Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Mijn boosheid is al een beetje aan 't wegebben. Blijkbaar had ik veel te veel verwacht van de psychiater, ik had niet mogen verwachten dat ze zich aan eerder gemaakte afspraken zou houden. Bijvoorbeeld het schrijven van een verwijsbrief voor het CGG.
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wees toch niet zo passief agressief man 🤣 natuurlijk had je dat mogen verwachten, maar je mag ook verwachten dat een overwerkte medische professional af en toe iets vergeet. Niet alles is een complot hè. nancy reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 13 minuten geleden zei bumperjim: Wees toch niet zo passief agressief man 🤣 natuurlijk had je dat mogen verwachten, maar je mag ook verwachten dat een overwerkte medische professional af en toe iets vergeet. Niet alles is een complot hè. Ik gebruik hulpmiddelen om me aan afspraken te houden. Ik heb geheugenproblemen. Maar die brief voor het CGG is zeker niet het enigste dat ze vergeet.
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: Claudius Fonny🌞
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, Een bakje eerst maar even.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne %s om %s bewerkt door Yvonne
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers is onderweg..........
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ah @Claudius, wil je me een plezier doen en iets leuks schrijven?Ik lees 's morgens het nieuws en het forum, allebei soms even deprimerend. Míj́n goede nieuws is dat ik ga beginnen aan de vierde droge week. Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Yana bumperjim, nancy en lady jane reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mijn goede nieuws komt hopelijk vanavond laat. Dan is onze laatste wedstrijd en kunnen we nr 2 verslaan en bovenaan blijven. Nr 3 moet nog 2 wedstrijden en kan ons nog voorbij. Maar we hebben er jaren niet zo goed bijgestaan. duimduim.......... Maia reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen mensen, Claudius de vraag gisteren van mij was, kijk eens wat jouw deel is in jouw conflict en gedachten in jouw hoofd, misschien wordt het dan makkelijker voor je. Maar dat is niet over gekomen, jammer. Zal vanavond voor je duimen Jane. Kleine moeite hoor. Toppie Yana, sterk wijfie. lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 34 minuten geleden zei Yana: Ah @Claudius, wil je me een plezier doen en iets leuks schrijven?Ik lees 's morgens het nieuws en het forum, allebei soms even deprimerend. Míj́n goede nieuws is dat ik ga beginnen aan de vierde droge week. Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Yana Ik ben 33 weken nuchter. rapilos, Lonster1, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 4 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Mijn deel @bolletje? Ik denk dat het belangrijkste is dat het vertrouwen weg is. bolletje reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 9 minuten geleden zei Claudius: Ik ben 33 weken nuchter. Wauw, dat vind ik ontzettend knap! Applaus voor Claudius 👏👏👏
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zet 'm op @lady jane, sla ze de ballen om de oren 😄 lady jane reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 36 minuten geleden zei Claudius: dat het vertrouwen weg is. Dat herken ik. Mijn vertrouwen in de hele mensheid is weg. Als je jezelf maar vertrouwt! Want daar moet je verder mee.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb al terug een gesprek gehad met de psychiater, blijkbaar hoef ik alles toch niet zo zwart te zien. Maia reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei karin123: Mijn vertrouwen in de hele mensheid is weg. Het wereldbeeld dat je hebt is in essentie een zelfbeeld (projectie) nancy reageerde hierop 1
Maia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei Claudius: blijkbaar hoef ik alles toch niet zo zwart te zien. En lukt dat ook?
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemiddag allemaal, Zo heb er alweer een aantal uren in de tuin opzitten. Aardbeien verplant, mest gegeven, water gegeven want het wordt echt alweer droog. In de kas zijn de peulen alweer aardig root dus kan ik ze binnenkort wel in de volle grond zetten denk ik. Vrijdag hoor ik of de zwangere moederhond voldoende pups draagt. Het moeten er meer dan drie zijn, want anders val ik weer buiten de boot. Spannend.... nancy reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 5 uur geleden zei Amalia: 9 uur geleden zei karin123: Het wereldbeeld dat je hebt is in essentie een zelfbeeld (projectie) Klopt niets van. Belachelijk psychologisch gelul.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei Maia: En lukt dat ook? Niet al te best. Vandaag was ik nog als lucht voor een vorige begeleidster die ik toevallig tegenkwam op mijn vrijwilligerswerk. Ik zei vriendelijk goeiendag en geen enkele reactie.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4-0 gewonnen.we zijn echt kampioen geworden.jippie.laat de oudjes maar schuiven. bumperjim, Maja en karin123 reageerden hierop 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden