Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen frummers. 
Regen, eindelijk echte pittige regen, heerlijk, het werd tijd. 
Ik zie voor het eerst sinds tijden weer plassen op de straat staan... 
Wel jammer voor de kampeerders... 
Een bakje eerst maar even... 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

bewerkt door Yvonne
Geplaatst

Harde regen zojuist hier ook. Wel proberen te zwemmen zo. We zijn een paar dagen weg. Naar om de hoek in feite. Maar aan het water.

Eerst was een vriendin van jongste mee. Die is nu weg. Nu is oudste gisteren opeens toch gearriveerd. Zo fijn!! Wat een leuke dames zijn het. En wat is (cliché) de tijd snel gegaan. Zo waren ze 1 of 2 en zo zijn ze (bijna) uit huis. 
Ik roep altijd ‘tijd is je vriend ‘ en ja, dat is ook zo, maar ik ben ook altijd verward door de tijd. Wat kan een week al lang geleden lijken en hoe anders kan het leven dan al zijn. Bizar.

Geplaatst
1 uur geleden zei Claudius:

Deze middag had ik Puree, kotelet en paprika's.

Krijg altijd trek en goede ideeën van je postings :P. Weet nog niet eens, wat we vanavond moeten eten :blush:.

Geplaatst
1 uur geleden zei Spirit:

Krijg altijd trek en goede ideeën van je postings :P. Weet nog niet eens, wat we vanavond moeten eten :blush:.

Ik plaatst dit om te laten weten dat ik goed bezig ben want toen ik alchohol dronk at ik helemaal niets meer. 

Geplaatst (bewerkt)

Op Eurosport start zo de klapper in tennis.

Sinner (the winner?) Tegen Alcaraz. Nr 1 tegen 2. De besten v.d. wereld. Als je van toptrnnis houdt is het nu de kans, ook om ervan te leren houden.Bob veel kijkplezier😇😉🙃

@

bewerkt door lady jane
Geplaatst

Goed om je zo te lezen @Lika. Ik heb de laatste muur van mijn dochter haar kamer gesausd/geverfd. Nu is alles 2x gedaan en dekt het goed.. Al met al 2 maand erover gedaan, gisteren ook flink opgeladen, alhoewel... Anderhalf uur gewandeld, 30 minuten buitenbad zwemmen, 3x sauna .. Klinkt toch als een vakantie dag? Misschien ga ik vanavond rond half 8 wel weer zwemmen/sauna, heerlijk!

Nu eerst film kijken! 

Geplaatst

Oh @Lika hou op hoor! Gaat nu al zo snel. De regen is vast goed, maar niet voor mijn kleuter haar humeur. Gelukkig heeft ze een regen overvall en laarzen en is ze toch buiten gaan spelen vanmiddag. Peuter bleef binnen, die vermaakt zich ook binnen prima. 

Geplaatst (bewerkt)

sjongejongejonge, ik ben er moe van, 5 1/2 uur topsport uitgezeten, en erg genoten, maar helaas 
is favoriet Sinner geen winner geworden. Ze verdienden beiden de titel, maar helaas kan er maar 1 de beste zijn.

bewerkt door lady jane
Geplaatst

Vanmiddag vriendinnen op bezoek, zij aan de prosseco en ik aan de spa groen. Vanavond een hele doos bonbons opgegeten die ik had gekregen, ben er misselijk van maar kon gewoon niet stoppen. Bah voel me schuldig. 

Geplaatst

Heel herkenbaar Rosee, inclusief schuldgevoel. En tóch bravo !!! Want je hebt niet gedronken en dat is wat je wilde! 👍🏻

Morgen is een nieuwe dag en weer extra opletten op gezond eten. 

Geplaatst

Ja ik heb ook de tennisfinale heren enkel van Roland Garros gezien. Een legendarische wedstrijd. Carlos Alcaraz uiteindelijk winnaar. Het bleef spannend tot het laatste moment.

Maar wat een lawaaierig publiek. Ik hou daar niet zo van. 

Geplaatst (bewerkt)

Ik zag in een documentaire op de franse tv dat er steeds meer gewed wordt op tenniswedstrijden van hoog niveau en dat veel van die mensen doelbewust de wedstrijd proberen te verstoren in een poging om geld te winnen. Wat in een vol voetbalstadion kansloos is, lukt rond een tennis court nog net wel.  

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Ik geloof het direct Jimbo. De concentratie is daar zo hoog,
zowel bij de spelers als de (meeste) toeschouwers.
Sinner was niet populair en hij werd soms toegeroepen net voor het serveren.
Ik dacht aan fans van Alcaraz, maar had ook af en toe beelden van mensen die wedden op een van hen.
Zoals bij hanengevechten kwamen die beelden en ik dacht nog, hier zal ook vast veel gewed worden.
Maar wat een triest gebeuren om zo het spel te beinvloeden he.  En het tennispubliek is ook natuurlijk
niet meer zo elitair als toen tennis dat wel was. Dat zag je wel aan de hoedjes haha bijna allemaal dezelfden.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...