Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Yup! Dit kan een hele interessante discussie worden ook. Ik ben het met je eens @karin123. Moslims krijgen verreweg meer kinderen dan de rest van de bevolking. Logisch gevolg is dus dat we een moslim land gaan worden.
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik woon in de Randstad , bijna 80.000 inwoners hier, maar nog nooit een Niqab gezien hier.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik woon dan weer in een klein stadje. Ik zie allerlei klederdrachten. Vooral bij het suikerfeest zie ik mensen van andere gebieden toestromen naar het centrum. Ik heb niet het gevoel dat inwijkelingen zich altijd willen aanpassen. Maar zich aan hun eigen taal en gewoonten houden.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Net als Nederlanders en Vlamingen in het buitenland hè 😁
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: Ik woon in de Randstad , bijna 80.000 inwoners hier, maar nog nooit een Niqab gezien hier. Ik woon ook in de Randstad, maar dat is hier wel anders. Ligt eraan waar je zit natuurlijk, het ene dorp is het andere niet. Ik woon in een groot dorp.
renaldo61 Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Net als Nederlanders en Vlamingen in het buitenland hè 😁 Nederlanders en Duitsers vallen mij hier niet zo op. Maar van moslims krijg ik het volgend gevoel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden