Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
renaldo61

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers
nou mijn slaapritme zit al in de winterstand
ben er net uit, wat kan slapen toch zalig zijn.
Maar nu wordt het wel kiezen tussen zwemmen en
de film van 11 uur. luxe probleempje.

Geplaatst
37 minuten geleden zei Lika:

Goedemorgen. Mooie dag weer. Het wordt eindelijk kouder. Ik heb nog geen serieuze jas aan gehad…

Lijkt me alsof je daar blij mee bent? 

Geplaatst

Goedemorgen, Vandaag naar een verjaardag, het begint om 1 uur en het is van iemand die ook na een verslaving helemaal niet meer drinkt. Daarbij ga ik met de kindjes dus weinig uitdagingen vandaag 😁 er komt ook een oude vriend die ik lang niet heb gezien dus dat is wel even leuk. Nu al lekker in de sportschool!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal, 

Bedankt nog voor jullie reacties van gisteren. Ik wilde gisteren een berichtje typen, want ik was natuurlijk mooi op tijd thuis, maar ik wilde even de avond overdenken, ik heb lekker mijn gezicht nog gereinigd en gelezen op bed. 
Tjonge, iedereen was dronken, behalve de jarige zelf en een stel met een beperking (die hadden een feest 😍). Glazen vielen uit handen, er werd aan elkaar gehangen, muziek ging harder en de tafeltjes werden omver gelopen. Ik was blij dat ik dit tafereel met een nuchter hoofd kon aanschouwen. Mijn dochter kon er wel om lachen…. Ik ben benieuwd hoe iedereen zich voelt vandaag. Ik heb het inderdaad bij 0.0 gehouden @Yvonne, eerst die zoete Radler, toen nog 3 flesjes Heineken 0.0. Ik ken die barman, hij vroeg echt serieus of hij me goed had verstaan 😂. Ik moet wel eerlijk zeggen, doordat ik over de dag verdeeld dronk, met feestjes het rustig aan deed ik niet veel schaamte momenten ken, vriend en beste vriendin bevestigen dit gelukkig, maar nu ik helemaal helder was, kijk ik er wel anders naar en valt het meer op. 
Ik wens jullie een hele fijne zondag, ik ga straks een stuk lopen met de hond.

Geplaatst
32 minuten geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers
nou mijn slaapritme zit al in de winterstand

Haha @lady jane: mijn slaapritme ook:-)

En @renaldo61op zich vond ik de temperatuur steeds heel aangenaam, maar voor de tijd van het jaar is iets kouder wel normaal. Dat vind ik dan ook weer prettig.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Goh, nou zo lang slapen kan ik niet hoor.
Vriend laat altijd zondagochtend de hond uit, kan ik nog even blijven liggen.
Maar tegen 8 uur ben ik er dan toch echt wel uit hoor

Goed gedaan @alesto💪

Geplaatst

@alesto ja, dat is wel even anders he? Nuchter bij een feestje zijn. Fijn dat je er achteraf positief op terug kijkt. Een mooie ervaring om op terug te kijken als je weer een keer in die situatie komt. En nu weer lekker fris opgestaan, dat vind ik zelf zo fijn aan het niet drinken. 

Geplaatst
1 uur geleden zei renaldo61:

Lijkt me alsof je daar blij mee bent? 

Ikke wel! Afgelopen week was perfect! De nachten moeten alleen nog wat kouder. Heb ook nog steeds geen jas aangehad.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...