Fonny Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Goedemorgen allemaal!!☕️🍰 Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Goedemorgen Fonny Dagpact: Fonny Claudius Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Goedemorgen allemaal! ☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Goedemorgen frummers, Ik heb een gat in de dag geslapen, want jeee, wat wás ik moe... Het was gezellig allemaal, maar nu weer over naar de orde van de dag. Ook weer fijn. Eerst maar even een bakje. Lika en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 DAGPACT: Fonny Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Goedemorgen. Fijn dat Kerst voorbij is. Gek dat het zo ingewikkeld blijft. Mijn vader had altijd ‘his hopes up too high’ waardoor hij compleet onhandelbaar boos in bed ging liggen op feestdagen. Ik haat het en mijn neiging is het ook zo te doen. Zo raar. Precies dat doen wat je niet wilt. lady jane en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Ik begrijp je gedrag Lika. Nu weer wat meer rust. Schrijf me ook vandaag in op t dagpact. Dubbel cheque! 😅 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Ook ik verzucht; gelukkig, de kerstdagen zijn weer voorbij Eerste kerstdag in Brabant gevierd (veel reizen, druk, warm, veel eten ) Gisteren bij mijn kinderen gevierd (14 mensen, waaronder 6 kleinkinderen in de leeftijd van 12 tot 24 jaar. ) Nou dan weet je het wel, wat een pest herrie ha,ha Nee, was heus heel gezellig, maar merk inderdaad echt dat als je ouder wordt al die geluiden moeilijk kan filteren en je toch echt een beetje doof wordt ☺️ Hoe dan ook, ga per 1 januari weer heel gezond leven , want ben letterlijk kilos aan gekomen. Straks naar de markt en bio winkel. Vandaag wat verse soepjes maken alvast en invriezen. zin in 27 december 2024 bewerkt door rapilos Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Geen moeite gehad met niet drinken. Viel me op dat heel veel mensen niet drinken en water het hoofddrankje was lady jane, Tine en Kunsie64 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 15 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Fijn dat Kerst voorbij is. Gek dat het zo ingewikkeld blijft. Mijn vader had altijd ‘his hopes up too high’ waardoor hij compleet onhandelbaar boos in bed ging liggen op feestdagen. Ik haat het en mijn neiging is het ook zo te doen. Zo raar. Precies dat doen wat je niet wilt. Whaaaaa je ergste nachtmerrie, lijken op je ouders 😫 zelfde probleem hier. Er is maar 1 ding erger, lijken op je schoonmoeder. Als ik dat tegen de Stier zeg dan is ze ogenblikkelijk over de pis 🤣 Kunsie64, Tine, Ayla89 en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 (bewerkt) Ik zag tot mijn grote vreugde dat het Palais des Thés een fysieke winkel geopend heeft hier in t stadje, het Zutphen van Frankrijk. We liepen er zomaar tegenaan. Ff ingeslagen. Je kan dan echt ruiken ipv op internet afgaan op de beschrijving. Ik geloof dat we wel 60 theeën geroken hebben en 3 gekocht, de dame bleef erg vriendelijk. Ze hadden een groene thee die je kon proeven ter plaatse. Waanzinnig lekker (de Stier vond het maar niks), maar toen bleek het een grand cru van 80 euro voor 100 gram. Blijft goedkoper dan wijn drinken, maar het is wel een hoop geld voor een zakje gedroogde blaadjes. Toch maar niet gedaan 🥲 27 december 2024 bewerkt door bumperjim Lika en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 DAGPACT: Fonny Claudius Yvonne IJsvogel Dat zal me een theetje zijn @bumperjim, wel leuk om te proeven. Ik heb dat ook Lika, die gekke hoge verwachting. Terwijl ik gewoon laagdrempelig gezellig wil ga ik in mijn hoofd de lat hoog leggen. En waarvoor? Ik ben soms bang dat ik dan toch teveel door die k**commercie beïnvloed wordt. Je zoekt onbewust toch een soort houvast. Is er geen mooie kerstscene in een film (scandinavisch) die we in plaats daarvan kunnen visualiseren op momenten van kerststress. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Jij mazzelaar @bumperjim, een Paleis in eigen stad! Voor mij is dat voorbehouden bij bezoekjes aan Parijs en Brussel. In Nederland zijn geen paleizen, slechts één winkel die überhaupt hun thee verkoopt. Dat snuffelen is toch wel een grote toegevoegde waarde. Ik heb geen filmscène voor de Kerst @IJsvogel, wel voor Oudjaar: het beroemde bessen-appelfragment uit De Avonden van Gerard Reve 😃 Daarmee ligt de lat meteen op de grond. Maar je moet wel een liefhebber van de soort zijn geloof ik om dat te kennen. bumperjim en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Goedemorgen allemaal, Het enige wat ik echt fijn aan kerst vindt is dat het nu voorbij is 😇 Nou ja, zo erg was het ook niet, maar een enorme kudde aan krijsende kinderen onder de 9 was iets te veel van het goede. Tweede kerstdag nog weer bezoek gehad, maar dat ging er gelukkig een stuk rustiger aan toe. Wel wat gedronken en dat had ik liever niet gedaan. Al was het niet veel, heb het idee dat de vermoeidheid er veel meer inhakt. Geen zin om er met de hond uit te gaan ook. Afgelopen twee dagen veel binnen gezeten daardoor. Ga zo dus maar eens lekker een frisse neus halen met de hond. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Goedemorgen. Gisteren naar mijn vader in het ziekenhuis. Zijn vriendin en ik wilden tussendoor even ergens wat eten (mijn vader kan niks eten vanwege sondevoeding) maar alles was natuurlijk volgeboekt vanwege kerst. Uiteindelijk ergens Chinees kunnen halen en dat opgegeten in het gesloten ziekenhuis restaurant, de beveiliging bracht ons borden en bestek, had allemaal wel wat vonden we. Binnenkort nieuwe uitslagen. (Treed verder maar ff niet in detail ivm privacy) Vandaag naar museum. Geen zin in oud en nieuw dit jaar eigenlijk. Etty, lady jane en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 @Zbbik hoop zo dat je de draad weer kan oppakken!! Hoop dat je je even meldt. lady jane en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Goeiemooiemorgen frummers een gewone morgen idd, heerlijk. Ik geef niets om de commercie van Kerst en toch al die sentimentele reclames op TV hebben ergens wel invloed. Gelukkig houd ik niet van grote gezelschappen dus daar taal ik echt niet naar. Maar al die opgeklopte verwachtingen van vroeger, die heel vaak misliepen juist komen wel als herinneringen bovendrijven tijdens mijn wandelingetjes. Sommigen nog steeds traumatisch. Maar gelukkig is het zwembad weer open, dus na het ontbijten maar eens in de actie. Ik lag om 5 uur nog klaarwakker te wezen. Etty en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Wat een herkenning hier! Heerlijk. We zijn weer onder elkaar . Hier voelt iedereen zich ziekig behalve ik. We hebben nog eten van gisteren en ik ga zo even bananen scoren. Voor de havermoutmuffin. Zwemmen overwoog ik ook vandaag @lady jane. Maar heb net een uur met de honden gelopen. Dat keur ik ook goed. Haken nu! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 @Lika Dat haken zou ik ook graag willen, maar weet niet goed hoe te beginnen. Hoe heb jij dat gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Via google en kleine stukjes tekst en filmpjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Goeiemiddag, Bij mij was de kerst zoals elke andere dag van de week. Ik heb wel een kerstboom en de nodige versiersels met lichtjes want dat vind ik warm en gezellig in deze donkere dagen. De jaren hiervoor nodigde ik nog wel eens mensen uit om voor te koken, maar dat was vooral omdat ik dan lekker kon drinken en ik dan toch gezelschap had. Ik dronk niet graag alleen omdat ik wilde praten...hoe meer ik op had hoe groter en dramatischer de verhalen werden. Heerlijk vond ik dat. En niet alleen met kerst natuurlijk want dat ging altijd zo, het hele jaar door. Dus ervaar ik nu heel veel rust en dat doet me goed! Fijne dag allemaal! Tine en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 @Lika, ik heb geen hond he, anders was dat een beter idee geweest. Het was filezwemmen. Iedereen van de wegvallende dagen wilde toch blijkbaar de Kerstdiners er af zwemmen. ik ben naar de babbelbaan gegaan en heb hele gesprekken me mezelf gevoerd. Daar was het het rustigst en viel het mee. Maar het stramme lijf moest in beweging. En samen met 20 min. heen fietsen en terug weer ben ik er tevreden mee. Lika en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 Hoe zou het met Dune zijn? Ik mis haar al een tijd hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 @Oskar ik vond op YouTube een compilatie eetscenes met als eind de oudejaarsavond. Tenenkrommend, heerlijk gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 december 2024 Rapport Share Geplaatst 27 december 2024 De film had ik nooit gezien blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden