bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 7 uur geleden zei Mormel: En jij probeert je sterk te houden. Jij de man die niet eens zijn vrouw of zijn kinderen kan benoemen bij hun namen en daarom naar hen verwijst als waren ze dieren. Jij durft mij incel te noemen, wel spreek maar met elke vrouw die mij ooit ontmoet heeft. Elf duizend berichten verder en dit is je eerste nuchtere periode. Ik wens je nuchterheid en hoop dat dit klaarheid brengt. Ik wens jou ook nuchterheid want de alcohol lijkt van jou een ander persoon te maken, een stuk minder sympathiek.
JamesM Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Ik zit met stijgende verbazing mee te lezen en ga toch een reactie plaatsen om als man op te staan voor alle mishandelde en verkrachte vrouwen in deze wereld. @Mormel, het is walgelijk, schofferend en zeer grensoverschrijdend wat je hebt geschreven aan @flavieke. Dat jouw bijdrage nog niet is verwijderd en dat je nog geen levenslange ban hebt gekregen is een aanfluiting van het forum. Ik vind het echt stuitend, evenals de reactie van @Mariposa. Geen enkele situatie rechtvaardigt het om vrouwen op deze wijze te behandelen. En zeker niet als het gaat om vrouwen in een kwetsbare positie zoals Flavieke. En ik ben pertinent tegen het normaliseren van dit soort grensoverschrijdend gedrag onder het mom van 'ach, hij is nou eenmaal zo'. Dit is verre van oké, het is weerzinwekkend. 3 uur geleden bewerkt door JamesM Artax, Mormel, Fem82 en 1 andere reageerden hierop 2 2
JamesM Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Mormel, ik ga hier nogmaals melding van maken bij de moderatoren met het verzoek tot een ban en het verwijderen van je posts. Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei JamesM: @Mormel, ik ga hier nogmaals melding van maken bij de moderatoren met het verzoek tot een ban en het verwijderen van je posts. Doen, absoluut doen. We kunnen niet om met de realiteit, dus laten we die bannen, schrappen en doen alsof deze niet bestaat. Zitten we hier echt op kleuterniveau dat ik moet uitleggen dat dit misbruik symbool staat voor haar verslaving en haar constante terugval terwijl ze weet dat het niet goed voor haar is? Waarom hou ik me hier ook mee bezig.
JamesM Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Voor mij ga je echt over mijn grenzen heen, en ik stop hier de conversatie.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 15 minuten geleden zei JamesM: Voor mij ga je echt over mijn grenzen heen, en ik stop hier de conversatie. Pipo, je zit op mijn draadje, denk je echt hier macht te hebben? Net als sommige anderen kwam jij hier om stoom af te laten. Wel, je hebt het gedaan, be on your way now.
bumperjim Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden 52 minuten geleden zei Mormel: Doen, absoluut doen. We kunnen niet om met de realiteit, dus laten we die bannen, schrappen en doen alsof deze niet bestaat. Zitten we hier echt op kleuterniveau dat ik moet uitleggen dat dit misbruik symbool staat voor haar verslaving en haar constante terugval terwijl ze weet dat het niet goed voor haar is? Waarom hou ik me hier ook mee bezig. Dit is geen realiteit, dit zijn jouw alcoholische fantasmen waar niemand op zit te wachten. Je zou de eerste niet zijn die eruit vliegt vanwege dit soort gedrag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden