Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Om 8 uur mijn zoveelste alcoholcontrole. Heb ik al ooit verteld dat die controles mij ziek maken? Ja als ik ze niet meer moet doen zal ik wel wat anders vinden om over te zeuren? Nogal een geluk dat ik ze moet doen, dat geeft me de kans nooit een dagje ziek te worden, zo dat ik zeker geen controle kan missen. Nog maar minstens tweehonderdvijfenzeventig volledig zinloze stressvolle alcoholcontroles te gaan tot mijn psychiater tevreden is? 

Geplaatst

Goedemorgen Frummers, 
Over vijf minuten jouw dagelijkse controle dus @Claudius..., het houdt je op het rechte pad moet je maar denken ;) 
Om vijf over acht heb je het al weer achter je liggen dan. 
@ikkanhet, heb je de uitslag van de MRI al gekregen inmiddels? 
Een bakje maar even snel hier neerzetten en dan aan de slag. 
Het is mistig en koud buiten, máár de zon piept er al een beetje tussendoor..

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

Snap ik @Lika:rose: Heb je hier ruimschoots de tijd voor, zodat je niet meteen hoeft te beslissen wat er weg moet en wat niet? Maar misschien wil je het juist achter de rug hebben? Hoe dan ook sterkte. 

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Weer een stralende dag vandaag.
Straks eerst boodschappen doen want dochter komt vanavond met haar gezin eten
Daarna naar de tuin, want alles wordt erg droog

@Lika, dat uitzoeken bij je moeder is misschien niet zo leuk, maar ik heb daar toch een paar dierbare herinneringen aan overgehouden, waaronder de mondharmonica waar ik laatst over schreef en een zilveren wilhelmientjes dubbeltjes armband.
Beide pronken nu in mijn vitrinekast

Geplaatst

Goedenmorgen,

Weer een lekker zonnetje :sun:

@Lika heel veel sterkte. Uit ervaring weet ik, dat dit heel emotioneel is :heart:

Het zwemmen gisteren, was voor herhaling vatbaar.Had bijna een privé zwembad.Daarna lekker uitwasemen in een heerlijk Turkse stoomcabine. Volgende keer wel badslippers meenemen :blush:.

Geplaatst

Goedemiddag, er was vanochtend een ongeval bij Groningen Zuid. Dus ik deed een uur over Assen - Groningen ipv 25 minuten... Zo begon de re-integratie dag, gelukkig kon ik nog tegen mezelf zeggen: Het is maar 2 uur, of je nu om half 9 aankomt of half 10, dat maakt ook niets uit.... Maar uiteindelijk een erg fijne 2 uur gehad op het werk, veel gepraat met collega's, bijna de helft had het zelf ook al eerder meegemaakt of van dichtbij meegemaakt.

Wat ze me meegaven:

Denk om jezelf

Geplaatst

Vandaag weer een hoop gedaan;

Alles gezogen, wc schoon gemaakt,mega berg wasgoed gestreken megasaus voor macaroni gemaakt, drie uur in de tuin gewerkt, meditatie, ochtendgym, yoga, trap opgelopen zes hoog.

Maar niet voldoende stappen gemaakt volgens de app.

Nou daag...vind het wel goed zo eigenlijk😅

Geplaatst

Nog ongeveer 9 dagen, dan wordt mijn hondje geboren.

En dan nog acht weken wachten..gelukkig hebben we in die tussentijd drie oppas adressen met honden kippen katten en ezels, dus kan mijn hart ophalen in de tussentijd 

Geplaatst
1 uur geleden zei rapilos:

Nog ongeveer 9 dagen, dan wordt mijn hondje geboren.

En dan nog acht weken wachten..gelukkig hebben we in die tussentijd drie oppas adressen met honden kippen katten en ezels, dus kan mijn hart ophalen in de tussentijd 

Spannend @rapilos, wat voor hond wordt het?

Geplaatst

Voor het eerst op mijn boodschappenfiets naar de supermarkt geweest.Mijn hoofd zat er zo vol van, dat ik de huissleutel weer vergat.Ik bemerkte het, toen ik de deur dicht trok. Toch maar eerst naar de supermarkt gefietst.

Had ook voor het eerst geprobeerd, de hond niet in zijn bench te doen.Het is goed gegaan en gelukkig was de buurvrouw thuis, die een sleutel heeft.Snel wat gegeten en straks naar mijn Rotterdamse mannen.Mijn vriend moest werken, best wel moe, maar het is generale repetitie voor a.s. Zondag.We hebben dan een theatervoorstelling, dus we moeten echt wel aanwezig zijn.

Was me het dagje weer wel.

Geplaatst
22 uur geleden zei Yvonne:

Over vijf minuten jouw dagelijkse controle dus @Claudius..., het houdt je op het rechte pad moet je maar denken ;) 
Om vijf over acht heb je het al weer achter je liggen dan. 

Ik hoef daar niet echt om 8 uur te zijn, in principe heb ik heel de werkdag van de mensen van Hestia. In het weekend is het wel beperkt van 9 tot 12. 

Vandaag heb ik er een afspraak om 10 uur en s'middags ben ik in de week ook in de kliniek om warm te eten. Maar ik maak er tegenwoordig een ochtendwandeling van. 

Geplaatst

@bolletje5d66fb45-78f1-4803-803c-071bcbf87d2a.jpg Het is met een toestel vergelijkbaar met dit. Soms heb ik te weinig adem om te blazen en moet ik de poging herhalen en moet de begeleiding het toestel resetten. Ik mag wel niet die aantallen blazen zoals op de afbeelding. Bij mij moet het 0.00 zijn. 

5d66fb45-78f1-4803-803c-071bcbf87d2a.jpg66714f0329a171.jpg

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...