Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen Bumper,

Leuk dat je ook eens een draadje opent weer.

Hoop dat alles goed met je gaat.

Heb een halve nachtdienst onverwacht gedraaid omdat een collega heel erg ziek werd tijdens haar dienst. Paar uur ingevallen. Zo lekker slapen. 

Fijne dag allen.

Geplaatst

Mogge mensen. Mooie dingen bumper, moge het licht blijven schijnen. Hier schijnt nog niks, maar evengoed ben ik wakker. Nog vrij ook vandaag. Accu maar eens goed opladen, want hierna draai ik vier diensten alleen, die voor twee zijn bedoeld. Veel zieken ook hier. Ik ga vandaag weer bij het Zwaantje kijken, dat schilderij uit het Rijks dat momenteel in mijn stadje logeert. Dat inspireert mij steeds meer.

Geplaatst

En nog wat fijn nieuws. Mijn broertje is woensdag geopereerd aan zijn rug. Hernia, beknelde zenuwen, heel verhaal bij de neuro chirurg was daarbij vorige maand. Hij liep al 2 jaar met deze pijn(Bouwvakker is het) Nooit klagen en door omstandigheden en die helse pijn een poging gedaan recent om er niet meer te zijn. Een lief kort appje, is geen app type en geen uiter. Maar het bericht van ik denk dat het toch wat geholpen heeft want ik voel die zenuwpijn in mijn been niet meer en ik kan alweer wat pijnvrij lopen ondanks pijnmedicatie die afgebouwd gaat worden. Was zo blij, tranen had ik de echte en geen drankjank tranen(ook niks mis mee trouwens) mijn kleine lieve stoere broertje. Er zitten gelukkig ook eens dingen mee. En niet drinkend voel ik dat meer en meer, natuurlijk ook tegenslagen maar er is meer perspectief. 

Geplaatst

Goedemorgen lieve mensen, 

Wat een fijne positieve berichten hier.  Ik ben langzaam aan het opkrabbelen uit een behoorlijke dip, lang niet meer gehad zo.  Vanochtend was de zwaarte minder, en dan zit ik weer in de lift als ik dat merk, krijg ik er weer vertrouwen in.  Pffff.  

Wat fijn van je broertje @Smaragdie, het ontroert me hoe je over hem praat. 

Geplaatst

Djw @Etty.

Mag ik vragen waarom de dip kwam of er een oorzaak voor was?

Fijn dat je je iets beter voelt! En in de lift zit, die zin gebruikte mijn vader ook vaak. Zo fijn om te horen dan. Hij had het dan vooral over zjn gezondheid wat mentaal natuurlijk doorspeelde.

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
Fonny🌞
renaldo61

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mormel:

Ik mag me niet op het dagpact zetten want het is al twee dagen geleden dat ik een bed heb gezien. 
Enorm geil nu.

Dit dacht ik al(voelde ik al aan) en tikte dan gewoon eerder dat je aan het bingen bent. En geil het zal maar omhoog krijg je hem toch niet meer. Wanneer ga je weer kappen met zuipen mister? Heb je een plan?

Geplaatst
6 minuten geleden zei Smaragdie:

Dit dacht ik al(voelde ik al aan) en tikte dan gewoon eerder dat je aan het bingen bent. En geil het zal maar omhoog krijg je hem toch niet meer. Wanneer ga je weer kappen met zuipen mister? Heb je een plan?

Plan is beperkt tot straks te stoppen met drinken en te gaan slapen. 
En geil is niet de drang om te neuken, gewoon het verlangen om iemand anders aan te raken en te omhelzen. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mormel:

Plan is beperkt tot straks te stoppen met drinken en te gaan slapen. 
En geil is niet de drang om te neuken, gewoon het verlangen om iemand anders aan te raken en te omhelzen. 

Hoe laat stop je? Hoeveel heb je nog? Of nog geld om meer bij te halen? Wat niet verstandig is maar weet jezelf ook wel. Hoop dat je zo/straks wel wat gaat slapen.

Ja geil kan ook anders uitgelegd worden, je hebt behoefte aan intimiteit, logisch en te begrijpen. Ik noem dat dan niet geil maar anders maar dat ben ik en ben te nuchter wel moe.

Hou van je en omarm je, herken veel natuurlijk. Blij dat je er bent, niet waarin je zit maar je komt hieruit want daarom kom je ook hier. Hou je taai.

Geplaatst

Ik ga nu echt slapen @Mormel hoop jij ook! En if not hoop dat ik de rest van de forummers er voor jou zal zijn. Take care, weet helaas hoe dit voelde. Nu voel je het nog niet geheel maar die mentale kater later wel. Zie je graag, kom op he, beetje bij beetje. Doeg en doet laters lieverd.

Geplaatst

Goedemorgenbijnamiddag frummers. 
Wat een mooie berichten hier vanmorgen. 
Om te beginnen het bericht van @Smaragdie en dat van zijn broer. Dappere mannen!!! 

En @bumperjim, wat fijn, wat mooi dat je jouw werk weer wat van een lichtere kant kunt bekijken... 

En @Etty, klimmen, je doet het goed meis, petje af hoor. post-1140-0-60294100-1386307394_thumb.jpg

@Spirit, het mag ook wel eens gezegd worden: wat doe jij het goed, wat is het prettig jouw berichten te lezen.... top hoor! 

@Mormel, je mag blij zijn dat @tasseke hier niet meer post en dat ik geen schoenen met hakken draag... anders had jouw derrière toch een aardig tikje gekregen. 
Dat stoppen met drinken/leeg maken van de fles en dan te stoppen meen ik twee dagen al gelezen te hebben... ik hoop dat alle drank nu op is, dat de bankrekening leeg is en dat je slaapt inmiddels. En dan nu echt een begin maken met niet meer nippen..... 

Mooi, ik heb superslecht geslapen vannacht, ben snipverkouden, dus het niezen, hoesten, verstopte neus/loopneus en noem maar op zorgden ervoor dat ik meer wakker was dan dat ik sliep. Gelukkig voel ik me redelijk fit en heb lekker het één en ander al kunnen doen.
Ben inmiddels al twee keer doornat geregend... 
Onze provincie heeft weer een pittige aardbeving te doorstaan gehad vannacht, maar hier niets van gemerkt, we liggen net buiten het getroffen gebied.... 
Afijn, het is nooit te laat voor een lekker bakje, dus daar komtie:
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Een rare dag gisteren. Voor mezelf een prikkelloze dag ingesteld. De hele dag MTF 80tigerjaren aangehad. Veel herrinringen kwamen weer boven uit die jaren. Dat waren ook de jaren, waarbij drank nog niet echt een probleem was. Ik dronk toen wel, maar toen was het gewoon nog leuk en echt voor de gezelligheid. Toen kon ik dat nog. Maar afijn, ik was vroeg op en dacht gisteren even een middagdutje te gaan doen. Had ik beter niet kunnen doen, heel mijn dagritme in de war. Vandaag ga ik het maar anders doen. Lekker naar buiten met de hond en in de regen lopen!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...