Claudius Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Kunsie64, karin123, Fonny en 2 anderen reageerden hierop 5
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞 Fijne dag allemaal!
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers raam wagenwijd open, en hoor een hele blije vogel een concert geven. Spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Over concerten gesproken... hoe zou het afgelopen zijn met @Jannigje en haar koor?
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Puntje 21 waarom ik tegen de alcoholcontroles ben. 21. Deze ochtend op weg naar de alcoholcontrole probeerde eerst een auto aan mijn woonplaats me van het zebrapad af te rijden, daarna in het midden van de weg en het zebrapad nog eens een bus van de lijn. Ik ben nog wel verder gegaan naar de controle maar ik denk dat ik de rest van het weekend maar best veilig binnen blijf. Maandag ben ik weer verplicht om mijn leven te riskeren voor een nutteloze blaastest. Spirit, lady jane en Rosee reageerden hierop 2 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Thuis blijven is ook niet zonder risico 😁
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Claudius ik heb wel medelijden met jou hoor!
Claudius Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 29 minuten geleden zei bumperjim: Thuis blijven is ook niet zonder risico 😁 Weet ik. Gewoonlijk heb ik helemaal geen angst in het verkeer, sinds ik zelf niet meer aan het stuur van mijn auto of fiets zit. Maar nu was ik vooral van de lijnbus verschoten die niet ver naast mij gewoon doorreed op het midden van het zebrapad. En helemaal niet vertraagde of zo. @karin123
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ach ja, @Claudius, het leven zit vol risico's. Thuisblijven is ook risicovol, want de meeste ongelukken gebeuren thuis . Gisteren ben ikzelf de deur niet uitgeweest. Voelde me grieperig en had lichte verhoging. Tegenwoordig luister ik goed naar mijn lichaam, dus heb me rustig gehouden en maar wat paracetamol genomen. De dag duurde wel lang zo, maar had echt de fut niet om iets te doen. Vandaag lijkt het wat beter te gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden