renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen.ย ย Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt ย Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Mogge! Gisteren even intiem uit eten geweest met de Stier in een restaurantje waar we jaren niet geweest waren. Ik herinnerde me nog prima eten maar de bediening een beetje stijfjes. En verdomd als t niet waar is, precies hetzelfde gisteren, was ongetwijfeld dezelfde vrouw. En ik krijg dr maar niet de vinger op, want alles is prima, alle beleefdheidsvormen op het niveau van een goed restaurant, maar jezus kom nou eens een beetje los, mens ๐ Alsof je in een postkantoor staat. Een beetje gespannen denk ik, gespannen als een string zeggen ze hier. Het zat nog niet halfvol (op zaterdagavond ๐ค) dus geen enkele reden voor stress. Enfin, of juist wel natuurlijk... Sommige mensen zijn niet gemaakt voor dat werk, zo zonde, en dan staat ongetwijfeld haar man in de keuken zn passie uit te oefenen met St Jacobsschelpen en een spuma van bloemkool met vanille en wat was er nog meer allemaal. Ik had er een jonge vlotte deerne neergezet, maar als t niet halfvol zit dan kan je ook niemand extra aannemen. wel lekker gegeten, dat dan weer wel ๐ 10 uur geleden bewerkt door bumperjim Fonny en MaryArt reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Trouwens ik heb de oplossing al want in de pizzeria die er net achter zit staat eentje te serveren die praatjes voor 10 heeft en erg grappig is, terwijl hรกรกr man alleen maar wat pizza's en burgers knutselt en niet vreselijk goed, dus daar kan de wereld wel zonder. Soms zou je graag even de realiteit aanpassen maar dat zal wel weer minder gewaardeerd worden door de betrokkenen. Kmw.... ๐คฃ 9 uur geleden bewerkt door bumperjim karin123 reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen,ย Mischien is de vrouw normaal gesproken een enorme flirt, maar wilde ze de intimiteit tussen jou en je vrouw niet verstoren๐. ย ย ย bumperjim reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Soms kunnen mensen die veel met mensen te maken hebben in hun werk zich zo gedragen dat ik me afvraag of ze een hekel hebben aan mensen.ย In situaties waarin ik me afhankelijk voel is dat heel onprettig en lastig het niet op mezelf te betrekken.ย ย
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden De spreekwoordelijke tandartsassistente ๐ Ja vreselijk is dat en ik ben dan in staat om alleen al daarom een andere tandarts te zoeken, ware het niet dat je die hier nauwelijks kan vinden. En dat is ook de reden dat dat soort mensen ongestoord 30 jaar lang slecht werk doen
Etty Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Mijn vorige huisarts had een kreng van een assistent.ย Veel te streng. Zo iemand die als het de juf is van je kind het volgend schooljaar,ย je de hele zomervakantie laat twijfelen of je je kind naar een andere school zult doen.ย ย Gelukkig werkte de assitente parttime, zodat ik haar kon ontlopen.ย Bij een uitstrijkje kreeg ik haar onverwacht, en ze deed dat toch zorgvuldig en lief, nou moe dacht ik, ik zag haar vanaf dat moment wel met andere ogen.ย Soms probeer ik meย voor te stellen wat voor dag iemand gehad zou kunnen hebben, de ander ook als mens te zien en niet alleen als iemand die mij een dienst moet verlenen en die mij een bepaald gevoel moet geven omdat ik een klant ben.ย Ik kan iemand een stijve hark vinden, maar in zijn beleving is ie misschien al heel los en gevat, who knows.ย Maar hoe heerlijk is het als iemand het leuk vind om aardig te zijn, vriendelijk te doen.ย Iemand die houdt van wat hij of zij doet. Maar ik denk ook dat je daar goed voor in je vel moet zitten, de eigenaar van je eigen problemen, en een beetje vertrouwen in mensen en in jezelf moet hebben, en mensen kunnen enorm onbeschoft zijn tegen mensen die niet aan de verwachtingen voldoen helaas.ย ย Was je liever naar de pizzeria gegaan?ย
Lika Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hallo. Ik moet even hup, hup nu. Repeteren en vergaderen daarna.ย
Marij Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen! Ik weet het weer; in een veel te drukke stad rondsjokken en niets zien wat uberaupt voor โleuk kadootjeโ kanvdoorgaan is niet mijn ding. Ik krijg er pijn in mijn en knieeen van, vraag me de hele dag af of ik mezelf nu echt oud moet noemen en ga steeds harder lopen en om de drukte slalommen. Voor mijn man vast lachen, die kijkt met zijn lengte over de meesten heen en ziet mij met 1.58 als kip zonder kop de val inlopen. Daarna werd het nog lachwekkender; de film โthe last vikingโ. Welk brein verzint zoiets? Ik heb het na 15min. opgegeven en ben me op mijn steeds erger protesterende buik gaan concentreren (Thais), tot aan snelste route naar het toilet aan toe. Gelukkig is het goed gegaan, maar ik was blij dat ik thuis was en nog naar โEven tot hierโ kon kijken.ย Vandaag gedichtje schrijven en ik schat 2uurtjes wat nakijke/feedback-werk doen om komende week rustiger te laten verlopen.ย Fijne dag!
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen frummers,ย Bakje even neerzetten hier en dan snel weer door.ย Nog steeds van hot naar her draven, Kees ligt inmiddels in het ziekenhuis, dus weinig tijd voor hier.ย Och hemel @Marij... moet er niet aan denken... ik shop alleen vroeg in de morgen, dan is het nog lekker rustig... en als het niet hoeft... dan liever niet.ย Luitjes, ik wens jullie een mooie dag, maak er wat van.ย Marij reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen! โ๏ธ Jeetje @Yvonneย sterkte! Dat klinkt niet goedโฆ ย
Marij Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Jeetje Yvonne, sterkte! Hopelijk juiste medicatie om snel weer op te knappen en naar huis te kunnen
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik heb er weer eentje voor de zondagochtend: No rain, no flowers
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei Etty: ย Was je liever naar de pizzeria gegaan?ย Neuh, daar komen we heel vaak. Maar ze was ook helemaal niet onbeschoft, juist beleefd. En wij waren ook beleefd. Een echt contact was er verder niet. Niet goed voor een restaurant, je wil graag dat klanten terugkomen en regelmatig graag.ย ย
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Heel veel sterkte @Yvonne. Ik neem aan dat alles niet is doorgegaan, vanwege Kees? Ik heb genoten van mijn zondagochtend rust. Heerlijk, alles sliep nog. Nu pas komt ee leven in. Ik ben inmiddels al aan mijn 2e bak koffie toe. Al klaarwakker!!! ย ย
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers,ย Bakje even neerzetten hier en dan snel weer door.ย Nog steeds van hot naar her draven, Kees ligt inmiddels in het ziekenhuis, dus weinig tijd voor hier.ย Och hemel @Marij... moet er niet aan denken... ik shop alleen vroeg in de morgen, dan is het nog lekker rustig... en als het niet hoeft... dan liever niet.ย Luitjes, ik wens jullie een mooie dag, maak er wat van.ย Sterkte Yvonne!!๐๐บ๐
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei kers: Dagpact renaldo61 MaryArt Yvonne Kers Fonny๐ ย
Freekie Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen middag inmiddels, @Smaragdiejawel teveel hooi op de vork, het komt tijdelijk allemaal even tegelijk.. Dus pas op de plaats en maar weer erkennen dat ik moet toegeven aan mijn lege batterij. Ik bedoel 'ja heerlijk ontspannen dagje' er van maken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden