Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vlees bakken is echt niet heel erg moeilijk (daar weet ik toevallig alles van 😉 ) De truc is om eerst het vlees een uur van tevoren uit de koeling te halen, daarna de pan (met veel boter) goed heet te laten worden, 1 minuut aan laten schroeien aan beide kanten, en dan afhankelijk van het soort vlees bakken. En vooral niet vergeten minimaal 5-10 minuten afgedekt te laten staan. Eet smakelijk 🙂 lady jane reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 25 minuten geleden zei Noelle: Het heeft wel het voordeel dat als mensen niet bij je willen eten je niet hoeft te denken dat het aan jou ligt, Klopt. heb bewust ook alle kookapparatuur verwijderd. Kat eet natvoer en brokjes en als het kooktoestel het mocht begeven eet ik de kat op. Problem solved and just another day at the office. En over tot de orde van de dag. 😁
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Sanity: met één vuur zou ik me beperken tot wokken, stoemp maar dan wortelstoemp, preistoemp, spinaziestoemp,...(hebben ze daar een ander woord voor in Nederland?) zodat je steeds extra groenten binnenkrijgt en soep natuurlijk. Voordeel van stoemp is dat deze lang warm blijft zodat je eens deze klaar is nog rustig een stukje vlees kunt bakken. Met het lezen van je kookkunsten ben ik maar weer al te blij dat mijn stiefzoon op school wekelijks een kookles heeft en dat toen hij hier woonde ik hem ook trachtte te betrekken met het koken. Dat is toch zo'n vaardigheid die levenslang mee gaat.
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik denk dat stamppot een ander woord is voor stoemp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden