Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s @Smaragdie Hier werkt het verbod wel. Geen knal gehoord of gezien vannacht. Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik wens jullie allemaal een gezond en liefdevol 2025 toe!! Weer een nuchtere jaarwisseling beleefd. Om twaalf uur binnen gebleven met de hond. Die wilde zelfs vanmorgen liever binnen blijven. Nooit een probleem geweest, maar de afgelopen dagen hebben ze hier direct achter de tuin flink wat vuurwerk afgestoken. Wat een enorm harde knallen…. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 33 minuten geleden zei Yana: Zo gaat het hier in Portugal; geen knal te horen behalve precies om 12 uur een korte vuurwerkshow in de stad, waar ik vanuit onze camper op de heuvel naar heb gekeken onder het genot van een kop thee. Ik wens jullie allemaal een liefdevol jaar. Idem hierzo, geen flauwekul. Lijkt me idd wel een goed idee voor de hulpverleners om gewoon te staken. Kunsie64 en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Waar ik woon in Frankrijk is ook nul vuurwerk behalve heel soms een knalletje van een verdwaalde Nederlander die het niet laten kan. De vakantiehuisjes zouden we wel duizend keer kunnen verhuren aan mensen met honden die naar de rust willen vluchten. Ik zou zeggen @Rosee, boek voor volgend jaar een leuk vakantietripje, Frankrijk, Spanje, Portugal... allemaal lekker rustig. Een lekker zonnig Canarisch eiland misschien? bumperjim, Kunsie64 en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 3 minuten geleden zei Claudius: @Smaragdie Hier werkt het verbod wel. Geen knal gehoord of gezien vannacht. Dan zijn Belgen waarschijnlijk gehoorzamer? Nederlanders dus absoluut niet ondanks het verbod in de stad waar ik woon. Nogmaals mijn katten, heb er 8 komen niet echt buiten alleen op terras en hadden er geen last van. Maar veel katten die buiten komen zijn nu vermist en dat komt door die keiharde bommen. Sinds het verbod is het erger geworden maar goed, zal wel aan mij liggen. Verbieden is dus beter en krijg je licht vuurwerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Heb het antwoord al in voorgaande berichten. Ligt dus echt aan de Nederlanders. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 6 minuten geleden zei Smaragdie: Heb het antwoord al in voorgaande berichten. Ligt dus echt aan de Nederlanders. Het komt omdat het in NL traditie is, niet zozeer omdat Nederlanders ongehoorzamer zijn denk ik. Als je in Frankrijk de jacht zou verbieden bleven ze ook lekker doorknallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Voor alle lieve frummers, een heel gelukkig en gezond nieuwjaar ! Half elf naar bed gegaan en half , half door het geknal heen geslapen Fit ben ik niet ondanks op tijd naar bed. Komt door veel te veel en slecht eten de afgelopen maand. Nu een gezond ontbijtje op. Wilde eigenlijk een stuk gaan lopen, maar kan geloof ik de energie niet opbrengen. buiten storm en regen vriend appte dat hij later komt (Moet vast nog uitbuiken/kateren 😄) Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) x %s om %s bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s @Yana ik denk dat het dat ook zal zijn. Ben er zelf ook mee opgegroeid dus ik snap de fun ook wel maar toen ging het niet zo hard af als nu. En het was vanaf 20 uur tot hooguit 2 uur in de nacht maar goed toen. Gisterochtend schoot een kind(in mijn ogen dan met een groepje) iets af vlakbij mij. Schrok echt, gaf echt een gil. Mijn trommelvliezen en longen en echt een harde gil/whaaaaaa. Bijna een hartverlamming. Schrok mij echt rot. Dat deden wij niet vroeger, zou ik niet eens gedurfd hebben. Wie weet volgend jaar beter🤔 Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 5 minuten geleden zei Amalia: Vuurwerk hier was fantastisch. Siervuurwerk zowel als de zware artillerie. En ach die honden en katten moeten er maar een dagje mee leven. De rest van het jaar veroorzaken zíj immers de overlast: loslopend in de natuur of vogeltjes afslachtend. Zal een cobra naast jou afsteken, is wat anders dan een 100.000 klapper of strijker van destijds😄 Amalia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Smaragdie: @Wendy75had je maar een kater gehad en meer...nu denk je waarschijnlijk. Ach het kan af en toe geen kwaad. Ik kan mijzelf beteugelen? Dat zal niet zomaar gebeuren. Daar heb ik er genoeg van gehad. En ik wéét dondersgoed dat ik geen rem heb. Ik kan het niet bij eentje laten, is me nog nooit gelukt. Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Zojuist zei Wendy75: Dat zal niet zomaar gebeuren. Daar heb ik er genoeg van gehad. En ik wéét dondersgoed dat ik geen rem heb. Ik kan het niet bij eentje laten, is me nog nooit gelukt. Daarom vroeg ik het ook, dacht daardoor dat ik zelf gecontroleerd kon drinken, wat uiteindelijk niet lukte natuurlijk. Fijn om te lezen dat inzicht van jou dat is echt heel wat. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Voor een ieder een mooi nieuw jaar❤️ rapilos en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Zou iemand mij op het dagpact willen zetten? Gister gezellig mee willen drinken wat helaas eindigde in geen leuke avond... hele nacht niet kunnen slapen, misselijk, zweten. Net goed, ik weet het. 1 januari is mijn nieuwe stopdatum! lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Jammer @Gekko, maar wel een goede leer dus... soms kan het helpen op te schrijven hoe je je nu voelt en dat terug te lezen als je de neiging krijgt om weer 'gezellig' mee te drinkgen.... DAGPACT: Claudius Wendy Yvonne Gekko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei Yana: Het komt omdat het in NL traditie is, niet zozeer omdat Nederlanders ongehoorzamer zijn denk ik. Als je in Frankrijk de jacht zou verbieden bleven ze ook lekker doorknallen. Wat mij opvalt als ik in NL ben is dat Nederlanders zo vaak bezig zijn met hoe ze zich zo goed mogelijk aan alle regeltjes moeten houden 😁 Voor Fransen is het meer "oh is er een regel? Dan geldt ie niet voor mij" Hadocque en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Bedankt Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Bedankt voor de filmtip @lady jane! Heb hem net gekeken :-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 53 minuten geleden zei billy1981: Bedankt voor de filmtip @lady jane! Heb hem net gekeken 🙂 Hier ook! Zeer de moeite waard🙂 billy1981 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Blij dat alles voorbij is.Ben op tijd naar bed gegaan.Half 1.Natuurlijk nog volop knallen, maar ik was het gewoon beu.We zijn ook niet naar buiten geweest en hebben de gordijnen dicht gedaan.Geen zin in dronken droppies aan de deur, die dan niet weg te krijgen zijn. Voor de rest zitten mijn tranen weer hoog.Nog steeds komt al het verdriet eruit.Laat maar komen. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden