Spring naar bijdragen

Woensdag 16 Oktober 2024


Aanbevolen berichten

@alesto, wat gaat het goed zo, mooi hoor, een blommetje waard... post-1140-0-60294100-1386307394_thumb.jpg

Vanuit hier kan ik niet oordelen over wat wel of niet verstandig is in jouw geval @Claudius
maar wees voorzichtig. Je geeft constant aan dat men jouw wil dwarszitten, je voelt je heel erg slachtoffer. 
Maar voor hetzelfde geld zijn jouw gevoelens hierin niet juist, is er meer 'mis' met jou dan jij je nu realiseert en gaat het gewoon verkeerd als je weer 'gewoon' thuis bent. 
Hou er rekening mee dat men jou ook gedwongen op kan laten nemen als dat in de ogen van de behandelaars de enige oplossing lijkt.

Gaat het Pieterpad voorlopig even in de winteropslag @Fonny ? 
Ik vind het trouwens fijn jou dagelijks hier even te zien... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:

beetje in de lappenmand hier.
i.p.v. de gevreesde hartklachten blijk ik syndroom van Tietze te hebben.
ontstoken kraakbeen tussen mijn borstkas-ribben. Erg pijnlijk bij niesen,
hoesten, hikken en zelfs een beetje diep ademen doet pijn. En laat ik
ineens snipverkouden zijn. 1 x de sauna overgeslagen om naar de dokter te gaan:(
Morgen het er maar gauw gaan uitzweten als dat nog lukt. Soms keert het tij.
En ik heb vaak ochtendverkoudheid bij het wisselen van de seizoenen, dus daar hoop
ik nu dan ook maar op. Maar het goede nieuws is dat ik mag zwemmen en volleyen,
dus dat doe ik nu op halve kracht om de boel los te houden en mijn konditie niet
helemaal kwijt te raken. Want op de fiets lijk ik 80 jaar, zo weinig lucht heb ik dan.
Genoeg geklaagd maar weer, ik geniet verder volop van wat er allemaal wel kan
en realiseer me dat ik me soms even zielig mag voelen zolang ik me ook maar besef
dat ik met een hoop anderen, spekkoper ben met mijn lijf en gezondheid.
En ik ben gelukkig gek op lezen en goede films dus ik kom die winter wel weer door.
Gelukkig taal ik niet naar drank, maar moet wel alert blijven op eten alsof ik nog echt sport.
Want die trek blijft wel. Altijd eigenlijk hoe beroerd soms eten kan altijd. Raar he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne Gaat het enig verschil uitmaken? Ik ben nu al meer als twee maanden tegen mijn zin in volledige opname. En al meer als een jaar in gedeeltelijke opname. Het is genoeg geweest, dan moeten ze me maar beschermen? Maar tegen wie? Ik denk niet dat ik een gevaar voor mezelf ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Goh @lady jane, wat een ellende !
gaat dat syndroom van Tietze dan vanzelf weer over ?

Fijn, dat je weer op de rit zit @Tine,

Ik zit er sterk over te denken om een hondje te nemen.
dat wordt dan waarschijnlijk een adoptie hondje uit het buitenland.
vind het reuze spannend
wacht geduldig af tot er iets voorbij komt op de site
Het moet wel klikken op het eerste gezicht natuurlijk, en dan nog kennis maken
enfin, komt tijd komt raad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja @rapilos, het duurt tussen de paar weken en 2 jaar, kan ook weer terugkomen
en kan familair zijn. Mijn oudste zus heeft het al een paar keer gehad. Ik heb er goede
hoop op dat ik er wisselend last van zal houden, en als het niet erger wordt dan dit, kan
ik er prima mee leven. Het is altijd beter dan dat mijn hart op speelt, en ik hoef geen
medicatie, dat is ook heel belangrijk voor me. 

een hondje? er zijn er vreselijk veel na de corona in het asiel beland he. En een uit het buitenland
is vaak ziekelijk of getraumatiseerd, ik weet dat het veel voldoening kan geven, maar het zijn toch
ook vaak handenbindertjes. Jullie leven, oppassen op andere dieren, weekendjes weg, alles zal anders worden.
Ik neem aan dat je er heel goed over nadenkt en samen bespreekt ook. Ben er zelf ook wel mee bezig geweest, zeker
ook in corona tijd. Maar het past niet meer echt in mijn leven nu, een huisdier. Zo blij met weinig verantwoordelijkheden nu.
Waarschijnlijk zit ik nu in een inhaalfase. En wie weet ben jij daar al doorheen en past het weer wel?
In elk geval is iets nieuws aan je leven toevoegen, weer een leuke uitdaging ook he. Ik gun je zo'n extraatje zeker:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yvonne:

@alesto, wat gaat het goed zo, mooi hoor, een blommetje waard... post-1140-0-60294100-1386307394_thumb.jpg

Vanuit hier kan ik niet oordelen over wat wel of niet verstandig is in jouw geval @Claudius
maar wees voorzichtig. Je geeft constant aan dat men jouw wil dwarszitten, je voelt je heel erg slachtoffer. 
Maar voor hetzelfde geld zijn jouw gevoelens hierin niet juist, is er meer 'mis' met jou dan jij je nu realiseert en gaat het gewoon verkeerd als je weer 'gewoon' thuis bent. 
Hou er rekening mee dat men jou ook gedwongen op kan laten nemen als dat in de ogen van de behandelaars de enige oplossing lijkt.

Gaat het Pieterpad voorlopig even in de winteropslag @Fonny ? 
Ik vind het trouwens fijn jou dagelijks hier even te zien... 

Even wachten op mooie droge dagen lieve Yvonne!🌞 dan pak ik de de camper en mn 3 honden, en gaan we naar Millingen ad Rijn! Al ruim over de helft ,  zo leuk!!! 🐕🐕🐕🏃‍♀️

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Claudius:

Nog maar zeven dagen gaan ze me kunnen houden in de kliniek en dan ben ik er weg, met of zonder hun toestemming. 

Mijn zegen heb je, en mocht ik je kunnen helpen dan zeg je het maar @Claudius Ik volg jou hier al langere tijd op het forum, want wat jou nu overkomt hebben ze ook bij mij gedaan! Onder het noemer; Vrijwillige opname. Vrijwillig me $%^#,,  dikke vinger, want ik was wel degelijk gedwongen opgenomen en het maakte me doodongelukkig en levensmoe ook.
Je bent misschien alcie, ik ook, maar een alcie maakt jou en mij nog geen crimineel of een slecht mens die gestraft moet worden.
Sterker; Ik regel zelf wel of ik in gebruik ben al dan niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...