjes die ik heb. Saffies geurige theepunch, de chocolademelk met gember en peper en Tonic in diverse smaken. Door de jaren heen lijkt het alsof ze in mijn vaste routine zitten en een soort van feestelijk ritueel zijn geworden maar als ik eerlijk ben zijn ze dat nog steeds niet. Eerder dat ik zoiets heb, ben ik mezelf en mijn verslaving nog steeds voor de gek aan het houden en heb ik het nog steeds niet helemaal geaccepteerd dat of ik gestopt ben wel nog steeds een verslavingsgevoelige blijf? Enfin, voorlopig is mijn conclusie, dat ik er bewust of onbewust nog erg veel mee bezig ben, dus nog echt niet los van. En dat vind ik jammer, omdat ik wel kan zien hoeveel het heeft gegeven en hoever het me heeft gebracht. Nou ja, mijn denken weer tussendoor, met de kerst kan ik niet opstappen want dan sta ik op een ladder te balanceren om mijn plafond te doen. Dus lijkt me wel veilig. 2 29 december werk ik nog een halve dag, en sta dan nog een beetje stil bij hoe ons mam dood ging dat is immers haar sterfdatum. En was zo speciaal dat ik daar geen mensen bij kan gebruiken die mijn moeder niet kende en mij ook niet. Dus wil daar in de slee ook niemand mee belasten. Vanaf, 30 december, lijkt het me leuk om aan te haken en me te laten verrassen door wat jullie in Petto hebben dan, me gewoon even lekker laten leiden in plaats van te moeien kijk ik wel naar uit. Natuurlijk lijkt het me leuk om het noorderlicht te zien, maar rond nieuwjaar komt er ook een vallende sterren regen, lijkt me zo bovenin de lucht erg leuk om vallende sterren te komen bekijken. En verder, ik heb weer een papfleskitten onder mijn hoeden, het is nog maar te bezien of ze tegen die tijd nog leeft? Maar zo wel, zou ik willen vragen of er een flessenwarmer mee kan op de slee?
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik wil dolgraag mee maar ik ga het niet op tijd redden ben ik bang. Heel veel plezier allen!
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik heb vandaag een hondje bijgekregen, maar ik vrees dat die niet hard aan de slede gaan kunnen trekken. Ze zijn meer materiaal voor in de slede te zitten. 😌 2 uur geleden bewerkt door renaldo61
Prana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ben bijna Italië uit, ik ben bij de grens. Waar zijn jullie? Ik heb de 4 honden meegenomen om te trekken. Doen ze ook eens wat nuttigs 😁
Marij Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lieve mensen, iedereen is welkom! Op één of andere manier is het mee willen rijden dè enige manier om aan boord te raken. Wil je een keer even rust, helemaal prima..je stapt gewoon weer magisch is als je aan ons denkt. Spirit, morgen rijden we sowieso even langs een winkel waar jij je instrument kan laten maken; https://share.google/co11CHXsMkRN1frZr Zijn we klaar voor weer het lekkere eten? Denk aan goede schoenen, hoeft niet chique .. je zou zomaar over vette salade kunnen uitglijden. Ik kom denk ik vast in badjas, wil daarna weer de sauna in. Pak vast vanavond je spullen in mensen, morgenochtend gaan we op tijd richting Salzburg!
renaldo61 Geplaatst 58 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Ik loop bijna steeds in zoiets rond
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden