renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 49 minuten geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞
Freekie Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, vandaag is de eerste keer dat ik sinds mijn reintegratie vanaf april mij verslapen heb voor mijn werk... Welkom 'gewone' wereld
Freekie Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Mormel Freekie
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Mormel MaryArt Freekie 5 uur geleden bewerkt door MaryArt
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Redelijk geslapen. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Hier gaat alles zijn gangetje. De herfst is echt begonnen en hoewel ik wat depressief was omdat de zomer ten einde was, geef ik me er nu aan over. Lichtjes en kaarsjes aan en er het beste van maken. Mijn schuurtje staat al aardig vol met mijn schilderwerk en de winter moet nog beginnen! Als dat zo door gaat moet ik er een schuurtje bijbouwen
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Volgende donderdag gaat mijn therapie voormiddag niet door. Omdat al de andere om de een of andere reden afwezig zullen zijn. Voor mij alleen organiseren ze het niet.
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal, Donker en grijs buiten. Hondje piepte me om half zeven al wakker, dus hup maar uitlaten dan Maar niet meer naar bed gegaan, dus heb het langzaam licht zien worden Gisteren zijn we naar het strand geweest en heb ik haar voor het eerst los gelaten. Vond het doodeng, want stel je voor dat ze weg zou lopen 🙈 Gelukkig gebeurde dat niet en ze vond het werkelijk geweldig ! |En rennen dat ze kan ! Net een haas ! En om het toch nog een beetje alcohol gerelateerd te houden : Mijn app zegt ; 2 jaar , 2 maanden, 27 dagen en 11 uur alcoholvrij Het is ook best wel uit mijn systeem gelukkig MaryArt, lady jane en alesto reageerden hierop 3
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Haha, wat heerlijk je hond zo op het strand @rapilos, zie het helemaal voor me dat rennen. Lekker dat je alweer zo lang jaar niet drinkt. rapilos reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @rapilos proficiat rapilos reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen frummers tja Raps, als hier in de huiskamer alcohol gerelateerd de norm was, dat was het hier nog leger dan de laatste jaren. Dat je hondje zo van haar vrijheid genoot vind ik wel zo leuk om te lezen. Als mede strandfanaat. @MaryArt ik ben me mentaal aan het voorbereiden om binnenkort ook eens de Noordzee in te plonzen. Ik denk bij jou in de buurt, ook nog. Ik neem mn zus mee en ga haar vertellen over jou en je zussen, wie weet kan ik haar overhalen tot een snelle dip? MaryArt en rapilos reageerden hierop 2
alesto Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Mormel MaryArt Freekie Alesto Goedemorgen, ik heb het de laatste tijd verschrikkelijk in mijn rug. Ik kan amper draaien in bed en uit bed komen, door de therapie moet het misschien eerst erger worden, maar ik ben er misselijk van. Ik slaap goed, maar ik ben zo moe 😞, maar alles wordt beter 🤞🏻🍀. Vrije dag vandaag, zo maar even een bakkie doen bij mijn moeder. Kinderen slapen nog. lady jane reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @lady jane Wat leuk om te lezen dat je dat ook met je zus ga doen! Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe jij/jullie dit gaan ervaren en ik verwacht het hier zeker te lezen. Veel plezier ermee! 🏊♀️
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 12 minuten geleden zei MaryArt: @lady jane Wat leuk om te lezen dat je dat ook met je zus ga doen! Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe jij/jullie dit gaan ervaren en ik verwacht het hier zeker te lezen. Veel plezier ermee! 🏊♀️ Onder voorbehoud dus hoor. Toen ik appte haar zwempak mee te nemen reageerde ze daar niet op. Ik neem er voor alle zekerheid maar 2 mee. Ze denkt vast dat ik een grapje maakte. Maar als ik net de weersvoorspellingen bekijk betwijfel of ik haar de deur mee uitkrijg. Dus neem ook 2 poncho's mee haha. MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik maak straks even een korte verschijning op Schiphol, dus als je me ziet is het geen hallucinatie. Dat je t ff weet 😝 Klinkt leuk, LJ! Als het regent is het des te makkelijker om het water in te gaan 😁 MaryArt reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden