Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen Claudius!!!! Koffietje?☕️☕️ Dagpact: Claudius Fonny🌞
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen @Fonny Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen @Fonny, @Claudius en alle andere frummers. Het belooft een sombere dag te worden hier, ach, gisteren hebben we aardig wat zon gehad, vandaag dan maar binnen gezellig maken. Ik heb keelpijn en mijn spieren doen al een paren dagen gewoon pijn. Hopelijk blijft het hierbij.... Eerst even een bakje neerzetten hier, even bijlezen en dan straks aan de slag . Paar boodschappen en de boel in huis even aanpakken... Fonny en Smaragdie reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nee, ik hoop dat het 'overwaait' Claudius, ik heb absoluut geen zin in echte griep. Heb komende week een paar dagen met verplichtingen, het zou wel heel slecht uitkomen. Maar goed, gewoon even rustig dit weekend en dan hoop ik weer boven Jan te zijn... Fonny reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen allemaal, Toch rustig aan doen Yvonne, en niet teveel hooi op je vork nemen meis. Smaragdie en Fonny reageerden hierop 2
Emmy Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen, Gisteren onverwacht een superleuke dag gehad. Afgesloten met een etentje met man. Kids thuis zelf gekookt. Iets wat ik zelf nooit klaar zou maken, maar ze vonden het heerlijk en zaten samen tevreden op de bank een film te kijken. Lang geleden dat dit zonder geruzie kon. Het wordt nog wel wat 😃 Zo stukje hardlopen en daarna denk ik niet zo veel meer. Heb nog een leuk boek liggen en ben weer begonnen met een diamond painting. Haken geprobeerd, maar dat mislukt steeds echt hopeloos…. Fonny, Wendy75, Smaragdie en 1 andere reageerden hierop 4
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen, Aan het klussen in ons nieuwe huisje. Over een maand of zo verhuizen. We hebben de tijd, doen elke dag een paar uurtjes. Nu bijna een maand van de cafeïne af, en ik wordt niet meer om 1 en 3 uur een soort van klaarwakker. Ik voel me als ik wakker word slaperig en slaap snel weer in. Bedtijden nu van 10 tot 5 uur ongeveer. Ik ben blij. Doel bereikt. Als er ergens geen decaf is drink ik thee, ook lekker. Niet drinken voelt weer als doodnormaal gelukkig, ook blij mee. Bob, Fonny, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 5 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou moe. Ik heb een huis op het oog waar mijn moeder zou kunnen wonen denk ik. Ze heeft de juiste indicatie en het is 10 minuten fietsen van mijn huis , ik kan er zo langs en het is ook nog eens op de route naar mijn werk. Ik krijg binnenkort een rondleiding. Ben al eens binnen gelopen. Prettige sfeer, geen bloemkool of spruitjes lucht. Vandaag ben ik er met mijn moeder over begonnen. Opeens zei ze: ‘nou, ik heb er de leeftijd voor’. Ik verwacht niet dat het allemaal van een leien dakje zal gaan vanaf nu, maar er is een opening. Hopen dat ze een beetje onthoudt wat ze heeft gezegd. Maar ik heb permissie om te gaan kijken. Stap 1 is hoopvol. Smaragdie, lady jane, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Een totaal verregende zaad(er)dag. Maar... dat is slechts karma opbouwen voor de wedstrijd straks. Engeland - Frankrijk en dan heb ik het over rugby 💪🏻💪🏻💪🏻 Ha, lekker op de bank ipv in de modder.
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Lika: Nou moe. Ik heb een huis op het oog waar mijn moeder zou kunnen wonen denk ik. Ze heeft de juiste indicatie en het is 10 minuten fietsen van mijn huis , ik kan er zo langs en het is ook nog eens op de route naar mijn werk. Ik krijg binnenkort een rondleiding. Ben al eens binnen gelopen. Prettige sfeer, geen bloemkool of spruitjes lucht. Vandaag ben ik er met mijn moeder over begonnen. Opeens zei ze: ‘nou, ik heb er de leeftijd voor’. Ik verwacht niet dat het allemaal van een leien dakje zal gaan vanaf nu, maar er is een opening. Hopen dat ze een beetje onthoudt wat ze heeft gezegd. Maar ik heb permissie om te gaan kijken. Stap 1 is hoopvol. Helder moment getroffen, mooi!! Lika reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s hier tennis kijken en een beetje van het schaatsen. gelukkig ook zelf al in de weer geweest, want het is eigenlijk te mooi weer om te blijven hangen in de luie zetel. morgen nog de finale en dan hopelijk zelf ook weer kunnen volleyen.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s wat zou het fijn zijn als je het wat makkelijker gaat krijgen @Lika duimen dat ze blijft meewerken, ook voor haar eigen bestwil natuurlijk. Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s ja, ik ben in de ‘doorpak’modus. En zeker ook voor haar eigen bestwil. Ze had zowaar zin in een kamer waar ‘allemaal ouderen’ zaten. Voorheen zou ze dat een horroridee vinden. Wat ik op het oog heb is 2 kamers zonder gemeenschappelijke woonkamer, maar beneden is wel van alles. Ook een soort cafeetje. Ze klaarde helemaal op. Zo grappig.
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemiddag kan nog net, Hier shorttrack gekeken, fijne leuke sfeer. @Lika wat zou dat fijn voor allen zijn. Fijn om te lezen @Etty en @Emmy Vanmiddag veel thee gedronken met verse ingrediënten. Kamille, munt, gember, citroen en honing. Heerlijke variaties kun je daarmee maken en voelde als een beetje puur geluk aan. Iets "brouwen", gezond en nog heel lekker ook. Drink meestal thee met die theezakjes met een smaakje maar dit is veel leuker. Een klein iets maar voelde me er echt gelukkig bij. Alleen ontzettend veel van plassen maar goed dat moest ik met bier drinken ook. Betere en gezondere reiniging dit. Fijne avond allemaal🙂 Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 9 minuten geleden zei Lika: ja, ik ben in de ‘doorpak’modus. En zeker ook voor haar eigen bestwil. Ze had zowaar zin in een kamer waar ‘allemaal ouderen’ zaten. Voorheen zou ze dat een horroridee vinden. Wat ik op het oog heb is 2 kamers zonder gemeenschappelijke woonkamer, maar beneden is wel van alles. Ook een soort cafeetje. Ze klaarde helemaal op. Zo grappig. Hahahaha ja dat zegt mijn moeder ook als ik een appartementje in het centrum van het dorp voorstel. "Dan woon ik tussen de oude mensen!" Bijna 80 nu 😁
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mijn moeder wordt 91. Dus het mag allemaal! bumperjim, Lonster1 en nancy reageerden hierop 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden