Fonny Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny 🌞 Goedemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen allemaal. Wij hebben mazzel gehad met de storm: veel schade een kwartiertje verderop, maar hier wel wat wind en veel regen, maar niet te vergelijken met andere delen van het land. Mooi, een bakje even en dan snel aan de douche opzoeken, heel drukke dag voor de boeg... Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny 🌞 Yvonne
MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny 🌞 Yvonne MaryArt
Yana Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Drank is helemaal naar de achtergrond verdwenen, lekker rustig wel. Ik was in het ziekenhuis ook zo blij dat ik niet meer rook, dan lig je met al je ellende daar ook nog naar te tandhakken. Vroeger had iedere ziekenhuisafdeling nog een rookhok waar je met je infuusje naartoe kon scharrelen. En daarvóór stond er gewoon een asbak op je nachtkastje 😁 lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Oe ja, die rookhokken @Yana. Ik heb lang in een ziekenhuis gewerkt als bijbaan. Zelfs op de kraamafdeling mocht er worden gerookt in aparte rookkamers. Voor de verpleging mocht het in hun koffiekamer. En ik deed vrolijk mee. Ongelofelijk.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik had deze middag puree, paprika's en een kipfilet.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mijn verkoudheid is nu niet op een dag gedaan.
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb gedronken vanavond. Het is kermis hier in het dorp. Daar ben ik niet naar toe geweest maar ik heb bij mijn buurman gezeten waar ik ook altijd koffie drink. Ik heb geen spijt want ik heb inplaats van ongeveer 320 dagen drinken per jaar nu misschien 15 keer gedronken dit jaar. Ik weet ook echt niet of ik dat wil veranderen want soms vind ik het wel gezellig ook. Morgen gewoon weer verder met het leven. Sportschool blijft een onderdeel en schilderen ook.
lady jane Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Als je geen spijt voelt en misschien zo wilt houden dan is het toch goed? Je bent adb in mijn ogen. Houd je randvoorwaarden maar goed in de gaten en merk je dat je gaat sjoemelen, dan kun je altijd weer een nieuwe keuze maken. MaryArt reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Dat je vandaag hebt gedronken moet je natuurlijk helemaal zelf weten @MaryArt, en spijt is evenmin verplicht. Maar je zet jezelf daarvoor wel op het dagpact, waarmee je tegen je eigen eerdere intenties ingaat. Daar zou ik persoonlijk wel van achter mijn oren gaan krabben. Of zoals een grote Franse denker ooit zei: ‘je moet het met jezelf eens worden’. renaldo61 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden