Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wat fijn dat lezen weer gaat @Lika, hopelijk komt de rust de komende tijd ook weer terug...
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden En @Freekie, rustig aan dan nu even. Lekker genieten met de kinderen, beetje pas op de plaats en je realiseren dat je écht vakantie hebt hoor.
rapilos Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dank je @Yvonne, Klopt, druk, speels en heel goed te trainen.( met ja, heeel veel geduld) Ze is echt slim, en het verbaasd me wat ze allemaal al weet en kent Ik ga zo ook weer een stuk wandelen met haar en ze gaat vaak mee naar de volkstuin, waar ze heerlijk los kan lopen en rennen
rapilos Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden En wonderlijk hoe ze je stemming aanvoelt. Ben ik verdrietig, dan jankt ze een beetje en komt dicht bij me staan En ach, dan smelt je toch...
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @rapilosBen je verdrietig dan? Mijn beestjes voelen het ook aan ja.
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Kent trouwens iemand het dorpje/omgeving Westergeast.Ligt in Friesland. Ik zou daar een woning kunnen kopen. Vrijstaand denk daarom ook de druk een beetje. Slaat nergens op. Klushuis dat is leuk maar ook een gok.
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ah, fijn dat je vooral blij bent met je hondje @rapilos. Ik was bang dat je misschien spijt had, ik kan me zo voorstellen dat dat moeilijk is om (aan jezelf) toe te geven. Maar gelukkig is dat niet het geval. rapilos reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb trouwens net mijn jongste broertje gebeld hierover. Hij is heel kwaad maar dat wist ik al. Heb er 7 leeg gegooid en drink nu de laatste. Neem wel een benzo erbij in. Nu al bevreesd over de kater straks maar goed dat hoort erbij. Hij zei dat hij mijn andere broer zou inlichten en dat wil ik niet. Daarom snel geleegd die andere blikken want die broer is niet mals in zijn manier van iets duidelijke maken in deze. Nog gelijk ook maar dat harde hou ik niet van dus opnieuw beginnen voor mij. Als ik kan slapen zal wel. Fijne dag. Morgen of overmorgen ga ik mij melden dan. Moet altijd aan Quin denken nu weet waarom. Doei.
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Slaapwel Smar , ik wens je een goede rust toe. En geen meer kopen he.
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Djw lieve Claudius, ga zeker niks bijkopen anders had ik het niet geleegd. Althans dat is ook onzin want deed ik hiervoor wel. Het stopt nu want ik wil dit niet zo. Fijn om even uit mijn hoofd te zijn maar helpt maar voor even. Dat weet ik. Niks op facebook zetten hoor aub.
Claudius Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Smaragdie Ik zet ook over mijn eigen alchohol gebruik niets op Facebook.
Mormel Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden @Smaragdie: hoop dat je nu slaapt en de rest effectief hebt weggegooid zodat er niets is wanneer je wakker wordt. Voor in de toekomst, of voor iemand anders die er iets aan heeft: ik herken het fenomeen van enkele dagen stevig doorzuipen. Wat mij dan helpt om dit te doorbreken is het tempo opdrijven en dus nog sneller drinken dan normaal, wanneer je vervolgens voelt dat je genoeg hebt of je lijf begint te protesteren: laatste glas inschenken, al de rest weggieten, iets eten als je kan, laatste glas rustig drinken en dan gaan slapen. Medisch gezien waarschijnlijk een totaal onverantwoord advies, maar bij mij helpt het om die cyclus te doorbreken. Zeker niet denken dat je alles wel zult verwijderen als je wakker wordt van geheid hang je er dan weer aan. Zo, zelf enkele uren in de tuin gewerkt. Volop oogstseizoen dus ik heb mijn buren kunnen plezieren met courgettes en een pattison (heb al een kleine vijftien liter courgettesoep in de vriezer steken, dus moet stoppen met soep te maken). Hoop wel dat we spoedig nog wat regen krijgen.
Spirit Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Oei @Smaragdie, wat ellendig. Hoop dat de Benzo's je wat rust geven en dat je wat kunt slapen. Je zult je morgen niet optimaal voelen. Hoop dat je het aankan. @rapilos, het is nog steeds een pup. Moet nog veel leren. Mijn labrador was ook superdruk. Bleef maar doorgaat. Je kunt wel al je grenzen aangeven. Ze leren snel. Ons Suuske is verleden week 1 jaar geworden. 1e loopsheid gehad en nu is ze toch een stuk rustiger geworden. Even geduld dus nog. Kleindochter is gisteren weer opgehaald door papa. Vandaag ook maar even van de rust genieten. Het woord Omaaaa tetterd nog in mijn oren . Oma is vandaag buiten dienst. Heeft haar funtie tijdelijk neergelegd.
Smaragdie Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Dank Mormel. Want zo gaat en werkt dat voor mij helaas. Maar mijn voordeel is dat ik 2 jaar droog ben geweest. Zitten hypocriete mensen op dit forum die hun verleden zijn vergeten. Denk een soort van dementie korsakov maar dan nog. Eigen bubbel. Willen hun verleden vergeten. Wegwissen lukt niet en zitten zich zelf in de weg. Ook een mechanisme. Spirit je ziet morgen de foto’s op Facebook. Ik stel mijn neefje nooit teleur. Heb al die blikken echt leeggegooid. En gegeten. Dat is winst. Een uitglijder bonte doet mij niet meer onderuitgaan daarom wilde ik mij melden hier. 2 jaar droog is niet voor niets geweest. Wil niet meer drinken omdat het stilstand is en niks gaat oplossen. Neem je rust ook😘
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden