Claudius Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Kohtje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen. Nou, als het goed is kan mijn dag niet meer stuk. Vanmorgen om zeven uur !! heb ik de schoorsteenveger al een hand gegeven. Volgens de overlevering brengt het geluk als je een schoorsteenveger de hand schudt of aanraakt. Blij dat ik geen schoorsteenveger ben. Behalve dat de hele dag door aangeraakt willen worden door bijgelovigen vind ik ook om zeven uur 's morgens al aan het werk moeten niet echt aantrekkelijk.. 🤨
bumperjim Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Oh dat wist ik niet maar ik schud m wel altijd de hand. Het voordeel van 7 uur 's ochtends is dat ie meestal nog schone handen heeft 😁
Lika Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden Goedemorgen. Nog nooit een schoorsteenveger ontmoet. Dat verklaart veel misschien… Rosee reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Goedemorgen, Een bakje en dan snel weer door. Ik kan nu echt genieten van het weer, niet meer zo heet, maar wel een zonnetje, yessss.
Yvonne Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne
Rosee Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Goedemorgen. Meteen een schoorsteenveger bellen maar. Nog op de wadden @Lika, of weer thuis? Heb je het fijn gehad?
Rosee Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Ben de laatste tijd weer in de piekermodus, bah. Zwaar op de hand, gevoel van zinloosheid. Gewoon maar doorgaan.
Yvonne Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden hoe is het vannacht gegaan trouwens @Claudius? En jee @Rosee,wat ellendig. En ja, piekeren... het kan zomaar de kop opsteken.. ik hoop dat het toch redelijk snel weer een stuk minder wordt... Rosee reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Het zijn de hormonen denk ik @Yvonne. Want heb niet meer te piekeren dan normaal. Ik ben het zelf die alles zwaar maakt. Gelukkig geen alcohol.
Lika Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden He bah, @Rosee. Herkenbaar natuurlijk. Muziekje? Ik vergeet dat vaak, maar een muziekje doet mij eigenlijk altijd goed. Ja, ik ben nog op de Wadden. Zaterdag naar huis. En dan kijken of ik zover ben hersteld dat ik kan werken.
Rosee Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden Goeie tip @Lika,muziekje. Lekker dat je nog even op de wadden bent. Nu gaat mijn jongste zoon ook nog worstenbroodjes maken. Vind die lucht niet te harden als vegetariër. Wat ben ik toch een chagrijnige ouwe doos!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden