Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gefeliciteerd met 1 jaar droog @Claudius. Jammer dat het nog steeds zo'n strijd voor je is. Ga je dan naar gelegenheden, waar alcohol wordt geschonken? Is dat niet de kat op het spek binden? Ik bemerk bij mezelf, dat terrasjes mij niet meer zo aanspreken. Ik word er zelfs wat kriegel van en van de prijzen al helemaal :o.We nemen meestal zelf iets te drinken mee, als we onderweg zijn. Al dat geroezemoes op die terrasjes, kan er steeds slechter tegen. Verleden week een wesp bij mijn glas en ben nog gestoken ook, precies op mijn vinger, waar mijn trouwring zit. Vroeger op de camping ook eens gebeurd, kon de buurman m'n ring door midden knippen, want door de zwelling, knelde die mijn vinger af. Dat was nu gelukkig net niet nodig. 

Geplaatst
31 minuten geleden zei Spirit:

Gefeliciteerd met 1 jaar droog @Claudius. Jammer dat het nog steeds zo'n strijd voor je is. Ga je dan naar gelegenheden, waar alcohol wordt geschonken? Is dat niet de kat op het spek binden? Ik bemerk bij mezelf, dat terrasjes mij niet meer zo aanspreken. Ik word er zelfs wat kriegel van en van de prijzen al helemaal :o.We nemen meestal zelf iets te drinken mee, als we onderweg zijn. Al dat geroezemoes op die terrasjes, kan er steeds slechter tegen. Verleden week een wesp bij mijn glas en ben nog gestoken ook, precies op mijn vinger, waar mijn trouwring zit. Vroeger op de camping ook eens gebeurd, kon de buurman m'n ring door midden knippen, want door de zwelling, knelde die mijn vinger af. Dat was nu gelukkig net niet nodig. 

Gisteren als ik op het voetpad terug naar huis aan't wandelen was, kreeg ik ineens veel zin in een bier. Deze ochtend ben ik inderdaad nadat ik bij de bakker geweest was een café binnen gegaan voor een paar warme choco's. Ik heb geen problemen met andere mensen zien bier te drinken. Maar dat er op die plaats op iedere tafel reclame stond voor donker kasteelbier dat deed me wel iets. Donker kasteelbier was mijn favoriete drank. 

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal. 

Wij staan op de parkeerplaats naast een tankstation met pech... Auto start niet meer... Misschien dan toch die Renault4 @bumperjim?

De koelbox in de 12v aansluiting gelaten... Maar hulp van mensen met startkabel kregen we het ook niet aan de praat.. 

Gelukkig staan we in de schaduw op een veilige plek

Geplaatst

Laat ook dit maar geen aanleiding zijn om te gaan drinken @Freekie. Je bent met je kinderen toch? Hopelijk kunnen jullie met elkaar de sfeer erin houden, ze hebben vast ijsjes bij het tankstation 😋. Is er pechhulp onderweg?

Geplaatst
56 minuten geleden zei Freekie:

Dank jullie wel allemaal. 

Wij staan op de parkeerplaats naast een tankstation met pech... Auto start niet meer... Misschien dan toch die Renault4 @bumperjim?

De koelbox in de 12v aansluiting gelaten... Maar hulp van mensen met startkabel kregen we het ook niet aan de praat.. 

Gelukkig staan we in de schaduw op een veilige plek

Pas op hè Renault 4's hebben ook een accu die leeg kan 🤣

Succes en ik duim voor je

Geplaatst

Ah balen @Freekie hopelijk snel opgelost!!

Vanmiddag met de vriend met het drankprobleem een bootje gehuurd, had allemaal gezonde hapjes en alcoholvrije drankjes mee. Met hem over de appjes/gedrag gehad en wat dat met mij doet, hij schaamde zich kapot, ik was niet de enige die nachtelijke appjes had ontvangen. Hij worstelde nog steeds met de kater/paniekaanvallen van de slemppartij van 2 dagen geleden. Herken het natuurlijk helemaal, maar hij moet het toch zelf doen. Wel blij om het bespreekbaar te hebben gemaakt. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...