Oskar Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mijn rondvaart op de Roze Wolk lijkt na bijna een half jaar langzaam te eindigen. Kleine dingen, geen paniek. Het gaat niet meer ‘vanzelf’. Geen zin meer in dingen, soms. Een belangrijke fase breekt aan. Denk ik. Volharden. En meer nog: opmerkzaam zijn om op een goede manier verder te kunnen blijven gaan. Ik heb de neiging om luidkeels verslag te doen van het positieve, en om het negatieve weg te moffelen, te relativeren; ook voor mijzelf. Daar valt winst te boeken. Mormel en Etty reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat herken ik wel. Ik vind het al gauw gezeur van mezelf als ik sommige dingen moeilijk vind want er is ook zoveel moois. Maar het ene sluit het andere kennelijk niet uit. Het is wel even wennen.
Bob Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Wat mij vaak helpt: als ik iets negatiefs opmerk bedenk ik wat ik daaraan kan doen.
Quinn Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Niet alles is leuk, mooi of lekker. Feit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden