Francoise Geplaatst gisteren om 18:36 Rapport Geplaatst gisteren om 18:36 Hey San , daar ben je ! Pak jezelf aan bij kop en kont en zoek hulp bij je verslaving !! Je moet het zelf doen , maar het hoeft niet alleen hè !! Je bent iedere dag aan het overleven ipv leven !! De drank trekt je steeds verder naar onder ..... Je kan wel zeggen dat het sporten ook verslavend was maar dat is toch wel wat beter voor je !! Ga naar je huisarts en zoek hulp !!! Stop met drinken en roken , zorg goed voor jezelf en ga sporten !! Alleen zo krijgt je je leven weer op orde ! Moet jij eens kijken waar je volgend jaar staat ! Liefs Francoise / cleo bumperjim reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Hey die @Francoise (letterlijk mijn lichtje in de duisternis met kerstlampjes.....😂) Ja je hebt helemaal gelijk. Ik heb ook geen keuze meer. Heb nog ongeveer een klein half jaar om "mijn shit en act together te pakken". Anders wordt het toch echt daklozenopvang. Ik kan daar dan waarschijnlijk al niet eens terecht (verkeerde kleur en nationaliteit; NEE BEN GEEN RACIST) maar mijn aan eten verslaafde kat al zeker niet. Merk ook dat mijn fysiek rap achteruit gaat. Heb nu 4 biertjes op en ben al gigantisch moe (dus dat nog voor de roes). Slaat werkelijk helemaal nergens meer op dit gedrag. Is misschien ook wel goed dat ik mijn woonplek dreig kwijt te raken (niet drankgerelateerd overigens) omdat ik daarom nu wel in actie moet komen. Ik ben een type die altijd alles uitstelt tot het laatste moment (en daar dan vaak ook nog voorbij). Work in progress zeg maar....... 3 uur geleden bewerkt door Sanity Mariposa reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Op 18-10-2025 om 13:02 zei Sanity: Zie nu ook in dat ik het echt moet veranderen. Heb mij voorgenomen om dit weekend nog los te gaan maar maandag echt te kappen/ minderen met dit vernietigend middel. Er verandert inderdaad nog niet veel, ook al zie je wel in dat dat nu echt nodig is.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Kom op @Sanity! Ik ken je natuurlijk niet goed, maar je bent een goed mens! Ook jij kunt dit!!
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Bob ik weet het en ook hier kan je ik je niet anders dan gelijk geven. Door onvoorziene omstandigheden is mijn leven 2 jaar terug echt compleet upside down gegooid. Tot 2 jaar terug kon ik 'vrolijk' doorzuipen en verdiende ook genoeg om dat te bekostigen en gezien werk als zelfstandige kwam ik er ook mee weg om daar mee door te gaan. Zelfs toen ik 2 jaar terug bericht kreeg dat mijn woonruimte eraan zou gaan had ik nog zoiets van, ach het zal wel loslopen (altijd alles maar uitstellen, vast herkenbaar). Nu het uur U nu echt nadert kom ik pas in actie (wel halfslachtig). Of beter gezegd ben ik daar geneigd toe (yep weer uitstellen; het zal allemaal wel weer op het laatste moment moeten). Is nu al zo erg dat ik amper 1000 per maand verdien en echt wel aan de gang moet om centjes te verdienen. Sterker nog dat heeft echt voorrang nu en JA dat gaat natuurlijk niet echt werken met gezuip. Wordt nu echt voor het eerst in mijn leven geconfronteerd met het feit dat ik mijn luxe ICT leventje niet meer zo voort kan zetten. Dat is een compleet nieuwe situatie voor mij, zeg maar een D-Day. Heb nu geen keuze meer of ik eindig echt op straat. Hoe en wat ik daar vorm aan ga geven, is in eerste instantie natuurlijk compleet mislukt. Ben mij echter wel voor het eerst in mijn leven ervan doordrongen dat deze weg doodlopend is (letterlijk en figuurlijk). Heb nog 15.000 spaargeld en dan is het klaar en op. Vandaag wel in de telefoon geklommen om een nieuwe klant binnen te halen. Maar het is allemaal een heel dun lijntje. Maar zoals ik al eerder zei, is dat wel goed voor mij dat ik nu echt mijn ivoren ICT torentje uit moet klimmen. Ja ICT betaalt goed maar dan moet je wel klanten hebben (en houden) en niet met je zatte kop klanten wegtrappen. Heb als zelfstandige vanaf mijn 30ste ook zo goed als geen pensioen dus aan alle kanten klinken de alarmbellen echt verdomd hard.
Sanity Geplaatst 43 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 43 minuten geleden 2 uur geleden zei Mariposa: Kom op @Sanity! Ik ken je natuurlijk niet goed, maar je bent een goed mens! Ook jij kunt dit!! Dat moet nog maar blijken. Zo zelfkritisch ben ik gewoon wel.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden