Claudius Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november 1 uur geleden zei Claudius: Een hele goedemorgen op wat een lente achtig dag belooft te worden! En ook ik ga vandaag nuchter de dag door. 💪🏻 Dagpact Claudius Maia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november goedemorgen allen, in het bijzonder mijn bijna naamgenoot Maia! Succes met de adb! Dagpact Claudius Maia Maja Maia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november Bedankt Maja, wat attent van je! Duidelijk dat ik nieuw ben hier, ik moest even Googlen op Adb. Ik had het kunnen weten achteraf gezien haha 🙂 Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november Goedemorgen, Dag 6. AA meeting afgelopen week was laat ik zeggen een ervaring. Lieve mensen. Er werd zo vaak tegen me gezegd hoe raar het is zo'n eerste keer, dat ik me afvroeg of mijn gezicht iets deed wat dit uitlokte. Terwijl ik me prima op mijn gemak voelde. Na een aantal dagen laten bezinken weet ik: dit is niet iets voor mij, althans niet zoals ik er nu in sta. Er is ook een Buitenveldertgroep, ik ga daar ook een keer kijken. Minder toeters en bellen, geen voorgeschreven stappen. Geen overgave aan de hogere macht/ God waar ik mijn geest omheen moet plooien. Iemand ervaring ? Gisteren 'my favorite cake gezien'. Woon nu om de hoek van het fimhuis. Heerlijk. Maia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november Mogge mensen Dag veertien intussen weer en ik heb vooralsnog de indruk dat de knop weer om is. Woensdag ga ik lullen met de huisarts. Ik wil aan de antabus of refusal. De zaak enkele maanden op het chemisch nachtslot. Mijn vorige huisarts moest ik uitleggen wat dat voor medicijn was. Die had van zoiets geks nog nooit gehoord. Jammer dat het niet beviel Etty. Ik vind die strakke stappen en rigide omgangsvormen ook niet bij mij passen. Hopelijk ligt Buitenveldert je beter. Geen plannen nog voor vandaag. Lekker is dat. In elk geval flink naar buiten. Het is lente voor één dag. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november goeiemooiemorgen frummers. tot half 10 geslapen, wat kan dat toch heerlijk zijn. En niet naar de sauna, dan kan ik vanmiddag tennis kijken. Dus verder een lekkere tutteldag waarin niets hoeft en alles mag. Is die film de moeite @Etty? Ik heb m met potlood in mn agenda. Kies meestal wat zwaardere films uit. En ik kijk momenteel The Outrun op hdtoday.cc vanuit de luie stoel hier. Dab hoef ik niet naar de grote stad. Want hier draait hij helaas niet. Mijn dochter is daar vervroegd uit vertrokken, vond m te steriotype. Ik kijk meestal in een ruk uit, maar ben er vannacht mee gestopt. Straks toch maar verder. Al was het maar voor de natuur En wat humor opzoeken in films is misschien ook een nieuwe ervaring, het hoeft niet altijd zwaar te zijn om ervan te leren he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 november Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november Hier in mijn buurt bestaat buiten twee AA verenigingen alleen maar sos nuchterheid en die komen al zeer lang niet meer samen. Ik vind de AA ook niet helemaal bij mij passen, maar het is beter als niets anders. Aan de huisarts moet ik zeker geen Antabuse vragen, die laten die beslissing over aan de psychiater van de verslavingskliniek. En de vorige keer nam ik de Antabuse netjes iedere dag in, in de huisartsenpraktijk. Ik kwam daar alleen te dikwijls stomdronken aan. Dus de huisartsenpraktijk is daar wijselijk mee gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november @Oskar ik moest een poosje geleden noodgedwongen overstappen van de Refusal naar de Antabus omdat de Refusal (voorlopig) niet meer in NL geleverd zou worden. Ik merk totaal geen verschil tuasen die 2 trouwens, behalve dag ik dagelijks een halve tablet Refusal moest innemen en nu 3 keer per week een hele (bruis)tablet Antabus. Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt, want het is een enorme stok achter de deur. Ik weet niet of je één van de 2 middelen eerder hebt gehad: maar mocht je een proefdronk moeten doen zet dan alvast maar een emmer klaar. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november 3 uur geleden zei lady jane: Is die film de moeite @Etty? Ik heb m met potlood in mn agenda. Kies meestal wat zwaardere films uit. En ik kijk momenteel The Outrun op hdtoday.cc vanuit de luie stoel hier. Dab hoef ik niet naar de grote stad. Want hier draait hij helaas niet. Mijn dochter is daar vervroegd uit vertrokken, vond m te steriotype. Ik kijk meestal in een ruk uit, maar ben er vannacht mee gestopt. Straks toch maar verder. Al was het maar voor de natuur En wat humor opzoeken in films is misschien ook een nieuwe ervaring, het hoeft niet altijd zwaar te zijn om ervan te leren he. Misschien is de trailer misleidend, dat merk ik zelf iig vaak, maar er zit behoorlijk wat zwaarte in de film vond ik. Ik vond hem de moeite waard. Als je 'm gaat kijken, zou ik het leuk vinden als je laat weten wat je ervan vond:) Ik ben bij de Outrun in slaap gevallen, ik was wel al moe, eigenlijk moet ik dan niet in de avond in het filmhuis gaan zitten. Wat ik ervan gezien heb nodigde me niet uit de gemiste stukke in te halen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november Dat is jammer, ik ga hem morgen zien, verwachtte er veel van, maar the outrun viel jullie dus tegen? Vandaag dag 7, gisteren tijdens etentje waar sommige mensen wijn dronken lekker thee genomen. Na een klein twijfel moment. Van vorige keren weet ik dat het went en die momenten verdwijnen. Ik miste het niet, had een leuke avond en voel me elke dag veel beter overdag. Straks lekker Daviscup kijken, fijne dag! Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november Hoop dat ik je niet heb ontmoedigd wb de film @IJsvogel, smaken verschillen. De recensies zijn lovend. Ik dag 6. Wat betreft dat overdag beter voelen, dat heb ik ook. Ik was helemaal gewend geraakt aan hoe ik me overdag voelde, dat was helemaal niet slecht of zo, maar die dopamineshotjes door de gewone dingen verdwijnen als je regelmatig drinkt, laat ik dat nu eens niet vergeten. Gisteren liep in op de hei en het was oogstrelend, ping! Lastig taakje afgemaakt, ping! Je moet het wel opmerken, dat dan weer wel. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november @IJsvogelik vond Outrun wel de moeite waard. Deze week ook My favourite cake gezien, vond die heel vermakelijk. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november Ook als een film soms wat tegenvalt haal ik er vaak toch wel wat uit. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november Bezoek de bioscoop weinig, ben nogal snel onder de indruk van beelden op een groot scherm haha! Vond The Outrun erg mooi. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november 44 minuten geleden zei Rosee: Ook als een film soms wat tegenvalt haal ik er vaak toch wel wat uit. Ja ik ook, ik ben nog nooit weggelopen. Ik vind het ook leuk om na te gaan waarom ik een film niet goed vind, wat ik anders zou doen enz, terwijl ik aan het kijken ben. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november 5 uur geleden zei Maia: Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt, want het is een enorme stok achter de deur. Ik weet niet of je één van de 2 middelen eerder hebt gehad: maar mocht je een proefdronk moeten doen zet dan alvast maar een emmer klaar. Een proefdronk zal ik zeker niet gaan doen. Ik moet het juist hebben van die onbestemde angst die ik toch weer op voorhang van het middel heb. Ik zou een beetje bang zijn dat mijn lichaam er niet zo erg op reageert, zoals ooit eerder bij de refusal. En dan *ping* springt de deur misschien weer open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november Rapport Share Geplaatst 24 november Ik kom nog heel even binnenwippen en een bakje neerzetten, een heel klein beetje later dan normaal .... Drukke dagen achter de rug, ach, het is iedere keer hetzelfde met de laatste maanden van het jaar. Welkom hier @Maia, goed dat je je op het dagpact hebt gezet.. DAGPACT: Claudius Maia Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden