renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mogge. Eerste week binnen. Blij mee, maar nog lang niet klaar. Dom verdan. Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Hop, werken nu. Fijne dag allen. En sterkte voor hen die worstelen. MaryArt reageerde hierop 1
Noelle Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, Hier nu een week geen alcohol, dit weekend gaan de kindjes naar oma dus eerst lekker sporten en vanavond lekker uit eten met mijn vriend. Die drinkt niet dus dat het makkelijk voor mij om ook niet te drinken. 😀 Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Noelle bumperjim en MaryArt reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden (bewerkt) Ja das echt een stuk simpeler dan. gisteren in het restaurant was mijn zwaardrinkende zwager ineens aan de spa rood, met een soort excuus. De wonderen zijn de wereld nog niet uit 😳 Vandasg even goed opletten of het zn dag 2 wordt. 49 minuten geleden bewerkt door bumperjim lady jane, Noelle, Amalia en 1 andere reageerden hierop 2 2
Etty Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Goedemorgen, Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Noelle Etty
Yvonne Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Goedemorgen frummers. Weekend, gek dat ik dat na tien jaar niet meer werken nog altijd als 'lekker vrij en alles op mijn gemak' zie. We krijgen geen visite, we hoeven niet op bezoek, heerlijk, niks moet en alles mag.... 29 minuten geleden zei Noelle: ...eerst lekker sporten en vanavond lekker uit eten met mijn vriend. Die drinkt niet dus dat het makkelijk voor mij om ook niet te drinken. 11 minuten geleden zei bumperjim: Ja das echt een stuk simpeler dan. Ja, dat scheelt. Ik zou het ook wel heel prettig vinden als Kees niet zou drinken. Hij heeft het ooit een maand of vier volgehouden, maar dat is inmiddels alweer jaren geleden. En zeker in het weekend wil hij gezellig zitten met een glaasje.. Afijn, ik ga maar weer een glaasje nepwijn dan, een theetje of een colaatje...
Yvonne Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Noelle Etty Yvonne
Yvonne Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Oh, en dan vergeet nog een bakje neer te zetten...
Noelle Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden (bewerkt) 14 minuten geleden zei Yvonne: Ja, dat scheelt. Ik zou het ook wel heel prettig vinden als Kees niet zou drinken. Hij heeft het ooit een maand of vier volgehouden, maar dat is inmiddels alweer jaren geleden. En zeker in het weekend wil hij gezellig zitten met een glaasje.. Afijn, ik ga maar weer een glaasje nepwijn dan, een theetje of een colaatje... Jij bent al lang gestopt toch? dat vind ik knap want als mijn vriend zou drinken zou ik het veel moeilijker vinden. Maar alsnog neem ik vanavond gewoon een lekkere passievruchtmocktail. Ik vind dat eigenlijk lekkerder dan met alcohol. 🙃 ik drink vooral voor de roes. 18 minuten geleden bewerkt door Noelle
lady jane Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden dronk bedoel je misschien @Noelle? goeiemooiemorgen frummers open monumentendag vandaag eens kijken of ik daar iets mee wil.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden