Claudius Geplaatst gisteren om 02:09 Rapport Geplaatst gisteren om 02:09 Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Yvonne Geplaatst gisteren om 04:50 Rapport Geplaatst gisteren om 04:50 Goedemorgen @Claudius, @Kunsie64 en alle andere frummers. Buiten is het bewolkt en windstil, heerlijk zo. Binnen staat inmiddels een bakje klaar. Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 04:50 Rapport Geplaatst gisteren om 04:50 Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne
Freekie Geplaatst gisteren om 04:59 Rapport Geplaatst gisteren om 04:59 Koetuhmorgennnn, Am diesen morgennnn. Ja mijn Duits is fantastisch.. @Yvonne, nog even terugkomend op jou vraag eerder deze week. Ja we hebben een hele fijne 5 daagse motor rit gehad, heel veel haarspeldbochten gehad dus de motor skills zijn weer flink aangescherpt en de grenzen (binnen een bepaalde marge, we willen namelijk wel weer thuis komen) weer wat opgezocht.. We begonnen een beetje rechts onder Keulen en zijn in 3 dagen (met heel veel bochten) naar Monschau gereden, wat net tegen de Belgische grens aanligt. Zou het zo weer overnieuw doen Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne Freekie Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne Freekie Fonny🌞
Claudius Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden Ik voel me plots een Nederlander. Opname in de verslavingskliniek, onmiddellijk meneer je moet zelfs niet naar huis om kleren te halen. Maar... heb maar geen tandpijn, want dan kunnen we U niet helpen. Dan is een stop voor nieuwe patiënten en in andere praktijk pas over enkele maandden.
Claudius Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden Vroeger probeerde ik tevergeefs mijn tandpijn te bestrijden door zeer veel alchohol te drinken.
Freekie Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Spoedhulp kan toch tussen door @Claudius Tenminste als je daar voor in aanmerking komt, zo te lezen is het iets chronisch?
Claudius Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden 4 minuten geleden zei Freekie: Spoedhulp kan toch tussen door @Claudius Tenminste als je daar voor in aanmerking komt, zo te lezen is het iets chronisch? Ik ga straks bij de huisarts ten rade, de tandpijn is gisterenavond begonnen. Voorlopig helpen de pijnstillers die ik vandaag bij de apotheek ging halen. Ik had misschien al wel veel eerder bij de tandarts moeten langsgaan waar ik nog bij geweest ben. Nu is die in verlof.
bolletje Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Tot 10 uur geslapen. 21 uur geleden bewerkt door bolletje karin123, lady jane en Fonny reageerden hierop 2 1
lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden @bolletje, zou dit een spotprentje zijn die pet iljkt op de zwarte alpino die Ilja Gort vaan op heeft en tja, hier is het drinken van koffie natuurlijk wijsheid vergeleken bij al zijn wijnen? Fonny en bolletje reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Het is maar net wat je er in ziet. Ik denk dat de alpinopet en de croissant verwijzen naar een Fransman. Vanmorgen las ik nog over obesitas en dat de meeste zwaarlijvige mensen in Saoudi-Arabië en Qatar leven, en in de USA. De Fransman doet het heel goed, ondanks zijn imago van lekker eten en drinken. Hij/zij houdt van vers brood en de beste producten en eet en drinkt met mate. Heel wijs, vandaar de uil denk ik.
bumperjim Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Zo is t maar net. Wat dan weer minder fraai is is dat Frankrijk verreweg de meeste McDonalds telt van de Europese landen, dus we gaan langzaam bergafwaarts, maar qua obesiteit gaat het hier nog.
lady jane Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden nou in de randstad is het net alsof we america achterna gaan. ik vind het om te huilen hoeveel jonge obese mensen ik zie aan het strand en in de sauna's. Vooral na corona is het steeds erger geworden. En de jongelui op de fatbikes worden denk ik er later ook niet slanker op, want hun image lijkt belangrijker dan hun konditie. Ach wij hebben het eigenlijk erg goed gehad, mijn generatie. Waarderen nog wat er beter is geworden. karin123 reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Het holt achteruit! Alles! De levensverwachting gaat op deze manier hard naar beneden.
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Fatbike de naam zegt het al 🤣 Ja we hebben het goed gehad idd. Veel meer zinnigs ga ik er niet over zeggen. Dat doet Chatgpt wel voor mij (bah nou wordt ie echt cynisch 😝) karin123 reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Tsja, ik ben in het verleden bewust van bier naar wijn overgestapt om dat ik al die bier drinkende Duitsers met hun bierbuiken vergeleek met de wijndrinkende Fransen waar je veel minder mensen met overgewicht tussen aantreft. Maar dat bleek in mijn geval toch niet uit te maken. Ik werd met wijn net zo goed dik en heb nu zonder alcohol nog steeds obesitas. Dus zit het daar niet in.
Bob Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 1 uur geleden zei karin123: Het holt achteruit! Best lastig nog, achteruit hollen. Kunnen we daar geen wedstrijdjes in organiseren? karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei Bob: Tsja, ik ben in het verleden bewust van bier naar wijn overgestapt om dat ik al die bier drinkende Duitsers met hun bierbuiken vergeleek met de wijndrinkende Fransen waar je veel minder mensen met overgewicht tussen aantreft. Maar dat bleek in mijn geval toch niet uit te maken. Ik werd met wijn net zo goed dik en heb nu zonder alcohol nog steeds obesitas. Dus zit het daar niet in. Ik at helemaal niet meer tijdens mijn ergste periode, maar ik kwam bij. Maar ik dronk enorme hoeveelheden alchohol, bier meestal. Ik val nu zeer langzaam af.
Claudius Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden Blijkbaar heb ik toch niet veel pijnstillers nodig.
Claudius Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden Vanmiddag had ik spinazie, frieten en vis
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik zweer het, elke keer als je dat zegt overlijdt de dagdraad 🤣 Kunsie64 reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vooral om de combinaties van het menu
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden