Mariposa Geplaatst gisteren om 12:16 Rapport Geplaatst gisteren om 12:16 Yup! Dit kan een hele interessante discussie worden ook. Ik ben het met je eens @karin123. Moslims krijgen verreweg meer kinderen dan de rest van de bevolking. Logisch gevolg is dus dat we een moslim land gaan worden.
lady jane Geplaatst gisteren om 12:57 Rapport Geplaatst gisteren om 12:57 Ik woon in de Randstad , bijna 80.000 inwoners hier, maar nog nooit een Niqab gezien hier.
renaldo61 Geplaatst gisteren om 14:00 Rapport Geplaatst gisteren om 14:00 Ik woon dan weer in een klein stadje. Ik zie allerlei klederdrachten. Vooral bij het suikerfeest zie ik mensen van andere gebieden toestromen naar het centrum. Ik heb niet het gevoel dat inwijkelingen zich altijd willen aanpassen. Maar zich aan hun eigen taal en gewoonten houden.
bumperjim Geplaatst gisteren om 14:16 Rapport Geplaatst gisteren om 14:16 Net als Nederlanders en Vlamingen in het buitenland hè 😁
Mariposa Geplaatst gisteren om 14:19 Rapport Geplaatst gisteren om 14:19 1 uur geleden zei lady jane: Ik woon in de Randstad , bijna 80.000 inwoners hier, maar nog nooit een Niqab gezien hier. Ik woon ook in de Randstad, maar dat is hier wel anders. Ligt eraan waar je zit natuurlijk, het ene dorp is het andere niet. Ik woon in een groot dorp.
renaldo61 Geplaatst gisteren om 15:38 Rapport Geplaatst gisteren om 15:38 1 uur geleden zei bumperjim: Net als Nederlanders en Vlamingen in het buitenland hè 😁 Nederlanders en Duitsers vallen mij hier niet zo op. Maar van moslims krijg ik het volgend gevoel.
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Als je een praatje met ze maakt zijn het ook gewoon mensen hè. De Nederlanders die ik hier ken zijn over het algemeen ook slecht geintegreerd. Spreken slecht frans, eten nog steeds op zn nederlands (ook als ze al 30+ jaar hier wonen), om 18u al en tussen de middag een broodje pindakaas 🤣 en ze zitten veel bij elkaar. Dat doen de Portugezen hier ook, die hebben in het dorp hun eigen café. De Italianen hebben hier in de stad hun eigen winkels. De Vietnamezen ook. De Armeniërs hebben een cultureel centrum. Tis gewoon een menselijk trekje. 15 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Zelfs de Friezen hebben hier een eigen club, spreken Fries onderling en in gezelschap. En ik ben dol op Friezen. Waar je ook bent, eigen, dat zijn je wortels. 13 uur geleden bewerkt door lady jane bumperjim reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Eigenlijk denk ik dat dit niet de plaats is om een links-rechts discussie binnen te halen. Hoeveel woorden we daar ook aan zouden kunnen vuil maken, we hebben allen een gemeenschappelijk hoofddoel. @karin123: mijn mening over vrouwen is niet zo zwart-wit dat ik ze als inferieur beschouw. Spijtig dat ik je die indruk gaf.
Lonster1 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 22 uur geleden zei Mariposa: Dit kan een hele interessante discussie worden ook. Ook? Nee hoor, vrij voorspelbaar. Laten wij inderdaad over gezamenlijke interesses hebben en kijk- en luistertips. Ik heb de podcast in de serie "de laatste dagen van" (van NPO) de serie over George Michael geluisterd. 20 jaar verslaafd aan blowen en later ook ghb en crack, naast flink wat alcoholgebruik. Maar dat heeft niet de nadruk, het is een levensbeschrijving en veel muziekfragmenten. Hier en daar filteren ze de muziek weg, en kun je pas echt goed horen wat een engelachtige stem die man had, met een bereik van 4 octaven. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Maar dan kan natuurlijk ook komen omdat ik moe en snipverkouden ben.
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ja, toppertje George Michael, jammer dat het altijd over 1001 bijzaken ging als het over hem ging
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden