Mariposa Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Yup! Dit kan een hele interessante discussie worden ook. Ik ben het met je eens @karin123. Moslims krijgen verreweg meer kinderen dan de rest van de bevolking. Logisch gevolg is dus dat we een moslim land gaan worden. karin123 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik woon in de Randstad , bijna 80.000 inwoners hier, maar nog nooit een Niqab gezien hier.
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik woon dan weer in een klein stadje. Ik zie allerlei klederdrachten. Vooral bij het suikerfeest zie ik mensen van andere gebieden toestromen naar het centrum. Ik heb niet het gevoel dat inwijkelingen zich altijd willen aanpassen. Maar zich aan hun eigen taal en gewoonten houden. karin123 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Net als Nederlanders en Vlamingen in het buitenland hè 😁
Mariposa Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei lady jane: Ik woon in de Randstad , bijna 80.000 inwoners hier, maar nog nooit een Niqab gezien hier. Ik woon ook in de Randstad, maar dat is hier wel anders. Ligt eraan waar je zit natuurlijk, het ene dorp is het andere niet. Ik woon in een groot dorp.
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei bumperjim: Net als Nederlanders en Vlamingen in het buitenland hè 😁 Nederlanders en Duitsers vallen mij hier niet zo op. Maar van moslims krijg ik het volgend gevoel. karin123 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:07 Rapport Geplaatst gisteren om 05:07 (bewerkt) Als je een praatje met ze maakt zijn het ook gewoon mensen hè. De Nederlanders die ik hier ken zijn over het algemeen ook slecht geintegreerd. Spreken slecht frans, eten nog steeds op zn nederlands (ook als ze al 30+ jaar hier wonen), om 18u al en tussen de middag een broodje pindakaas 🤣 en ze zitten veel bij elkaar. Dat doen de Portugezen hier ook, die hebben in het dorp hun eigen café. De Italianen hebben hier in de stad hun eigen winkels. De Vietnamezen ook. De Armeniërs hebben een cultureel centrum. Tis gewoon een menselijk trekje. gisteren om 05:22 bewerkt door bumperjim lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 07:37 Rapport Geplaatst gisteren om 07:37 (bewerkt) Zelfs de Friezen hebben hier een eigen club, spreken Fries onderling en in gezelschap. En ik ben dol op Friezen. Waar je ook bent, eigen, dat zijn je wortels. gisteren om 07:37 bewerkt door lady jane bumperjim reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst gisteren om 09:30 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:30 Eigenlijk denk ik dat dit niet de plaats is om een links-rechts discussie binnen te halen. Hoeveel woorden we daar ook aan zouden kunnen vuil maken, we hebben allen een gemeenschappelijk hoofddoel. @karin123: mijn mening over vrouwen is niet zo zwart-wit dat ik ze als inferieur beschouw. Spijtig dat ik je die indruk gaf.
Lonster1 Geplaatst gisteren om 11:25 Rapport Geplaatst gisteren om 11:25 22 uur geleden zei Mariposa: Dit kan een hele interessante discussie worden ook. Ook? Nee hoor, vrij voorspelbaar. Laten wij inderdaad over gezamenlijke interesses hebben en kijk- en luistertips. Ik heb de podcast in de serie "de laatste dagen van" (van NPO) de serie over George Michael geluisterd. 20 jaar verslaafd aan blowen en later ook ghb en crack, naast flink wat alcoholgebruik. Maar dat heeft niet de nadruk, het is een levensbeschrijving en veel muziekfragmenten. Hier en daar filteren ze de muziek weg, en kun je pas echt goed horen wat een engelachtige stem die man had, met een bereik van 4 octaven. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Maar dan kan natuurlijk ook komen omdat ik moe en snipverkouden ben.
bumperjim Geplaatst gisteren om 13:35 Rapport Geplaatst gisteren om 13:35 Ja, toppertje George Michael, jammer dat het altijd over 1001 bijzaken ging als het over hem ging
karin123 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Op 11-11-2025 om 13:16 zei Mariposa: Dit kan een hele interessante discussie worden ook. Gaat niet gebeuren hier.😆 . 21 uur geleden zei Lonster1: Laten wij inderdaad over gezamenlijke interesses hebben en kijk- en luistertips. Dat bedoel ik!😁
karin123 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Op 11-11-2025 om 13:57 zei lady jane: Ik woon in de Randstad , bijna 80.000 inwoners hier, maar nog nooit een Niqab gezien hier. Ik doelde meer op de grotere steden:) Hier wonen dik 160.000 mensen nu en het wordt steeds leuker.🙃
karin123 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Op 12-11-2025 om 06:07 zei bumperjim: Tis gewoon een menselijk trekje. Op 12-11-2025 om 08:37 zei lady jane: Waar je ook bent, eigen, dat zijn je wortels. Zeker! Daar gaat het ook niet om. Dat weten jullie best. Het gaat om extremen. Mensen uit Europa zijn niet zo extreem/fanatiek op het gebied van geloof en cultuur, dus dat gaat prima samen. Vietnamezen hebben voornamelijk het boeddhisme als geloof en eigen volkscultuur. Hier ook een Turkse buurman, prima vent. Zij leggen ons niet hun normen en waarden op. Fanatieke moslims doen dat wel! Europese vrouwen zien ze als hoeren die je pakken kunt en vermoorden. Zomers op de stranden, altijd last van dat volk. Vroeger kon je topless zonnen, die vrijheid is verdwenen. België en Nederland en waarschijnlijk veel meer landen in West Europa zijn een narcostaat geworden. De drugsmaffia heeft de touwtjes in handen. Rechters, OM worden geregeld bedreigd en durven geen handtekening meer te zetten onder een veroordeling. Daarom vaker omkoping. Explosieven plaatsen bij huizen, schering en inslag. Dat zijn toch meestal de jonge Marokkaantjes, die snel geld willen om Prada tasjes en gouden kettingen te kunnen kopen. Veel mensen praten dit goed of ontkennen het, anders ben je een racist. Prima, het zij zo. Daarom klopt dat plaatje ook. Doordat de Westerling zich stilhoudt en steeds meer weggeeft aan vrijheid die wij ooit hadden. En zo belanden wij als uitgestorven ras in een museum van wat ooit was. En nu weer over tot de orde van de dag!
karin123 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Op 12-11-2025 om 10:30 zei Mormel: mijn mening over vrouwen is niet zo zwart-wit dat ik ze als inferieur beschouw. Spijtig dat ik je die indruk gaf. Geen probleem. Ik weet waar ik sta en kan gelukkig veel hebben.😁
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 15 minuten geleden zei karin123: Zeker! Daar gaat het ook niet om. Dat weten jullie best. Het gaat om extremen. Mensen uit Europa zijn niet zo extreem/fanatiek op het gebied van geloof en cultuur, dus dat gaat prima samen. Vietnamezen hebben voornamelijk het boeddhisme als geloof en eigen volkscultuur. Hier ook een Turkse buurman, prima vent. Zij leggen ons niet hun normen en waarden op. Fanatieke moslims doen dat wel! Europese vrouwen zien ze als hoeren die je pakken kunt en vermoorden. Zomers op de stranden, altijd last van dat volk. Vroeger kon je topless zonnen, die vrijheid is verdwenen. België en Nederland en waarschijnlijk veel meer landen in West Europa zijn een narcostaat geworden. De drugsmaffia heeft de touwtjes in handen. Rechters, OM worden geregeld bedreigd en durven geen handtekening meer te zetten onder een veroordeling. Daarom vaker omkoping. Explosieven plaatsen bij huizen, schering en inslag. Dat zijn toch meestal de jonge Marokkaantjes, die snel geld willen om Prada tasjes en gouden kettingen te kunnen kopen. Veel mensen praten dit goed of ontkennen het, anders ben je een racist. Prima, het zij zo. Daarom klopt dat plaatje ook. Doordat de Westerling zich stilhoudt en steeds meer weggeeft aan vrijheid die wij ooit hadden. En zo belanden wij als uitgestorven ras in een museum van wat ooit was. En nu weer over tot de orde van de dag! Het is zeker waar dat bepaalde bevolkingsgroepen veel problemen opleveren en andere niet. Dat is een feit. Maar je praat dan nog steeds over gemiddelden. Dat is een beetje sneu voor de Marokkaan die zich wel gewoon als een goed burger het schompes werkt als groenteboer of weet ik wat. Maar de problemen ontkennen daar worden ze niet mee opgelost, dat is natuurlijk waar.
Smaragdie Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei karin123: Veel mensen praten dit goed of ontkennen het, anders ben je een racist. Prima, het zij zo. En nu weer over tot de orde van de dag! @karin123 Helaas heb je gelijk in deze en veel mensen kijken weg, dat is comfortabel en veiliger(denken zij dan) Een simpel kinderfeest Sint Maarten in mijn buurt(ja ik woon in een grote stad) is verstoord door een groep oudere jongeren met gezichtsbedekking om zogenaamd niet op te vallen. Hebben het snoep van die jongere kinderen gestolen/afgepakt. En er zelfs een paar tegen de grond geslagen(waren kinderen niet ouder dan 10) Stoer he? 1 kind zelfs in het ziekenhuis opgenomen. Groot iets in mijn buurt nu. En het waren Islamitische gasten op fatbikes. Deze groepjes heb je hier helaas. Ben er zelf niet van bang van/door maar nee wegkijken kan dan niet meer. Erbij moet gezegd worden dat de gemiddelde Islamiet dit ook walgelijk vindt en dat is het ook. Maar zo jong en dan al zo doen.............Walgelijk nogmaals. En triest voor degenen die wel gewoon meedoen met de maatschappij en zich gedragen. Die schamen zich ook kapot.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Smaragdie Ik had het gelezen ja. Ik woon daar ook vlakbij in de buurt. Verschrikkelijk. Die kinderen hebben nu vast vreselijk angst om (in het donker) over straat te lopen. Waar gaat het nog over? Ik houd verder maar mijn mond, want over dat soort gasten heb ik niets dan slechts te melden.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Waar zijn de ouders dan? (Van die kneuzen op die fatbikes bedoel ik) Of hebben die de hoop al opgegeven dat er wat fatsoenlijks uit groeit? Of kan het ze geen ruk schelen? Zomaar wat vragen 🫤
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden