Claudius Geplaatst gisteren om 03:51 Rapport Share Geplaatst gisteren om 03:51 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst gisteren om 05:36 Rapport Share Geplaatst gisteren om 05:36 Goedemorgen, DAGPACT Claudius Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst gisteren om 07:01 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:01 Goedemorgen frummers, Ik heb voor mijn doen gewoon lekker geslapen en niet al te rottig gedroomd. Het ziet ernaar uit dat het vandaag droog blijft, dat is ook wel weer eens prettig. Vandaag lekker in en om het huis rommelen. Maar eerst zet ik hier een bakje neer en ga daarna lekker een heel eind met de hond lopen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst gisteren om 07:02 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:02 DAGPACT: Claudius Etty Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst gisteren om 07:16 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:16 Wat naar dat het wennen in het dorp zo moeilijk blijkt @Spirit, hoewel het niet heel vreemd is, je hebt jouw leven lang in een stadse omgeving gewoond. Maar je hebt honden, kom je niet in gesprek met andere hondenbezitters die hun hond uitlaten? Is er geen 'koffieochtend' in het dorp of iets in die geest? Er zal toch ongetwijfeld een vorm van 'verenigingsleven' zijn daar? Trek eens aan de bel bij het welzijnswerk/maatschappelijk werk daar. De mensen die daar werkzaam zijn hebben vaker met het bijltje gehakt, zij kunnen jou op weg helpen. Niet bij de pakken neer blijven zitten hoor Spirit... Even een 'bakje speciaal' voor jou Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst gisteren om 07:17 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:17 13 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Etty Yvonne Maia lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst gisteren om 07:46 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:46 43 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Etty Yvonne Maja Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst gisteren om 08:00 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:00 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst gisteren om 08:23 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:23 En @Spirit, ik ben heel tevreden waar ik nu (al 4 jaar! woon), maar heimweegevoel kan ik nog steeds hebben. Terwijl ik dus heel happy rondloop. Ik denk eigenlijk dat dat mij eigen is en ik zal hebben ‘no matter what’. Zo van: kon ik nog maar even weer in die tijd zijn. Herken je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst gisteren om 08:36 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:36 12 minuten geleden zei Lika: Herken je dat? En dat dan met de stem van dominee Gremdaat erbij Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst gisteren om 08:44 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:44 Goedemorgen! Vandaag ochtend hartje Amsterdam voor werk. DAGPACT: Claudius Etty Yvonne Maia Fonny Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 09:03 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:03 1 uur geleden zei Maia: Maia Blij je op het dagpact te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst gisteren om 10:20 Rapport Share Geplaatst gisteren om 10:20 1 uur geleden zei Amalia: En dat dan met de stem van dominee Gremdaat erbij Goedemorgen, heerlijk gewerkt meer dan 10k stappen. Zo lekker slapen. Ah Margreet Dolman had dat ook op die manier kunnen zeggen, lekker met spekjes erbij😁 Geweldig Paul Haenen, mijn humor. Fijne dag allen. Amalia en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 11:13 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 11:13 52 minuten geleden zei Smaragdie: Goedemorgen, heerlijk gewerkt meer dan 10k stappen. Zo lekker slapen. Oei, ik heb er bijna 5000, maar ik ga vandaag de 10K niet halen vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst gisteren om 13:43 Rapport Share Geplaatst gisteren om 13:43 4 uur geleden zei Claudius: Blij je op het dagpact te zien. 100% eerlijk Dank je wel karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst gisteren om 16:02 Rapport Share Geplaatst gisteren om 16:02 DAGPACT: Claudius Etty Yvonne Maia Fonny Maja IJsvogel Zo, de dag is wel bijna om, maar ik ben er weer bij hoor. Ik ga koken, paella wordt het vandaag rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst gisteren om 16:11 Rapport Share Geplaatst gisteren om 16:11 7 uur geleden zei Amalia: En dat dan met de stem van dominee Gremdaat erbij Ik hou daar ook van. Heb een boek van Paul Haenen over hoe de winter door te komen. Hebt u dat ook wel eens? Amalia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden