Lika Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Wat ga ik lekker slapen. Heerlijk gezwommen met dochter vandaag. Gezellig. @knakkerik heb tot mijn 30ste in Haarlem gewoond. Vaak in Studio geweest. Ook toen er nog films werden gedraaid zelfs. Ik heb een haat/liefde verhouding met de stad. Het is klein genoeg om elkaar gemakkelijk te ontmoeten, maar ook groot genoeg om niemand te vinden. Tijdens depressieve periodes liep ik iedereen mis. Heb me er heel eenzaam gevoeld…. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: whaaaa, het grote onrecht.. gelukkig ben je geen tiener meer, en (dus) wijzer geworden Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 7 uur geleden zei lady jane: gelukkig ben je geen tiener meer, en (dus) wijzer geworden Een stuk minder onnozel laten we maar zeggen 🤣 En Vlinder heeft me uitgelegd dat tegenwoordig zowat haar hele generatie bi is en de meeste mannen waardeloos zijn. Ik vind het allemaal prima, we hebben de dochters al heel vroeg verteld dat ze verliefd mogen worden op wie ze maar willen. 7 uur geleden bewerkt door bumperjim karin123, Spirit en lady jane reageerden hierop 3
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Klopt @bumperjim, volgens mij is mijn dochter nog de enige van haar vriendengroep die hetero is. En mijn zoon vindt de meeste vrouwen ook maar raar haha. Zo gaat ons volk wel snel uitsterven natuurlijk. 4 uur geleden bewerkt door Mariposa Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 54 minuten geleden zei Mariposa: En mijn zoon vindt de meeste vrouwen ook maar raar haha. Is dat ooit anders geweest? Vrouwen zijn nu eenmaal rare raadselachtige wezens. Spirit en Mariposa reageerden hierop 2
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Vrouwen zijn nu eenmaal rare raadselachtige wezens. Klopt. Komt door hormonen die de vrouwen bespelen. Zij worden er zelf ook gestoord van. Ik vind mannen makkelijke in de omgang. Mariposa en Spirit reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ga ook liever met mannen om. Altijd al gehad. Heb 4 jaar in meidenklassen gezeten, wat kunnen die gemeen zijn zeg. Ben volgens mij zelf ook een halve kerel. Hou van stoer. Dat getut met vrouwen soms. Gelukkig zijn alle vrouwen niet zo hoor!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden