Claudius Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen en wens jullie een prettige dag. Zelf kan ik niet meedoen omdat de drinksessie van gisteren nog niet afgerond is.
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 13 minuten geleden zei Mormel: Goeiemorgen en wens jullie een prettige dag. Zelf kan ik niet meedoen omdat de drinksessie van gisteren nog niet afgerond is. Stop daar onmiddelijk mee
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers. Het belooft een mooie dag te worden. Zo even met de hond erop uit. Mijn kattenkopjes hun 'ontbijtje' serveren... Dan ontbijtje voor de logé maken en verder zien we wel vandaag Maar eerst uiteraard.. een bakje Jeetje @Mormel Als ik het goed lees ben je vanmorgen wakker geworden en gelijk weer een glas genomen? Ik weet niet of er nog steeds wijn in de fles zit of dat er nog meer drank is, maar kieper de rest toch alsjeblieft weg, hup de gootsteen in met die rommel. 3 uur geleden bewerkt door Yvonne Mormel en lady jane reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Yvonne: Begrijp wat je zegt, maar daarvoor is het te laat. Zodra dat eerste glas binnen is is drank mijn vrouw, minnares en beste vriend die nooit mijn zijde zal verlaten. Wens jullie wel een prettige dag. Zelf ga ik er nogmaals doorheen.
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 34 minuten geleden zei Mormel: Goeiemorgen en wens jullie een prettige dag. Zelf kan ik niet meedoen omdat de drinksessie van gisteren nog niet afgerond is. Goed zo joh, ga daar maar lekker mee door hoor en wees trots op jezelf dat je het weer niet droog gehouden hebt. Hadocque en Mormel reageerden hierop 1 1
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen mensen, eens kijken of ik een leuk plaatje kan vinden, momentje................
herman0167 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Goeiemorgen en wens jullie een prettige dag. Zelf kan ik niet meedoen omdat de drinksessie van gisteren nog niet afgerond is. proost
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei bolletje: Goed zo joh, ga daar maar lekker mee door hoor en wees trots op jezelf dat je het weer niet droog gehouden hebt. En. Lucht het op, helpt het jou of iemand anders? Aan deze zin te zien heb je zelfs na ruim 42 000 berichten op dit forum nog altijd spijt dat je zelf niet kunt drinken. Ik heb medelijden met jou omdat je nog steeds alcohol niet neutraal kunt benaderen. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mormel, denk nou niet dat je de eerste hier bent die avond en ochtend lang doordrinkt en dat mensen daarom medelijden verplicht zijn. Velen hier zijn door die ellende heen gegaan en zijn daarom soms sarcastisch, ik vond het zelf ook een beetje misplaatst, maar hee wat moet je er anders op antwoorden op iemand die bewust naar de kl*ten gaat. Het gebeurt hier zo vaak. Jij zegt dat het nu te laat is en dat je er weer doorheen moet. Dat is natuurlijk flauwekul, daar ben je zelf bij. Als je wilt stoppen dan is het nu het moment, niet morgen.
rapilos Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Goedemorgen allemaal, @Mormel, Ik wens je veel wijsheid en inzicht Blijf schrijven zou ik zeggen. Heb hier vele mensen zien struggelen, maar zij bleven schrijven en velen zijn daardoor uiteindelijk ook gestopt. Sterkte joh ! (Heb je nog verdere hulp ?)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden